به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۸۴۴۴۰
رئال انتقام می‌گیرد؟

بمب کوپادل‌ری: ال‌کلاسیکو در نیمه‌نهایی

بمب کوپادل‌ری: ال‌کلاسیکو در نیمه‌نهایی
گروه ورزشی: هفته گذشته بازی‌های یک چهارم نهایی کوپا دل ری انجام شد و در نتیجه چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، اوساسونا و اتلتیک بیلبائو مجوز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند. رئال توانست پس از 120 دقیقه تلاش و در یک بازی جنجالی اتلتیکو مادرید را در برنابئو 3-1 شکست دهد. بارسا در نوکمپ با یک گل از سد سوسیداد گذشت. اوساسونا توانست سویا را از پیش رو بردارد و بیلبائو هم والنسیا حذف کرد.
1789084
قرعه‌کشی دور نیمه نهایی امروز در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا به انجام رسید و بر این اساس در نیمه نهایی شاهد ال‌کلاسیکو خواهیم بود.
1796674
رئال مادرید-بارسلونا
اوساسونا-بیلبائو
رئال و بارسا در فصل 19-2018 نیز در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که بارسا توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت 4-1 رئال را مغلوب کند. بازی رفت در نوکمپ 1-1 مساوی شد، ولی بارسا در بازی برگشت رئال را 0-3 مغلوب کرد. رئال از سال 2014 نتوانسته فاتح کوپا دل ری شود و در آن سال با هدایت کارلوآنچلوتی توانست بارسا را در مستایا 2-1 شکست دهد.
بازی رفت اول مارس (10 اسفند) در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و بازی برگشت احتمالا 5 آوریل خواهد بود. بازی فینال نیز 6 می برگزار خواهد شد.
1796677
دو تیم در فصل جاری دو بار برابر هم قرار گرفته اند. رئال مادرید بازی رفت لالیگا را در برنابئو 3-1 از بارسلونا برد ولی بارسلونا چند هفته پیش در عربستان و در فینال سوپرجام اسپانیا توانست رئال را 3-1 شکست دهد تا ضمن گرفتن انتقام بازی رفت لالیگا، اولین جام فصل را نیز کسب کند.
1791987
جوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسا، در واکنش به این قرعه دشوار گفتال‌کلاسیکو یک بازی در کلاس جهانی است ولی برای قهرمانی در کوپا دل ری باید همه حریفان را شکست داد. البته که بازی خاصی خواهد شد و می دانم که بازیکنان و هواداران هنوز پیروزی اخیر ما در سوپرجام را به یاد دارند. رئال حریفی تاریخی است و بازی جذابی خواهد شد. جدای از نتایج دو بازی اخیر برابر رئال، همه چیز در روز بازی رفت از صفر شروع می شود.»
1791372
دنی کارواخال، مدافع رئال، هم گفت:«سال هاست فاتح کوپا دل ری نشده ایم و همه انگیزه بسیار بالایی داریم. اولین جام من با رئال در کوپا دل ری و پیروزی برابر بارسا در فینال بود و خاطره بسیار خوبی شد. قطعا دو بازی سخت پیش رو داریم ولی از حالا بی‌تاب هستیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها