به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۳۸۴۶۹۷

بلایی که یک پسربچه بر سر طاووس آورد!

بلایی که یک پسربچه بر سر طاووس آورد!
گروه فیلم:یک پسر پس از ورود به محوطه یک باغ وحش در شهر ووشی شرق، یک طاووس را دنبال کرده و پس از گرفتن آن را بار‌ها به زمین کوبید.به گزارش فرارو، این لحظه دلخراشی است که پسری پس از ورود به محوطه باغ وحشی در شرق چین، طاووس را گرفت و بار‌ها این پرنده را به زمین کوبید!
 
ویدئوی تکان‌دهنده‌ای که در شهر ووشی در استان جیانگ‌سو در ۲۸ ژانویه فیلم‌برداری شده است، نشان می‌دهد که پسر بچه به پرنده آسیب می‌زند، اتفاقی که باعث خشم کاربران در شبکه‌های اجتماعی چین شده است.
سپس یک نگهبان باغ وحش وارد صحنه می‌شود و بلافاصله پسر را به بیرون هدایت می‌کند.
 
جایگاه طاووس در باغ وحش ووشی دیگر منطقه محصور نیست و به فضای بازتری تبدیل شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند از نزدیک نگاه کنند. اما نگهبانان باغ وحش در یک بازه زمانی شلوغ از این نقطه غافل شده و خیلی دیر متوجه حضور پسر در محوطه طاووس‌ها شدند.کاربران اینترنتی چینی از اقدامات پسر عصبانی بودند، به طوری که یک نفر در Weibo، پلتفرم شبکه اجتماعی چین اظهار نظر کرد: کل خانواده پسر باید در لیست سیاه باغ وحش قرار گیرند.
 
یکی دیگر از کاربران گفت: پسر کوچک بود، همه خانواده اش باید مجازات شوند. برخی دیگر از کاربران این پسر را بد خطاب کرده و گفتند این بچه را به قفس ببر‌ها بیندازید! برخی دیگر سوال کردند که پدر و مادرش کجا هستند؟ آیا کودک خودش آمده است؟ چرا به پلیس زنگ نزنید؟کارکنان باغ وحش اعلام کردند که حق برخورد با این حادثه را ندارند و تنها می‌تواند به تقویت بازرسی‌ها و تذکر شفاهی به گردشگران ادامه دهند.
.....
برچسب ها: طاووس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها