به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۸۴۳۲۵

بهترین زمان مصرف انجیر برای لاغر شدن

بهترین زمان مصرف انجیر برای لاغر شدن
گروه سلامت: انجیر را صبح ناشتا بخورید و از فواید فوق العاده‌ آن و خصوصا کمک به لاغری برخوردار شوید.به گزارش برنا، انجیر خشک برای سلامتی ما بسیار مفید است و برای لاغری نیز بسیار موثر است.سرشار از ویتامین A، ویتامین B، پروتئین، فیبر و همچنین آنتی اکسیدان است. همه ما باید تغذیه سالم داشته باشیم؛ اما مصرف غذای سالم در صبح بسیار مفید است.در چنین شرایطی می‌توان انجیر را صبح با معده خالی مصرف کرد.
 
فواید مصرف انجیر
۱) اگر مشکل یبوست دارید، مصرف انجیر برای شما مفید خواهد بود. انجیر دارای مقدار مناسبی فیبر است و فیبر هضم غذا را بهبود می‌بخشد و همچنین اسیدیته را از بین می‌برد.
۲) باعث کاهش وزن می شود. امروزه چربی بدن رایج شده است. مردم راه‌های زیادی را برای کاهش وزن خود در پیش می‌گیرند. برخی یوگا، ورزش، دوچرخه سواری و ... انجام می‌دهند. انجیر نیز به ویژه به کاهش وزن کمک می‌کند.
۳) با خوردن انجیر با معده خالی، بدن آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های موجود در آن را به طور کامل جذب می‌کند.
۴) انجیر حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان پتاسیم است که فشار خون را کنترل می‌کند. همچنین سلامت قلب را نیز حفظ می‌کند.
۵) کلسیم یک عنصر شیمیایی است که استخوان‌ها را تقویت می‌کند. کلسیم در انجیر نیز یافت می‌شود که برای استخوان‌ها بسیار مفید است.
انجیر را به صورت خیسانده بخورید. همان طور که خوردن بادام خیسانده برای سلامتی مفید است، به همان ترتیب خوردن انجیر خیس شده نیز برای سلامتی مفید است. انجام این کار زمان زیادی نمی‌برد. فقط باید دو تا سه عدد انجیر را قبل از خواب در نصف فنجان آب خیس کنید و صبح ناشتا مصرف کنید.
برچسب ها: انجیر کاهش وزن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها