به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۸۳۹۴۶

کابوس آرسنال: احتمال شکستگی دنده ستاره توپچی‌ها

کابوس آرسنال: احتمال شکستگی دنده ستاره توپچی‌ها
گروه ورزشی:  آرسنال شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر منچسترسیتی به میدان رفت و با تک گل ناتان آکه برابر این تیم شکست خورد. 
توپچی‌ها نه تنها با این شکست از جام حذفی کنار رفتند، بلکه حالا با مصدومیت جدی یکی از ستاره‌های تیم‌شان نیز روبرو هستند که ممکن است کار را برای آن‌ها دشوار کند. 
پارتی شب گذشته از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، اما در آغاز نیمه دوم و به دلیل احساس درد شدیدی که داشت نتوانست به کارش ادامه دهد و حالا آرتتا اعلام کرده که این بازیکن باید تست ام آر آی انجام دهد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. 
1795728
گفته می‌شود که این احتمال وجود دارد که یکی از دنده‌های این بازیکن دچار شکستگی شده باشد و این اصلا خبر خوبی برای آرسنال که در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد نیست. 
آرتتا پس از پایان این بازی اعلام کرد که این بازیکن در طول نیمه اول با احساس درد شدید بازی کرده، اما در نیمه دوم نتوانسته به کار ادامه دهد و مجبور شده از زمین بازی بیرون برود. این مربی اسپانیایی تاکید کرد که هنوز مشخص نیست که مصدومیت این بازیکن دقیقا چیست.
غیبت پارتی خصوصا اگر طولانی باشد ممکن است شرایط را برای آرسنال بسیار دشوار کند چون او یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم آرتتا تا به این جای فصل بوده است. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها