به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۳۸۴۰۰۵

غیبت صیادمنش بیش از حد شد!

غیبت صیادمنش بیش از حد شد!
گروه ورزشی: در ادامه رقابت‌های هفته بیست و نهم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال هال‌سیتی که اللهیار صیادمنش در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب به مصاف تیم رده سیزدهمی کوئینز پارک رنجرز خواهد رفت.
اللهیار صیادمنش که طی سه دیدار اخیرشان یکبار در جام حذفی و دو مرتبه در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس غایب بود، امشب هم در فهرست مسابقه با کوئینز پارک رنجرز دیده نمی‌شود و به دلیل آسیب دیدگی از فهرست بازیکنان تیمش خط خورده است.
این مهاجم ایرانی که در دیدار هفته بیست و ششم چمپیونشیپ انگلیس مقابل ویگان حضور ثابت در زمین داشت و پس از ثبت یک پاس گل در آغاز نیمه دوم به علت آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ تعویض شد، گفته می‌شد نهایتا دو هفته دور از لیست بازیکنان تیمش است، اما امشب برای چهارمین بازی پیاپی دور از لیست است.
صیادمنش که در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس هفت بار به میدان رفته و توانسته یک پاس گل بدهد، برای دومین دوره با آسیب دیدگی طولانی مدت مواجه شده و بازی‌های حساس تیمش را از دست داده است.
تیم فوتبال هال سیتی با ۹ پیروزی، هفت مساوی و ۱۲ شکست در این فصل ۳۴ امتیازی و تیم شانزدهم جدول چمپیونشیپ انگلیس است که فاصله چهار امتیازی با کوئینز پارک رنجرز، حریف امشب خود دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها