به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۸۴۵۸۱

قیمت و خرید تایل ترموود

گروه کسب و کار:برای اطلاع از قیمت و خرید تایل ترموود، همین حالا می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه وود مستر تماس بگیرید.
قیمت و خرید تایل ترموود
 با کارشناسان ما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی در انتهای متن تماس بگیرید.
وود مستر مجموعه ای کامل برای خرید چوب ترموود، رنگ ترموود و محصولات چوب ترمو می‌باشد.

تایل ترموود یکی دیگر از انواع محصولات چوب ترموود
که از دو بخش مجزا تشکیل شده است:
قالب‌های پلاستیکی تقویت شده
الوارهای چوب ترموود
و از انواع آن می‌توان به موارد ذیل اشاره داشت
تایل ترموود ایرانی
تایل ترموود خارجی
تایل ترموود فنلاندی
تایل‌ها قابلیت آن را دارند که به راحتی از هر نوع ترموود برش و ساخته شوند که بیشتر در محوطه‌های داخلی و بیرونی ساختمان مانند؛ کف،  استخرها،سوناها، جکوزی‌ها بکارمیرود که نحوه ساختن تایل‌ها به گونه ای است که الوارهای ترموود و قالب‌های پلاستیکی و پیرهای گالوانیزه را به اندازه معینی تهیه و آماده کنید و به اندازه قالب‌های پلاستیکی که اندازه‌های آنها ۳۰ * ۳۰ و  ۴۰  *  ۴۰ میباشد برش نمایید و در مرحله بعدی الوارهای را قبل از نصب نمودن روی قالبهای پلاستیکی آن را رنگ آمیزی نمایید.

در مرحله بعدی الوارهای رنگ شده را روی قالبهای پلاستیکی قرار داده و از قسمت پشت قالب توسط پیچ‌های مخصوص و گالوانیزه شده، الوارها را به قالب‌ها محکم بندی کنید و بعد خواهید دید که به راحتی توانستید یک تایل ترموود بسازید که هنگام نصب تایل ترموود میتوانید به اندازه تمامی محیط کار تایل ترموود آماده کرده و در محوطه چیدمان نمایید و در نهایت کار با پیچ‌های گالوانیزه سرمته ای تایل را به سطح کار که یا سیمان و یا هم بتن میباشد نصب نمایید. اما به جهت اینکه طرح تان از زیبایی و ظرافت بیشتری برخوردار شود میتوانید از سنگ‌های تزیئنی و چمن‌های مصنوعی جهت طراحی هرچه بهتر استفاده نمایید.از قابلیت دیگر تایل‌ها این است که به راحتی بعد از نصب و اتمام کار از جایی به جای دیگر قابل انتقال میباشد.

تایل ترموود ایرانی
تایل ترموود ایرانی از الوارهای چوب روسی ساخت میشود که میزان استحکام آن طوری است که در محوطه‌هایی بکار می‌رود که از حساسیت زیادی برخوردار نباشد. ‌بیشتر در محیط و فضای باز مانند کف پوشها استفاده میشود. تایل ترموود ایرانی از لحاظ قیمت بسیار ارزان بوده و از جمله متریالی است که تقریبا در دسترس هر قشر از جامعه قرار دارد.

تایل ترموود خارجی
تایل ترموود خارجی از انواع ترموود‌های خارجی تولید کشورهای مختلفی میباشد، به دلیل اعمال تحریمات علیه ایران خط مستقیم بین این کشورهای برای واردات این محصولات ندارد و بیشتر به صورت کالاهای بازرگانی از مرزهای کشور ترکیه وارد ایران میشود، که الارغم میزان قیمت آن تکس و مالیات نیز به آن افزوده میشود و قیمت آن کمی بالاتر از تایل‌های ایرانی میباشد و میزان کیفیت نسبتا بهتری نیز دارند و در محوطه‌های خواص بکار گرفته میشود.

تایل ترموود فنلاندی
تایل ترموود فنلاندی یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع تایل‌ها بشمار می‌رود که به دلیل مرغوبیت نوع چوب درختان این محصولات از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و هم دارای مقاومت و استحکام و هم از میزان زیبای چشم گیری برخوردار میباشد.
که این امر موجب شده تا مشتریان زیادی را در دنیا به سمت خود جذب نماید،و در محوطه‌های کاملا خواص و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد، و از لحاظ قیمت به مراتب از تایل ترموود ایرانی و خارجی گرانتر میباشد.

خصوصیات بارز موجود در چوب ترموود 
همانطوری که میدانید چوب یکی از مواد زیبا و کاملا طبیعی میباشد که حتی بدون اعمال فرایند تجذیه پذیری از خواص و مزایایی برخوردار میباشد.
که دلیلی بر این شده تا کاربردها از این محصولات زیبا طبیعی روز به روز افزایش چشم گیری پیدا کند.
اما دلایلی که بعد از فرایند تولید چوب به ترموود میباشد.
عایق بودن در برابر آلودگی‌های صوتی
عایق حفاظتی بسیار خوب برای حفظ گرما و سرما 
برخورداری از انواع و اقسام متفاوت 
برخورداری از استانداردهای کیفی 
برخورداری از ابعاد و اندازه‌های استاندارد
داشتن نقش و نگارهایی به شکا پروانه ای 
داشتن زیبایی و طراوت طبیعی 
برخوردار از حجم و وزن کم
تمیز بودن در هنگام اعمال اجرا و نصب 



بصرفه بودن در هزینه‌های مصرفی
از جمله خصوصیات بارز چوب ترمو هستند که در ارتباط با ساخت و ساز مورد کاربرد قرار میگیرد.
و از انواع بسیار متنوع در ابعاد و سایز‌های مختلفی برخوردار بوده است که کارایی ان را مشخص میسازد. به همین دلایل است که چوب ترموود فنلاندی بسیار زود به رشد ونمو در عرصه ساخت و ساز دست یافته است و امروزه از ان به عنوان یک صنعت پول ساز در تمامی زمینه‌های معماری و ساختمانی از ان مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌گیرد. اما انواع چوب ترموود به طور کل با وجود اینکه از مزایا و کاربردهای و همچنین ویژگیهایی برخوردار است در حین حال از یک سری محدودیت‌هایی نیز برخوردار میباشد، که رعایت آن یک امر لوزمی بشمار می‌رود.

محدودیت‌های انواع چوب ترموود.
همانطوری که مستحضر نیز هستید و میدانید که چوب ترموود با وجود داشتن کارایی‌ها و کاربردهای بسیار متنوع و مختلف در حین حال از یک سری محدویت‌هایی نیز برخوردار است که بسیار خوب خواهد بود تا شما عزیزان نیز راجع این موضوعات مطالبی را در اخیتار داشته باشید.
برای مثال جهت ساخت آلاچیق و پرگولاها که در واقع قسمت سقف آن از وزنی به مراتب بالاتری برخوردار است.
لذا جهت ساخت این نوع ترموود باید به این موضوع توجه داشته باشید که پایه یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش آلاچیق و پرگولا میباشد. که بنابر میزان وزن سقف آن در برخی موارد دیده شده آلاچیق در شش ظلع دارای پایه بوده و در برخی هم دارای 4 یا 5 پایه که این پایه‌ها باید به شکل اساسی باید ساخته شود.پایه‌ها میتواند از پروفیل‌های بسیار ضخیم و یا از چوب باشد مهم ان است که باید محکم بوده و تحمل وزن سقف آلاچیق و پرگولای ساخته شده را داشته باشد که منجر به وقع حوادثی ناگوار نشود.
یکی دیگر از محدودیت‌ها اجرای درست و صحیح در تایل ترمو است که با در نظر داشتن مسطح بودن سطح کار باید صورت بگیرد و در غیر این صورت ممکن است تنظیم تایل‌ها نا متعادل شود و بعد از اجرا و نصب باعث ایجاد صداهای ناهنجار و دل خراشی شود که برای شما خوشایند نباشد.و آن شوق و ذوق را در شما از بین ببرد.

سخن پایانی
جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با قیمت و خرید تایل ترموود  ( خرید رنگ ترمو، چوب ترموود، ترمو ایرانی، ترمووود فنلاندی، نصب و اجرای ترموود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه وود مستر : 09122063049 – 26854961-021
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها