به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۸۴۵۲۹

پلمب یک رستوران به دلیل خوانندگی زن

پلمب یک رستوران به دلیل خوانندگی زن
گروه جامعه: یک روز بعد از پلمب داروخانه‌ای در شهر آمل استان مازندران به خاطر عدم رعایت حجاب از سوی دکتر داروساز زن، فرمانده انتظامی ماهشهر در استان خوزستان از پلمب یک رستوران تازه تاسیس در این شهر به دلیل «خوانندگی یک زن در مراسم افتتاحیه آن» خبر داد.
خبرگزاری فارس،  از قول فرشاد کاظمی، فرمانده انتظامی ماهشهر، نوشت: «در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر خوانندگی غیرمجاز خانمی در یک باب واحد صنفی رستوران در شهر سربندر شهرستان ماهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.»
فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: «ماموران پلیس با بررسی موضوع و هماهنگی مرجع قضایی این رستوران را مهروموم» کردند و در این مورد «پرونده قضایی تشکیل و از سوی مرجع قضایی دستور تعقیب قضایی» نیز صادر شده است.
در چند هفته اخیر گزارش‌های متعددی از پلمب اماکن صنفی، رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی در مواردی داروخانه‌ها به خاطر عدم رعایت حجاب منتشر شده است.
محمدصادق اکبری، رئیس دادگستری مازندران، نیز روز یک‌شنبه نهم بهمن ماه از «پلمب یک داروخانه در شهر آمل به‌خاطر کشف حجاب‌ و عدم ارائه خدمات به یک نیروی امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد.
در ویدیویی که در این مورد منتشر شده، «یک نیروی امر به معروف و نهی از منکر» به دکتر داروساز زن متصدی داروخانه به خاطر عدم رعایت «حجاب »، تذکر داده و در مقابل دکتر داروساز از او می‌خواهد که این داروخانه را ترک کند.
اکبری، رئیس دادگستری مازندران گفت که پس از دریافت گزارش از طرف این «فرد آمر به معرف و ناهی از منکر» بلافاصله نیروهای پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت آمل به این داروخانه اعزام شده و آن را پلمب کردند.
رئیس دادگستری مازندران اتهام این داروخانه و دکتر داروساز در شهر آمل را «عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی» عنوان کرد و افزود که برای این داروخانه و دکتر داروساز «پرونده قضایی» تشکیل شده و با آنها برخورد خواهد شد.
برچسب ها: حجاب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها