به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۳۸۴۴۷۷

پر فروش ترین محصولات قسطی در سایت خرید قسطی مهران چیست؟

گروه کسب و کار: سایت فروش قسطی مهران یکی از بهترین و بزرگترین وب سایت‌های فروشگاهی در زمینه فروش کالای اقساطی است. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 89-1388 به صورت رسمی در مشهد آغاز کرده است. سپس فروش محصولات خود را از طریق وب سایت به صورت غیر حضوری و آنلاین در سراسر ایران با شعار همهچیچکی گسترش داده است.
پر فروش ترین محصولات قسطی در سایت خرید قسطی مهران چیست؟
خرید قسطی کالاهای دیجیتال
کالاهای دیجیتال از جمله پرفروش‌ترین و البته پرطرفدارترین محصولات قسطی موجود در این وب سایت هستند. در سایت کالا قسطی مهران شما می‌توانید انواع کالاهای دیجیتال به صورت نو و دست دوم را از هر برندی خریداری نمایید. محصولاتی مانند انواع گوشی موبایل، انواع لپتاپ، انواع کنسول بازی، لوازم جانبی گوشی و لپ تاپ، انواع هدفون و هندزفری و ... همگی به صورت کاملا اقساطی در این سایت وجود دارند.

محصولات پرفروش مهران استور
همان‌طور که می‌دانید امروزه خرید انواع این محصولات دیجیتال از جمله ضروری‌ترین نیازهای روزمره ما شده است. چراکه با توجه به زندگی مدرن امروز بدون داشتن یا استفاده کردن از این ابزارها قادر به انجام اکثر فعالیت‌های کاری یا شخصی خود نیستیم.

گوشی های هوشمند
یکی از پرطرفدارترین کالاهای دیجیتال موجود در سایت قسطی مهران گوشی‌های هوشمند هستند که این روزها هر کسی از کوچک تا بزرگ یکی از انواع این موبایل‌ها را در اختیار دارد. در سایت مهران انواع گوشی موبایل از برندهای سامسونگ، اپل (آیفون)، شایائومی و هواوی وجود دارد.
شما می‌توانید به صورت کاملا اقساطی آنها را خریداری کنید. برای خرید قسطی انواع موبایل و گوشی هوشمند از سایت مهران تنها کافی است به بخش فروشگاه مراجعه کنید.سپس با یک جست‌وجو و مقایسه ساده از میان انواع گوشی موجود در سایت خرید خود را به سادگی انجام دهید.

انواع لپ تاپ
دومین کالای بسیار پرطرفدار و پر فروش در وب سایت مهران لپ تاپ‌ها هستند. خرید لپ تاپ برای تمامی دانشجوها و دانش‌آموزان و همه‌ی افرادی که کارهای اینترنتی و گیمینگ انجام می‌دهند بسیار لازم و ضروری است. امروزه هر کسی یا هر خانواده‌ای حداقل یک لپ تاپ در منزل دارد.
همچنین اکثر ادارات و شرکت‌ها نیز برای کارمندان خود لپ تاپ تهیه می‌کنند. این دسته از افراد به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت قسطی مهران می توانید اقدام به خرید قسطی انواع لپ تاپ، شامل برندهای اپل، لنوو، ایسر، ایسوس، اچ پی و ... را خریداری کنند.

فروشگاه حضوری مهران

انواع پاوربانک 
یکی از کالاهای بسیار پرفروش در سایت قسطی مهران پاور بانک‌ها هستند. همگی ما امروزه با معضل شارژ کردن تلفن همراه یا سایر لوازم دیجیتال خود در طول روز مواجه هستیم و از آنجایی که ساعات زیادی از روز را صرف استفاده از گوشی، ساعت، لپ تاپ و سایر وسایل دیجیتال می‌کنیم این ابزار باید همیشه به اندازه‌ی کافی شارژ داشته باشند؛ بنابراین ما نیازمند ابزاری هستیم تا در مواقعی که به برق دسترسی نداریم بتوانیم گوشی یا دیگر وسایل دیجیتال خود را شارژ کنیم. حضور یک پاور بانک می‌تواند تا میزان زیادی این دغدغه‌ی ما را کاهش دهد. ظرفیت پاور بانک‌ها متفاوت است؛ بنابراین شما هنگام خرید قسطی پاور بانک از سایت قسطی مهران باید نمونه‌ای را متناسب با میزان نیاز خود انتخاب و سپس خریداری کنید.

انواع هدفون و هندزفری و هدست
کالای پر فروش دیگری که باید به شما معرفی کنیم انواع هدفون و هندزفری‌های بلوتوثی هستند. هدفون، هدست و هندزفری از جمله ابزارهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانیم محیط اطرافمان را محدودتر و شخصی‌تر کنیم. هدفون‌ها دارای دو گوشی بزرگ برای پوشاندن گوش­ها هستند. بیشتر برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌شوند و مناسب‌اند.
هدست­ها همان هدفون‌هایی هستند که با کمک میکروفون‌هایشان قادرند تا صدای شما را نیز منتقل کنند. از آن جایی که این هدست­ها اغلب برای برقراری تماس‌های صوتی استفاده می‌شوند گوشی‌هایشان اندکی کوچک‌تر از هدفون است. هندزفری‌ها نیز بر خلاف هدست و هدفون دارای اجزا یا گوشی‌های بزرگی نیستند و سایز آن‌ها کوچک است.
به طوری که کاملا درون گوش جای می‌گیرند و بنابراین حمل راحت‌تری دارند. به همین دلیل نیز بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته اند. در سایت قسطی مهران شما می‌توانید انواع هدفون، هندزفری و هدست معمولی و بلوتوثی را از برندهای مختلف و معتبر خریداری کنید.

انواع اسپیکر
اسپیکرها از دیگر کالاهای دیجیتال پر فروش در سایت همهچیچکی مهران هستند. اکثر افراد به خصوص نوجوانان و جوانان علاقه دارندف موسیقی را با صدای بلند بشنوند و از آن لذت ببرند. به همین دلیل نیز مشتری اکثر اسپیکرها همین دسته از افراد هستند.
از آن جایی که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند به وسیله هدفون یا هندزفری به گوش شما آسیب جدی وارد می‌کند، در نتیجه خرید و استفاده از اسپیکرها گزینه‌ای بهتر و منطقی‌تر است. در سایت مهران شما می‌توانید به صورت اقساطی انواع اسپیکرها را خریداری نمایید.
همچنین لازم به ذکر است که اسپیکرهای جدید هم قابلیت شارژ شدن را دارند و هم به وسیله بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شوند.

ساعت های هوشمند
اکنون باید به سراغ یکی دیگر از بهترین و پر فروش‌ترین کالاهای دیجیتال سایت قسطی مهران برویم، یعنی ساعت‌های هوشمند. ساعت‌های هوشمند در سایت همهچیچکی مهران نمونه‌های مختلف و متعددی دارند که امکانات و قیمت‌ آن‌ها با هم متفاوت است. اما نگران قیمت خرید نباشید چرا که می‌توانید ساعت هوشمند دلخواه خود را به صورت کاملا قسطی خریداری کنید.
مهم‌ترین قابلیت این ساعت‌های هشومند توانایی اتصال آن‌ها به گوشی‌های همراه است. بنابراین دیگر نیازی نیست که با هر صدایی گوشی‌ خود را چک کنید، بلکه به راحتی می‌توانید با چک کردن ساعت خود متوجه شوید که چه اتفاقی درون گوشی شما رخ داده است. این ساعت‌ها معمولا برای راننده‌ها و ورزشکاران بسیار مناسب است.
علاوه بر این ها افراد زیادی مشتریان این کالاهای دیجیتال پرطرفدار هستند. هر ساعت هوشمندی که در سایت وجود دارد، دارای یک سری امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به بخش توضیحات محصولات از تمامی ویژگی‌های ساعت هوشمند موردنظر خود مطلع شوید. پس از مقایسه آن با دیگر محصولات خرید خود را انجام دهید.

کنسول بازی
در نهایت به کنسول‌های بازی می‌رسیم. باید بگوییم که این کالاهای دیجیتال واقعا طرفداران زیادی دارند و شما می‌توانید انواع کنسول بازی PS4، PS5 یا ایکس باکس را به صورت کاملا قسطی و تنها با 4 درصد کارمزد از فروشگاه مهران خریداری کنید.

کلام آخر
تمامی کالاهایی که به شما معرفی کردیم با اقساط 12 تا 18 ماهه و بدون پیش پرداخت از سایت قسطی مهران قابل خریداری هستند. شما مشتریان عزیز از اقصی نقاط ایران می‌توانید با مراجعه به سایت مهران به نشانی www.mehranstore.com خریدی ساده، مطمئن و راحت را تجربه کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها