به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۳۸۴۳۹۳

خودروهای عرضه‌شده در پیش فروش ایران خودرو

خودروهای عرضه‌شده در پیش فروش ایران خودرو
گروه اقتصادی:  ایران خودرو قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر بزرگ‌ترین طرح فروش خود را با شرایط جدید برگزار کند.به گزارش تجارت نیوز،این خودروساز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد تعداد قابل توجهی از محصولات خود را به روش پیش‌فروش ویژه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده عرضه کند.

حال این مساله مطرح می‌شود که چه زمانی پیش فروش ایران خودرو آغاز می‌شود؟
پیگیری‌های تجارت‌نیوز از روابط عمومی ایران خودرو نشان می‌دهد که طی امروز یا فردا شرایط و زمان قطعی برگزاری طرح پیش‌فروش اعلام می‌شود.

خودروهای عرضه‌شده در پیش فروش ایران خودرو
برخی از منابع از نهایی شدن خودروهای ارائه‌شده در بزرگ‌ترین طرح پیش فروش ایران خودرو خبر می‌دهند. بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده خودروهای خانواده رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ جز این خودروها هستند. البته گفته می‌شود احتمال اضافه شدن دو محصول از خانواده پارس نیز به این بخشنامه وجود دارد.زمان تحویل این خودروها در بازه‌های چهار ماه تا یک سال اعلام شده است.

شرایط ثبت‌نام در طرح فروش ایران خودرو
حال این پرسش مطرح می‌شود که ثبت‌نام در این پیش‌فروش چه شرایطی دارد؟
متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید  نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.
در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.
برچسب ها: ایران خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها