کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

5 گیاه در آشپزخانه برای رسیدن به ثروت و شانس

9 بهمن 1401 ساعت 17:30

گروه دانستنی: فنگ شویی به عنوان هدف اصلی ایجاد هماهنگی در محیطی است که در آن زندگی می‌کنیم و در آن رشد می‌کنیم، برای این منظور ما نباید هیچ منطقه‌ای از خانه خود را فراموش کنیم و آشپزخانه فضای بسیار مهمی است! زیرا جایی است که افراد در آن زندگی می‌کنند. آشپزخانه باید همیشه تمیز، مرتب و با انرژی مناسب باقی بماند تا غذا برای مدت طولانی دوام بیاورد.


علاوه بر تعویذ، دکوراسیون متعادل، رنگ‌های مناسب، آشپزخانه باید با گیاهان مناسب نیز تزئین شود، زیرا گیاهان انرژی مناسبی را می‌دهند که علاوه بر تمیز کردن هوا، زیبایی را نیز به همراه خواهد داشت. ما توضیح می‌دهیم که فنگ شویی چه گیاهانی را برای ایجاد هماهنگی و جذب شانس و فراوانی در آشپزخانه توصیه می‌کند.



1- رزماری
رزماری نه تنها یک گیاه بسیار محبوب در فنگ شویی است، بلکه در سایر رشته‌ها و مناطقی که با انرژی و ارتعاشات کار می‌کنند پر طرفدار میباشد. و به این دلیل است که رزماری در هر کجا که قرار گیرد انرژی مثبت زیادی ایجاد می‌کند. به همین دلیل فنگ شویی توصیه می‌کند یک گلدان رزماری روی میز کار آشپزخانه نگهداری کنید.
همچنین می‌توانید از رزماری خشک شده برای رسیدن به ثروت و شانس استفاده کنید. به عنوان مثال در کاسه‌ها یا گلدان‌های چوبی، و یا به صورت آویز مقداری از آن را روی درب ورودی خود قرار دهید. با این حال، یک گلدان کوچک رزماری تازه برای جذب شانس و رفاه به آشپزخانه شما کافی خواهد بود.



2- بابونه
بابونه گیاهی است که برای سلامتی ما مفید است. از نظر پزشکی یک ضد عفونی کننده طبیعی است، انواع عفونت‌ها را در مراحل اولیه التیام می‌بخشد و از نظر فنگ شویی بابونه نشان دهنده سلامت و رفاه است.
قرار دادن یک گلدان بابونه در آشپزخانه شانس زیادی را به خود جلب می‌کند و انرژی‌های خانه را التیام می‌بخشد. اگر مشکلی پیش بیاید، اگر رکود انرژی وجود دارد، یا اگر آشپزخانه شما دارای حالات منفی است، بابونه تازه یک گیاه جادویی است. حتی شکل بابونه نشان دهنده فراوانی و خوشبختی است، به همین دلیل است که در فنگ شویی به شدت توصیه می‌شود.



3- نعناع
به گفته فنگ شویی، نعناع یک ارتباط دهنده عالی است، به این معنی که می‌تواند ارتباط بین اعضای خانواده و روابط عاطفی را بهبود بخشد.
یک گلدان نعناع در آشپزخانه همه پیوندها را بهبود می‌بخشد و در عین حال انرژی کل خانه را بهبود می‌بخشد و شانس و رفاه را به خود جلب می‌کند. با توجه به فنگ شویی، استفاده از نعناع فقط در آشپزخانه برای این ویژگی‌های نجیب توصیه نمی شود، بلکه در اتاق نشیمن اصلی و اتاق غذاخوری نیز ایده آل است.



4- قاصدک
به گفته فنگ شویی، قاصدک یکی دیگر از گیاهان مفید برای سلامتی ما است و با محافظت و شانس مرتبط است. همانطور که می‌بینید، قاصدک نیز یک گیاه بسیار زیبا است که برای تزئین آشپزخانه شما با سبکی منحصر به فرد مناسب است. از نظر انرژی، از تمام انرژی موجود در آشپزخانه محافظت می‌کند و آنچه را که برای حفظ سلامتی شما نیاز دارد به غذا می‌دهد.
قاصدک ویژگی‌های محافظتی زیادی دارد، انرژی‌های منفی را از خانه دور می‌کند، ارتعاشات را بهتر به گردش در می‌آورد و هماهنگی لازم را به آشپزخانه می‌دهد. در طب چینی باستان از آن برای آماده سازی بسیاری استفاده می‌شد، به همین دلیل است که فنگ شویی توصیه می‌کند همیشه قاصدک را در خانه داشته باشید.



5- ریحان
ریحان علاوه بر اینکه گیاهی بسیار معطر و همراه عالی برای بسیاری از غذاها است، در فنگ شویی نشان دهنده خوش شانسی است و همچنین این توانایی را دارد که بدشانسی را از خانه دور کند. این یک ضرب کننده پول و شانس است، بنابراین اگر یک قابلمه ریحان در آشپزخانه داشته باشید، هرگز با کمبود غذا مواجه نخواهید شد.
یکی دیگر از نکات فنگ شویی: ریحان را باید در روشن ترین نقطه آشپزخانه قرار دهید تا اشعه‌های خورشید را دریافت کند، اما نه مستقیم، زیرا باید خنک بماند.
کارشناسان فنگ شویی استدلال می‌کنند که علاوه بر گیاهان تزئینی، آشپزخانه باید پر از گیاهان خوراکی کوچک باشد تا به انرژی‌های اطراف ارتباط برقرار کند تا خانه شما به روی انرژی‌های مفید جهان باز باشد. حالا بهتر است که آماده دریافت همه چیز باشید!
از نظر فنگ شویی وجود گیاهان در تزئین دکوراسیون آشپزخانه ، برای شما شانس و ثروت به ارمغان خواهند آورد. آشپزخانه نشان دهنده موفقیت، ثروت و رفاه است، بنابراین مراقبت از آن نیز مهم می‌باشد. 
 


کد مطلب: 384224

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/384224/5-گیاه-آشپزخانه-رسیدن-ثروت-شانس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir