کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیکا آسیا ارائه‌دهنده برتر انواع پارتیشن اداری

11 بهمن 1401 ساعت 12:47

گروه کسب و کار: امروزه برای آماده سازی محیط یک ساختمان اداری و برای بخش بندی و تفکیک فضاهای مورد نیاز کارمندان، اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس، جلسات و سایر بخش های مورد نیاز محیط های اداری از انواع سیستم های پارتیشن بندی استفاده می شود. بکارگیری پارتیشن های اداری به سبب کارایی، زیبایی، نصب آسان، هزینه مقرون به صرفه و بسیاری از مزایای دیگری که به همراه دارد بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون اداری و مدیران شرکت ها قرار گرفته است.


اجرای پارتیشن های اداری مناسب برای شرکت ها و دفاتر، با توجه به اهمیت کارایی آن ها باید توسط شرکت های متخصص که در این زمینه فعالیت دارند اجرا شود.
اگر بخواهیم ارائه دهندگان انواع سیستم های پارتیشن بندی مدرن را نام ببریم پارتیشن اداری دیکا آسیا قطعاً یکی از برترین های این حوزه است. دیکاآسیا با سالها تجربه و تخصص در طراحی، تولید و اجرای پارتیشن های اداری به صورت سفارشی و متناسب با الزامات محیط کاری و مطابق با خواسته های مشتریان خود، به یکی از بهترین ها و نوآوران طراحی های مدرن پارتیشن تبدیل شده است.

معرفی پارتیشن اداری
پارتیشن های اداری سازه هایی دیوار شکل، متشکل از چارچوب و فریم هستند که ورقه ها و پنل هایی از جنس شیشه، فلز، چوب، ام دی اف و سایر متریال را در خود دارد. پارتیشن ها به دلیل طراحی مدرن، نصب آسان و ابعاد سفارشی و ایجاد اتاقک هایی با اندازه دلخواه برای کارمندان و سایر بخش های موردنیاز ادارات مورد استقبال هستند. از مهمترین ویژگی های سیستم های پارتیشن بندی ایمنی و عایق صوتی بودن آنها است که در فضای ادارات آن را به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند.

انواع پارتیشن اداری
پارتیشن های اداری، سیستم های متنوعی از لحاظ طراحی برای محیط های مختلف کاری هستند و می توان نمونه های بیسیک و خلاقانه ای از آن ها را یافت که توسط شرکت های مختلف تولید می شود.

•    پارتیشن شیشه ای
با این حال یکی از اصلی ترین و مدرن ترین آنها پارتیشن های شیشه ای هستند. پارتیشن های شیشه ای به دو صورت فریم دار و بدون فریم ( فریم لس) دو نمونه پرکاربرد و جدید سازه های پارتیشن هستند که سازگاری و کارایی بالایی در اکثر محیط های کاری دارند.
 از پارتیشن شیشه ای دیکا آسیا در ادارات، شرکت ها و دفاتر، بانک ها و مؤسسات مالی، آموزشگاه‌ها، داروخانه، مطب و بیمارستانها، رستورانها و کافه، فروشگاه ها و پاساژها و هر مکانی که نیاز به تفکیک داشته باشد، استفاده می شود.
ساختار پارتیشن های شیشه ای قابدار با چارچوب و پروفیل آلومینیوم و فریم لس متشکل از انواع پنل های شیشه ای سکوریت، ایمن، مات ساتینا، شیشه های رنگی، هوشمند و... است.
امکان نصب انواع درب اتومات، لولایی و انواع درب کشویی در پاریتشن ها امکان پذیر است. میتوان بهصورت تک جداره و دوجداره آنرا بکار برد تا اثرات عایق صدای آن را بهبود بخشید.

مزایای پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای به واسطه ساختار زیبا و کاربردیش دارای مزایای زیر است:
•    انتشار حداکثری دید و نور طبیعی
•    عایق مؤثر صدا و ایجاد سکوت در محیط های شلوغ کاری
•    تطبیق پذیری با انواع سبک دکوراسیون داخلی
•    طول عمر، ماندگاری و ایمنی بالا
•    نصب آسان و بسیار مقرون به صرفه
•    زیبایی و ایجاد جلوه بصری فوق العاده
•    امکان نصب انواع شیشه
پارتیشن های دوجداره چه در نوع فریم دار و فریم لس می توانند بیش از 90 درصد در دفع صدا مؤثر باشند.

•    پارتیشن ام دی اف
پارتیشن های ام دی اف و سایر پنل های مشابه این متریال جزو گزینه های اقتصادی پارتیشنها دسته بندی می شوند و به علت قیمت پایینتر در مساحت های بزرگتر انتخاب مقرون به صرفه تری هستند. پارتیشن های ام دی اف ایجاد تفکیک فضا و اگر به صورت تمام قد اجرا شوند می تواند مقداری در کاهش صدا نیز نقش داشته باشند.
رنگبندی های مختلفی از پارتیشن های ام دی اف در دسترس است. اما باید بدانید که آنها نور و دید را مسدود و به مانند دیوار ارتباط بخش های مختلف را قطع می کنند. می توان برای ارتقای خواص آن ها، از ترکیب شیشه در طراحی آن استفاده کرد تا بتوان بخشی از نور را حفظ کرد.

پارتیشن شیشه ای دیکا آسیا

قیمت پارتیشن های اداری
هزینه نصب، ساخت و اجرای پارتیشن های اداری مستقیماً با چند فاکتور مهم در ارتباط است که در زیر به آنها اشاره شده است.

نوع پارتیشن: همانگونه که اشاره شد، پارتیشن های شیشه ای در بین تمامی انواع پارتیشن قیمت بیشتری دارند، درحالیکه پارتیشن های ام دی اف و یا متریالی ازین دست مقرون به صرفه ترند. قیمت بیشتر پارتیشن شیشه ای به علت ایمنی، ماندگاری، طراحی منحصربفرد، زیبایی، کارایی و ویژگی هایی است که با خود به همراه دارند.
ابعاد و اندازه: اندازه و ابعاد پارتیشن ها مسلماً یکی دیگر از فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت پارتیشن است.

نوع یراق آلات و درب: نوع یراق آلات و نوع درب که می تواند اتومات، انواع کشویی و لولایی باشد و همچنین کیفیت و برند یراق آلات استفاده شده می تواند هزینه ها را تغییر دهد.
نوع پنل شیشه: پنل های شیشه ای متنوعی بنابر سلیقه و کارایی مورد انتظار می تواند در پارتیشن ها نصب شود. معمول ترین پنل هایی که در سیستم های پارتیشن بندی نصب می شود عبارتنداز: سکوریت، لمینت، لاکوبل، مات ساتینا و سندبلاست، شیشه رنگی و هوشمند که هرکدام ویژگی های متنوعی دارند و البته دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند.

برترین برند پارتیشن اداری
سفارش، اجرا و نصب پارتیشن های اداری دارای مراحل مهمی از مرحله اندازه گیری فضای داخلی و طراحی و تولید و سپس اجرای آن است. سفارش از مراکز و شرکت های تولیدی با برند معتبر مستقیماً بر کیفیت سازه تأثیرگذار است. تنوع در طراحی، بکارگیری متریال با کیفیت استاندارد، اجرای بدون نقص و اصولی و گارانتی محصول و در نهایت قیمت مناسب از جمله عواملی است که برای سفارش پارتیشن های اداری باید در نظر داشته باشید.
شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا، با بررسی دقیق محیط کاری و تخصص تیم طراحی و با تکیه بر تکنولوژی و بکارگیری متریال با کیفیت، پروژه های موفقی را در کارنامه خود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات این شرکت و مشاوره با کارشناسان دیکاآسیا و دیدن پروژه ها به وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس https://dikaasia.com/ مراجعه کنید.


کد مطلب: 384572

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/384572/دیکا-آسیا-ارائه-دهنده-برتر-انواع-پارتیشن-اداری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir