کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناکامی میلیاردرایرانی درصید مربی نامدار آرژانتینی

9 بهمن 1401 ساعت 11:38


گروه ورزشی:مارسلو بیلسا سرمربی آرژانتینی پیشنهاد باشگاه اورتون را برای نشستن روی نیمکت این تیم رد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بعد از اینکه مارسلو بیلسا فرصت حضور در گودیسون پارک را رد کرد شان دایچ به سرمربیگری اورتون منصوب خواهد شد.

بعد از اخراج فرانک لمپارد از سوی مدیران باشگاه اورتون، این باشگاه انگلیسی که متعلق به فرهاد مشیری میلیاردر ایرانی است به سراغ ماسلو بیلسا رفت. بیلسا که به خاطر نگرش‌اش به فوتبال با عنوان نابغه یا دیوانه آرژانتینی شناخته می‌شود، چندی پیش از هدایت لیدز برکنار شده بود. با این حال پیرمرد آرژانتینی پیشنهاد تافی‌ها را رد کرد تا آن‌ها به سراغ شان دایچ سرمربی سابق برنلی بروند. البته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است پسر آنجلوتی یا وین رونی هدایت اورتون را بر عهده بگیرند، اما اکنون شان نزدیک‌ترین گزینه است.

در مورد بیلسا که ظاهراً گزینه اول فرهاد مشیری بود گزارش داده شده که دلیل عدم توافق درخواست مربی آرژانتینی برای کمک به تیم زیر ۲۱ سال تیم در تابستان بوده. درخواستی که با موافقت مدیران اورتون مواجه نشد.
مشخص نیست که آیا انتصاب دایچ با واکنش مثبت هواداران که در میان کشمکش‌های خود در پایین جدول، هیات مدیره باشگاه را تحت فشار قرار دادند مواجه خواهد شد. با این حال، این مربی ۵۱ ساله به عنوان یک رهبر انگیزشی شهرت پیدا کرده است. مجموعه‌ای از نتایج مثبت او که به رفع خطر سقوط از سر باشگاه منجر شده، تسکین خوبی برای هواداران خواهد بود.


کد مطلب: 384089

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/384089/ناکامی-میلیاردرایرانی-درصید-مربی-نامدار-آرژانتینی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir