به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۳۸۴۳۱۹

یک اسپانیایی در آستانه سرمربیگری ایران

یک اسپانیایی در آستانه سرمربیگری ایران
گروه ورزشی:یک رسانه معتبر کشور اسپانیا از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به پاکو خمس برای هدایت تیم ملی ایران خبر داد.روزنامه «AS» اسپانیا مدعی شد؛ اطلاعاتی به دست خبرنگاران این رسانه رسیده که می‌گوید پاکو خِمس، سرمربی تراکتور تبریز پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را دریافت کرده است.

این سایت در این باره نوشت: سرمربی تراکتور با پیشنهاد تیم ملی ایران روبرو شده و ماجراجویی او می‌تواند یک جهش قابل توجه داشته باشد. سبک بازی و رشد تاکتیکی تیم تراکتور که خمس تنها در ۶ هفته به وجود آورده، ایرانیان را هیجان‌زده کرده است. فدراسیون فوتبال ایران گزینه‌های زیادی را برای جانشینی کارلوس کی‌روش ارزیابی می‌کند و سرمربی اسپانیایی تراکتور نیز طرفداران زیادی میان مدیران - فدراسیون - دارد.

خمس، تراکتور را در رتبه هفتم جدول لیگ برتر تحویل گرفت و به رده پنجم رسانده است. تیم خمس اکنون ۹ امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارد و برای رسیدن به رده سوم جدول که کسب آن سبب صعود تراکتور به لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، چهار امتیاز کم دارد.سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست، حاصل کار خمس با تراکتور بوده است. خمس تجربه مربیگری خارج از اسپانیا را دارد و روی نیمکت تیم‌های کروس آسول و ایبیسای مکزیک نشسته است. او حالا در ۵۲ سالگی می‌تواند روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها