به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۸۴۸۱۷

بهترین و پرفروش ترین برند زعفران ایران

گروه کسب و کار: اگر قصد تهیه زعفران اصل و مرغوب را دارید حتما تا انتهای این پست با ما همراه باشید تا با بهترین برندهای زعفران و همچنین پرفروش ترین زعفران آشنا شوید.
بهترین و پرفروش ترین برند زعفران ایران
معیارهای انتخاب بهترین برند زعفران چیست؟
ما بر اساس چه معیارهایی بهترین و پرفروش ترین برندهای زعفران ایران را مشخص کرده‌ایم؟ در ادامه به چند مورد مهم در انتخاب بهترین برند زعفران اشاره می‌کنیم تا بدانید چگونه این برندهای زعفران گلچین شده و در این پست خدمتتان معرفی شده‌اند.

شهرت و اعتبار:
سعی کردیم برندهایی را معرفی کنیم که ابزارهایی مانند گوگل ترند (Google trends) نشان دهنده این موضوع هستند که توسط مردم پرجستجو هستند و این روند نیز افزایشی است و همچنین در سطح جامعه شناخته شده هستند.

مجوزها:
برندهایی را انتخاب کردیم که مجوزهای لازم را در زمینه فروش و بسته بندی زعفران دارند.

اصالت:
طبیعتا مهم‌ترین ملاک در خرید زعفران این است که زعفران 100% اصل باشد و فاقد هرگونه ناخالصی باشد. مارک‌های زعفرانی که در این پست معرفی شده‌اند دلیل اعتبار، سابقه و شهرت‌شان، کیفیت کارشان بوده است؛ لذا با اطمینان بالا می‌توان گفت که از این برندها می‌توانید در بازار پر تقلب زعفران، زعفران اصل تحویل بگیرید.

تامین از کشاورزان:
یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که امروزه در خرید زعفران باید مد نظر قرار داد، خرید مستقیم زعفران از کشاورز است، چراکه هم به کشاورزان سود و منفعت بیشتری می‌رسد و هم احتمال اینکه زعفران مرغوب تحویل بگیریم تا حد زیادی بالا می‌رود. برند فروش زعفران که تحت عنوان باغ ایران در ادامه خدمتتان معرفی می‌شود، دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.
مواردی که عنوان شد تنها برخی از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین برند زعفران بودند و معیارهای دیگر مانند صادرات و.. نیز مد نظر قرار گرفته است. در ادامه معتبرترین برندهای زعفران خدمتتان معرفی می‌شوند.
 
بهترین برندهای زعفران در ایران
برای اینکه بتوانید سریع‌ترین مسیر را به سمت خرید خود داشته باشید، سعی کردیم این لیست زیاد شلوغ نشود و به معرفی 2 برند عالی که مطمئنا کار شما را در خرید زعفران باکیفیت راه می‌اندازند، بسنده کنیم.

فروشگاه باغ ایران (خرید زعفران از کشاورز)



فروشگاه باغ ایران که از طریق آدرس www.bagheiran.com در دسترس است از جمله فروشگاه‌های اینترنتی بسیار معتبر و معروف است که زعفران را مستقیما از پایتخت طلای سرخ جهان (شهرستان قائنات) بسته بندی و ارسال می‌کند.
طبق آنچه که در بخش «درباره ما» سایت باغ ایران آمده است، این فروشگاه تخصصی زعفران و زرشک، مستقیما زعفران را از مزرعه خود و یا کشاورزان معتبر برداشت کرده و بدون هیچ واسطه‌ای به دست مشتریان خود می‌رساند.
موسسان این فروشگاه (محمد و سعید حکیمی نیا) در ویدئوهای مختلف و در بخش‌های مختلف سایت بارها تاکید کرده‌اند که محصولات خود را با گارانتی و تضمین 100% کیفیت ارسال می‌کنند و درصورت کوچک‌ترین نارضایتی وجه مشتری عودت داده خواهد شد که این ویژگی بسیار خوبی برای یک فروشگاه اینترنتی است.

همچنین در بخش درباره ما مجوزهای این فروشگاه مانند مجوز نظام صنفی کشاورزی شهرستان قائنات، نماد اعتماد، نشان ثبت ملی و... آمده است.
تامین زعفران از قائنات (پایتخت زعفران جهان)، تهیه زعفران به‌صورت مستقیم از کشاورز، وجود گارانتی و تضمین کیفیت، ارائه مجوزهای لازم، وجود صفحه مشتریان راضی و... باعث شده است تا بتوانیم با اطمینان باغ ایران را به‌عنوان یکی از بهترین برندهای زعفران در ایران معرفی کنیم.

به‌صورت مختصر می‌توان گفت ویژگی‌های فروشگاه باغ ایران به شرح زیر است:
•    تامین مستقیم زعفران از کشاورزان و مزارع شهرستان قائنات (توضیح: قائنات به‌عنوان پایتخت جهانی زعفران شناخته می‌شود و زعفران این منطقه بالاترین عیار را در سراسر جهان دارد)
•    تضمین 100% کیفیت و گارانتی محصولات
•    فروشگاه تخصصی زعفران (تیم متشکل از مهندس کشاورزی و کشاورزان)
•    وجود مجوزهای لازم مانند مجوز نظام صنفی کشاورزی و نماد اعتماد
•    قیمت مقرون به صرفه به نسبت سایر برندهای خوب در زمینه زعفران
•    محصولات دارای سیب سلامت

جالب است بدانید در قائنات نه‌تنها پایتخت زعفران جهان است، بلکه قطب تولید زرشک جهان نیز محسوب شده و بهترین زرشک جهان نیز در این شهرستان کشت و تولید می‌شود.
شما می‌توانید علاوه بر زعفران، زرشک درجه یک را نیز از فروشگاه باغ ایران تهیه کنید. همچنین در فروشگاه باغِ ایران علاوه بر زعفران و زرشک، سایر ادویه و خشکبار مانند انجیر، عناب، بادام، هل و... نیز از مبدا تامین شده و با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شوند.
برای خرید زعفران به‌صورت عمده و جزئی از فروشگاه باغ ایران می‌توانید به آدرس https://bagheiran.com مراجعه نمایید.
 
زعفران سحرخیز

یکی از بهترین مارک‌های زعفران ایران، زعفران سحر خیز است که احتمالا نام آن را در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا دیده‌اید.
شرکت زعفران سحرخیز یکی از قدیمی‌ترین برندهای زعفران است که در زمینه صادرات زعفران فعالیت گسترده‌ای دارد.
این برند زعفران نیز یکی از بهترین برندهای فعال در این زمینه محسوب می‌شود، علاوه بر زعفران، چای و دمنوش و آجیل نیز ارائه می‌کند.
دفتر مرکزی زعفران سحرخیز در تهران مستقر است و شعبه‌های خرید حضوری مختلفی در تهران و مشهد دارد.

مزایای برند سحرخیز
•    برند قدیمی در حوزه زعفران
•    فعال در زمینه صادرات
•    دارای سیب سلامت
برای تهیه زعفران شرکت سحرخیز می‌توانید به شعبه‌های حضوری آن و یا به سایت زعفران سحرخیز مراجعه نمایید.
 
پرفروش‌ترین زعفران ایران



یکی از سوالات رایج این است که کدام زعفران، پرفروش‌ترین زعفران در ایران است. برای پاسخ به این سوال ابتدا به معرفی مختصر انواع زعفران می‌پردازیم.
•    زعفران دختر پیچ: زعفران دختر پیچ را با نام زعفران دسته یا زعفران رشته کامل نیز می‌شناسند. زعفران دختر پیچ درواقع نوع اصلی زعفران است که کلاله و خامه (بخش سفید و قرمز زعفران) همراه با هم ارائه می‌شوند.
•    زعفران سرگل: زعفران سرگل فقط شامل بخش قرمزی زعفران است.
•    زعفران سوپر نگین: این زعفران کاملا اتو کشیده شده است و ظاهری صاف و یکدست دارد. زعفران نگین چون ظاهری بسیار شکیل دارد عموما کاربرد صادراتی دارد و همچنین برای هدیه دادن بسیار جذاب و عالی است.
اگر همچنان شناخت انواع زعفران برایتان ابهام دارد لطفا به پست انواع زعفران مراجعه کنید و توضیحات کامل به همراه تصویر دسته بندی انواع زعفرانی که در بازار فروخته می‌شود را مشاهده کنید.

اما از میان انواع زعفران کدام یک پرفروش‌تر است؟
در خراسان زعفران دختر پیچ (زعفران دسته) محبوبیت زیادی دارد چون امکان تقلب در آن بسیار پایین است. اما در سطح کشور زعفران سرگل پرفروش‌ترین زعفران محسوب می‌شود.
اما اگر بخواهیم بگوییم زعفران کدام منطقه محبوبترین و پرفروش‌ترین زعفران است، مطمئنا نام قائنات را می‌گوییم. زعفران شهرستان قائنات باکیفیت‌ترین زعفران جهان هست که همواره به سراسر جهان صادرات می‌شود.
در ایران نیز اکثر مردم زعفران را با نام قائنات می‌شناسند و حتی برخی فکر می‌کنند قائنات نام برند زعفران است! درصورتی‌که قائنات یا قاینات، شهرستانی واقع در خراسان جنوبی است که به دلیل داشتن اقلیم و شرایط آب و هوایی منحصر به فرد و همچنین خاک مرغوب، بهترین زعفران در آنجا کشت و تولید می‌شود.
 
جمع‌بندی و سخن آخر
در این پست سعی کردیم بهترین برندهای زعفران را بر اساس معیارهای مهمی که عنوان شد، معرفی نماییم تا بتوانید با اطمینان زعفران مورد نیاز خود را به‌صورت اینترنتی خرید کنید. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم فیلم تشخیص زعفران اصل از تقلبی را در سایت باغ ایران بخوانید تا در صورت خرید حضوری از برندهایی که نمی‌شناسید با روش‌های تشخیص زعفران تقلبی آشنا باشید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها