به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۳۸۴۲۰۸

تعمیرات موبایل به وسیله تجهیزات بروز و پیشرفته

گروه کسب و کار: تعمیرات موبایل با افزایش کاربران تلفن همراه جزو یکی از نیاز های مهم جامعه شده است. همچنین با افزایش قیمت گوشی های هوشمند دیگر تعویض موبایل قدیمی با سری جدید مقداری دشوار شده است. از این رو مراکز مختلفی تاسیس شده اند تا خدمات تعمیرات گوشی موبایل را برای شما انجام دهند.
تعمیرات موبایل به وسیله تجهیزات بروز و پیشرفته
مطمئن‌ترین مرکز تعمیرات موبایل
عموما افراد جامعه وقتی موبایل خود را برای تعمیر به مراکز مختلف می برند مقداری احساس نگرانی می کنند. احساس نگرانی از اینکه قطعه ای از گوشی موبایل جابه جا و یا تعمیر درست انجام نشود.
 واحد تعمیرات موبایل مجموعه موبایل لند این موضوع را به طورکامل درک کرده است. به همین خاطر فضا را طوری طراحی کرده است که شما با خیالی آسوده دستگاه را برای تعمیر بسپارید. در واقع به گونه ای است که مراجعه کنندگان کامل به محیط تعمیر موبایل مشرف هستند.

تعمیرات موبایل به وسیله تجهیزات بروز و پیشرفته
تعمیر کلیه تلفن همراه جزو خدمات تخصصی و حساس می باشد، به همین جهت باید توسط فرد متخصص و دارای تجربه انجام شود.در کنار تکنسین با تجربه و کار بلد لازمه تعمیر اصولی ابزار بروز و پیشرفته هم هست.با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات حتی بیشتر از تکنسین لازمه یک مرکز تعمیر موبایل می باشد.
مجموعه موبایل لند در راستای بهبود کیفیت همانند ifixit از تمامی ابزار و تجهیزات بروز استفاده می شود و کلیه خدمات بوسیله بهترین و با تجربه ترین تعمیر کاران ایران انجام می شود.

گارانتی خدمات تعمیرات گوشی موبایل
برای جلب رضایت شما عزیزان واحد تعمیر موبایل مجموعه ما روی تمامی خدمات به شما ضمانت ارائه می کند. این ضمانت فقط شامل تعمیر قسمتی که توسط مراجعه کننده اظهار شده است می‌باشد.
در صورتی که دستگاه دچار آب خوردگی، ضربه و فشار نشود شامل ضمانت تعمیرات موبایل می‌شود.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر گوشی موبایل
برای اینکه بعد از فرایند تعمیر دستگاه شما بلا استفاده نشود بهتر است از قطعات اصلی استفاده شود. از هر قطعه موبایل شما چند کیفیت تولید و به بازار عرضه شده است.معمولا قطعه اصلی را خود کمپانی سازنده تولید می کند و هر کیفیتی که داخل بازار وجود دارد فیک و تقلبی است.قطعات موبایل تقلبی و فیک که در بازار موجود هستند از طول عمر کوتاهی برخوردار اند.خیلی از مواقع کیفیت قطعه غیر اصلی با قطعه فابریک کارخانه بسیار کم است که متوجه آن نمی شوید.به همین خاطر برای خدمات تعمیر موبایل به مجموعه تخصصی و معتبر مراجعه کنید تا قطعه فیک را به جای اصلی به شما نفروشند.

تعمیرات موبایل در تهران
موبایل لند از سال 1392 تا کنون در زمینه خدمات موبایل یاری رسان و خدمت گذار شما بوده است.
 واحد تخصصی تعمیرات موبایل لند در تهران می باشد.اما به این معنی نیست که به عزیزانی که خارج از تهران هستند خدمات ارائه نکند.دوستانی که خارج از تهران هستند می توانند به وسیله پست و یا تیپاکس دستگاه خود را برای تعمیر ارسال کنند.تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه عیب یابی و تعمیر گردد.

خدمات موبایل لند در زمینه تعمیرات
واحد تعمیرات مجموعه ما تمامی خدمات موبایل را پوشش می دهد.در این قسمت به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد.

تعمیر مادر برد
یکی از تخصصی ترین قسمت های تعمیرات، کار کردن روی مادر برد دستگاه است ( در واقع قلب هر موبایل به حساب می آید ) در مجموعه ما با کمترین ریسک ممکن انجام می شود.

تعویض تاچ و ال سی دی
کلیه خدمات تعویض تاچ و ال سی دی موبایل به صورت کامل انجام می گردد و ال سی دی فابریک تمامی مدل ها موجود می باشد.

تعویض باتری موبایل
جابه جایی و تعویض باتری های موبایل اورجینال همراه با گارانتی 3 ماهه انجام می گردد.

تعویض گلس ال سی دی
تعمیر و یا تعویض گلس ال سی دی شکسته در مجموعه تعمیرات موبایل بوسیله دستگاه پرس و لمینت انجام می شود.

تعمیر موبایل آب خورده
تعویض درب پشت و تعویض فریم انواع موبایل
و ...


نحوه تعمیر موبایل در موبایل لند
کسانی که ساکن تهران هستند می توانند به صورت حضوری به واحد تعمیرات مراجعه کنند و هم دستگاه خود را به صورت غیر حضوری پذیرش کنند.
 در صورتی که غیر حضوری درخواست ثبت کنید پیک مجموعه دستگاه را درب منزل از شما تحویل می گیرد و بعد از تعمیر دوباره به شما تحویل می دهد.
 کسانی هم که ساکن تهران نیستند می توانند دستگاه را به صورت غیر حضوری پذیرش کنند و بعد بوسیله پست یا تیپاکس به مجموعه ارسال کنند
 
برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره 09190126112 و یا 02144141271 تماس حاصل نمایید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها