به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۳۸۴۲۲۹

بهترین دکتر جراحی پلک در تهران

گروه سلامت و زیبایی: می دانیم که برای جراحی پلک باید به دنبال یک پزشک چیره دست بود. اما مطمئنا نمی دانیم چه پارامتر‌هایی را باید در نظر داشته باشیم.
بهترین دکتر جراحی پلک در تهران
یک جراح پلک مناسب در این حوزه باید دارای ویژگی‌هایی از جمله تخصص و مهارت باشد. بهترین دکتر جراحی پلک در تهران با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که دارد، برآورد می‌شود. در واقع در حوزه پزشکی معمولا کمتر کسی است که دارای مهارت‌های خاصی برای انجام کار‌ها باشد. از جمله باید اشاره داشته باشبم به معیار‌ها و پارامتر‌های بسیاری در یک پزشک وجود دارد، باعث می‌شود بیماران بسیاری برای انجام کار‌ها به او مراجعه داشته باشند.
بسیاری از بیماران موارد متعددی را برای جراحی پلک مدنظر قرار می‌دهند. از جمله تجربه و مهارت یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در صورت عدم توجه به آن می‌تواند مخاطراتی داشته باشد. اخلاق خوب و همچنین تحصیلات هم از جمله مهم ترین ویژگی‌هایی است که در ادامه باید به آن توجه داشت.  با این حال پزشکانی که دارای چنین ویژگی‌هایی نباشند معمولا در رده‌های آخر قرار می‌گیرند. برای بهتر بودن و بهتر عمل کردن باید تمامی جوانب را بررسی کرد.



همه چیز در مورد یک دکتر جراحی پلک خوب
همانطور که می‌دانید امروزه توجه به زیبایی صورت یکی از مهم ترین مسائل است. جراحی پلک که در لغت  به آن بلفاروپلاستی گفته میشود، استفاده از آن برای برداشتن پف صورت، یا افتادگی پلک یک روش بسیار مناسب می‌باشد. با پا به سن گذاشتن متاسفانه، افتادگی پلک و... بسیار در افراد زیاد می‌شود. از نظر زیبایی و کمک به بینایی این عمل یک روش مطمئن و مدرن به شما می‌رود. برای انجام آن باید به یک پزشک مناسب مراجعه کرد. در این مقاله نکاتی را ارائه می‌کنیم، ضمن آنکه درباره انتخاب یک متخصص مناسب و کلینیک خوب با یک دیگر نکاتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
 
جراحی پلک چیست؟
جراحی پلک یکی از روش‌های عمل زیبایی برای پوست است. استفاده از آن بر روی پلک بالا و یا پایین صورت می‌گیرد. این عمل به صورت دقیق و ویژه بر پلک بالا و پایین بیمار توسط پزشک متخصص باید صورت گیرد. در واقع هرکسی نمی تواند این کار را به درستی انجام دهد. این عمل می‌تواند یک شرایط مناسبی را برای پوست تدارک ببیند. به صورتی که اگر می‌خواهید یک پوست شفاف و جوانتری داشته باشید، این کار به صورت جراحی توسط پزشک و در نهایت بخیه صورت می‌گیرد.
 امروزه این روش جراحی پلک بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و در زمینه‌های مختلف اهمیت دارد. در صورتی که بخواهید به ظاهر خود بهبود بخشید و یا دید بهتری داشته باشید می‌توانید این عمل را انجام دهید. با گذشت زمان به دور چشم چربی‌هایی جمع می‌شود. این چربی‌ها پلک را بر روی چشم‌ها می‌اندازند و دید شخص تار می‌شود. این عمل کمک می‌کند که چشم‌ها به خوبی پیدا شود.
 
اهمیت و تاثیرات درمان افتادگی پلک بر روی صورت چگونه است؟
همانطور که در متن بالا گفته شد، عمل جراحی پلک بر روی پلک بالا و پایین توسط فردی که در این زمینه تخصص دارد صورت می‌گیرد. چشم یکی از حساس ترین ناحیه در صورت محسوب می‌شود. بر اساس کهولت سن و یا ژنتیک دیده می‌شود که چربی‌هایی دور چشم جمع می‌شوند. در وقع حالت پف کرفتگی ایجاد می‌کند.

•    جراحی پلک بالا
با توجه به پف و یا افتادگی که در این ناحیه دیده می‌شود، با کمک جراح روش‌هایی را برای برش در نظر می‌گیرند. جراحی پلک و جراحی افتادگی با یک دیگر تفاوت‌هایی دارند. در افتادگی پلک، معمولا پلک به سمت پایین است. در جراحی پلک، خود پلک مطرح است. بنابراین جراحی آن‌ها با یک دیگر تفاوت‌هایی دارد.

•    جراحی پلک پایین
افرادی که پوست پلک پایین آن‌ها دچار افتادی می‌شود، معمولا پف در زیر چشمشان اتفاق می‌افتد. بنابراین نیاز است که به منظور زیبایی سازی و دید مناسب جراحی در این حوزه صورت گیرد.  بنابراین تغییرات در این حوزه می‌تواند برای پلک به عنوان جراحی پلک مورد توجه قرار گیرد.

•    جراحی هر دو پلک
با توجه به این که چشم در دور پلک احاطه شده است. امکان دارد که چین و چروک و یا پف چشم دیده شود. بنابراین افتادگی پلک صورت می‌گیرد. در صورتی که کسی هر دو پلکشان مشکل داشته باشد می‌تواند این جراحی را انجام دهد.


 
عمل بلفاروپلاستی در تهران به چه صورت است؟
می دانیم که تهران یکی از شهر‌های مهم ایران محسوب می‌شود. بنابراین اهمیت دارد که عمل بلفاروپلاستی در تهران توسط پزشکان متخصص صورت گیرد. همانطور که می‌دانید عمل بلفاروپلاستی در تهران با توجه به میزان جمعیت و یا خواهانی که دارد، امروزه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. با این حال برای بسیاری از ما مهم است که بتوانیم جراحی پلک در تهران را بدون هیچ مشکلی انجام دهیم.
در وهله اول باید نکاتی تحت عنوان مهارت‌های فرد حاذق را مدنظر قرار دهید. سپس به محیط و امکانات توجه کنید. در این سایت ما نکاتی را تحت عنوان یک جراحی خوب و بدون مشکل عنوان خواهیم کرد. بیمار می‌تواند بر اساس خواسته خود به پزشک مورد نظر مراجعه کند.

چه مشکلاتی توسط درمان افتادگی پلک حل می‌شود؟
جراحی پلک در تهران با توجه به خواهانی که دارد مورد توجه قرار می‌گیرد. با این حال باید در نظر داشته باشید که این عمل برای کسانی که دارای چنین مشکلی هستند، بسیار اهمیت دارد. مزیت‌های این جراحی می‌تواند بسیار اهمیت داشته باشد. پوستی که در صورت دچار مشکل شده است و شل شدگی در آن دیده می‌شود، با کمک درمان افتادگی پلک به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد شد. جراحی پلک یکی از حساس ترین عمل‌های زیبایی است.

بنابراین کسانی که در این حوزه کار می‌کنند خیلی از نکات مربوطه را مدنظر قرار می‌دهند. چربی‌هایی که دور پوست جمع می‌شود، تجمعاتی تحت عنوان رسوباتی را ارائه می‌کنند. بنابراین امکان دارد که پف کردگی و... در آن مشاهده شود.
در صورتی که جراحی پلک انجام شود تمامی این مواد حل خواهد شد. برخی از افرادی به حدی افتادگی پلک دارند که سفیدی چشم آن‌ها دیده نمی شود اما درمان افتادگی پلک این شرایط را برای بیمار فراهم می‌کند تا چشم‌ها به صورت کامل مشاهده شود. استفاده از امکانات جراحی پلک کمک می‌کند که حتی چین و چروک‌های زیر پلک پایین صاف شود.
 
بهترین دکتر جراحی پلک در تهران دارای چه ویژگی‌هایی است؟
می دانیم بسیاری از درمان‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، نیازمند صبر و حوصله فراوان هستند. دکتری که بتواند با تکیه بر علم خود و خوش رویی و صبوری با بیمار رفتار کند، مسلما پزشک موفقی خواهد بود. با این حال دیده می‌شود که بسیاری از افراد به این نکته توجه نمی کنند. بهترین دکتر جراحی پلک در تهران باید بتواند نیاز بیمار را بر اساس خواسته و توانایی  که دارد انجام دهد. در واقع خیلی از درمان‌های پوستی شاید جواب ندهد. بنابراین پزشک باید بر اساس توانایی‌های پوستی به نتایجی تحت عنوان ارائه خدمات پزشکی بپردازد.
 
شماره تماس:  09120634472
آدرس کلینیک: سعادت آباد، چهار راه قیصر امین پور، بلوار جوریکی ، کوچه ی داوود حسینی ، بن بست یکم ، برج تشریفات شمالی ، طبقه هفتم، واحد ۲۸
معمولا جلسه اول قبل از عمل پزشک متخصص با بررسی ویژگی‌های بیمار و اهمیت نکات، پوست بیمار را بررسی می‌کند. در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد، با ارائه توصیه‌هایی سعی می‌کند نکاتی را یادآورد شود. بیمارهم طبق دستور پزشک قبل و بعد از جراحی پلک باید عمل کند. همچنین نکات دیگری که می‌توان در بهترین دکتر جراحی پلک تهران مشاهده کرد، حین عمل است. یک پزشک موفق سعی می‌کند که با تکیه بر توانایی و عمل خود و هرچه که از دستش بر میابد برای بیمار انجام دهد.

می دانیم این عمل خیلی عمل سنگینی نیست. اما اهمیت مسائلی در این زمینه تحت عنوان اینکه دقت کافی ارائه شود تا بینایی بیمار تحت تاثیر قرار نگیرد. بررسی این نکات رفته رفته با تجربیاتی که پزشک در زمینه کاری خود دارد، دیده می‌شود. می‌دانیم که بسیاری از بیمار‌ها به رزومه و نوع کار پزشک خیلی دقت می‌کنند. این روش بسیار به جا درست است. بنابراین توصیه می‌شود که حتما نوع کار، سابقه و تحصیلات پزشک متخصص را بررسی کنید و سپس برای گرفتن وقت پیش پزشک بروید.



کلینیک VIP را بهتر بشناسیم
امروزه تکنولوژی به کمک ما در زمینه‌های مختلف آمده است. به صورتی که می‌توان با کمک این تکنولوژی به درمان بیماری‌های خاص الخصوص عمل زیبایی پرداخت.  با وجود ویژگی‌هایی که در استفاده از این کلینیک‌ها دیده می‌شود، کمک می‌کند که روند عمل به خوبی صورت گیرد. چرا که تمامی تجهیزات به منظور راحت بودن بیمار و پیشروی درست کار شکل می‌گیرد. کلینیک vip دارای مشخصات و اصول ویژه ای است. در واقع استفاده از آن برای جراحی پلک یک ضرورت محسوب می‌شود.
در صورتی که در بسیاری از مطب‌ها به آن توجه نمی شود. همانطور که می‌دانید امکانات و تجهیزات مناسب که بتوان کار عمل را با آن انجام داد، همچنین راحتی بیمار و همراه بیمار در فضای کلینیک برای پزشکان متخصص بسیار دارای اهمیت است. شما می‌توانید از تخصص پزشک در یک کلینیک مخصوص و vip استفاده کنید. هم تجهیزات و امکانات مناسبی را تجربه خواهید کرد و هم نتیجه کار پزشک بهتر مشاهده می‌شود.
 
سوالات متداول
1-معمولا چند وقت زمان می‌برد تا جراحی پلک به خوبی انجام گیرد؟
با توجه به سن و سال افراد و همچنین ویژگی‌ها و نکاتی که بیمار دارد و پزشک آن را تشخیص می‌دهد بین 1 تا 3 ساعت طول می‌کشد.
 
2- در صورتی که بخواهیم جراحی پلک انجام دهیم، آیا خطراتی را برای ما به ارمغان می‌آورد؟
این جراحی باید توسط یک پزشک متخصص صورت گیرد. در صورتی که به این نکته توجه نکنید مسلما برای شما خطرناک خواهد بود.
 
3- تایم استراحت برای جراحی پلک معمولا چقدر است؟
همانطور که می‌دانید برای اینکه جراحی پلک به خوبی صورت گیرد، تحت عنوان جراحی، بی حسی و یا بی هوشی صورت می‌گیرد. با این حال با بخیه‌هایی که بر روی صورت دارید نمی توانید به زودی در محل کار حضور پیدا کنید و بهتر است 3 روز به خود استراحت دهید.
 
4- در صورتی که این جراحی صورت گیرد آیا تورمی در صورت دیده می‌شود؟
مسلما بعد از عمل شما تورم و یا کبودی بر صورت خود می‌بینید که یک چیز طبیعی است. بهتر است که برای رفع آن کمی فرصت دهید و از دارو‌هایی که پزشک بعد از عمل می‌دهد، استفاده کنید.
 
5- در صورتی که این عمل را انجام دادیم آیا باید بستری شویم؟
همانطور که می‌دانید این جراحی اصلا سنگین نیست. در واقع نیازی نیست بابت آن نگرانی داشته باشید. یک عمل سرپایی است که سرجمع شاید 4 ساعت طول بکشد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها