به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۸۴۲۹۹

یک حسرت بزرگ برای ستاره تیم ملی ایران

یک حسرت بزرگ برای ستاره تیم ملی ایران
گروه ورزشی:سردار آزمون در نخستین لحظات حضورش در زمین مقابل دورتموند یک موقعیت فوق العاده گلزنی خلق کرد.به گزارش ورزش سه، بعد از پنج برد متوالی، بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو در هفته هجدهم بوندسلیگا شکست خورد؛ جایی که آن ها در بای‌آره‌نا مقابل تیم بروسیا دورتموند به رهبری جود بلینگهام شکست خوردند.
فرم ضعیف بایرن مونیخ باعث امیدواری تیم های تعقیب کننده شده است. شاگردان ادین ترزیچ با وجود اینکه همچنان در رده چهارم قرار دارند، با سه برد دوباره فرم خوبی پیدا کرده‌اند و اکنون به ادامه فصل امیدوار شده‌اند.

از طرف دیگر بایرلورکوزن علیرغم پیشرفتی که با آمدن ژابی آلونسو روی نیمکت نشان داده، هنوز فشار شروع فاجعه‌بار در این فصل را حس می‌کند. شروعی که باعث شده بود آن‌ها حتی حضور در منطقه سقوط جدول را هم تجربه کنند.شکست مقابل دورتموند باعث شد تا رقابت آنها برای صعود به لیگ اروپا متوقف شود. البته هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده اما قطعا ژابی آلونسو برای هدایت تیمش به سمت رقابت‌های اروپایی کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

لورکوزن در حالی با نتیجه ۲-۰ کار را به دورتموند واگذار کرد که یک تعویض ژابی آلونسو می‌توانست شرایط بازی را به طور کامل تغییر دهد. جایی که سرمربی اسپانیایی سردار آزمون را به زمین فرستاد. چند دقیقه بعد از انجام این تعویض ستاره ایرانی می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه سر محکم آزمون با اختلاف کم از بالای دروازه دورتموند به بیرون رفت. توپی که می‌توانست زمینه ساز بازگشت لورکوزن باشد اما راهی به دروازه پیدا نکرد تا آزمون همچنان در حسرت به ثمر رساندن اولین گل خود در بوندسلیگا باقی بماند.
برچسب ها: سردار آزمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها