به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۳۸۴۴۳۴
علی‌رغم تمایل سردار آزمون به کار در آلمان

رقابت گالاتاسرای و فنرباغچه برای جذب جواهر ایرانی

رقابت گالاتاسرای و فنرباغچه برای جذب جواهر ایرانی
گروه ورزشی: رسانه‌های ترکیه‌ای از رقابت دو باشگاه فنرباغچه و گالاتاسرای برای جذب مهاجم ایرانی باشگاه لورکوزن خبر داده‌اند. دو باشگاه بزرگی که جدال دیرینه‌ای با یکدیگر در لیگ این کشور دارند و حالا بر سر جذب سردار آزمون رقابت می‌کنند.
گالاتاسرای، که صدرنشین مسابقات سوپرلیگ ترکیه است، در نظر دارد سردار آزمون را جایگزین هریس سفروویچ سوییسی کند که عملکرد ضعیفی از خود در این تیم به جا گذاشته است.
هم‌چنین طبق ادعای سایت ملیت ترکیه، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی و سرشناس فنرباغچه نیز جذب سردار آزمون را در دستور کار خود قرار داده و می‌خواهد هر طور شده ستاره تیم ملی ایران را در ترکیبش داشته باشد.
با این حال، نظر آزمون در این رابطه متفاوت است. بازیکن ۲۸ساله بایر لورکوزن در جدیدترین اظهار نظر خود گفته است: «من نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید، من با لورکوزن قرارداد دارم و به دنبال این هستم که بازیکن مفیدی برای تیمم باشم.» اظهار نظری که ثابت می‌کند مهاجم ایرانی تمایل به فعالیت در فوتبال ترکیه ندارد.
1796640
گالاتاسرای و فنرباغچه هر دو تمایل زیادی به جذب سردار آزمون دارند، اما این بازیکن ایرانی تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و می‌خواهد تا پایان مدت قراردادش در آلمان بماند و همین موضوع کار را برای باشگاه‌های ترک سخت می‌کند.
در روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن مطرح شد. نشریه کیکر در گزارشی از بازار نقل و انتقالات بایر لورکوزن نوشت که این تیم آماده فروش آزمون است و درها برای فروش این ستاره ایرانی باز شده است؛ با این حال این خبر در حد شایعه خواهد بود و سردار به کارش در آلمان ادامه می‌دهد.
برچسب ها: سردار آزمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها