کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سنگین‌ترین شکست تیم قلعه‌نویی؛

سپاهان گل گهر را در هم کوبید

12 بهمن 1401 ساعت 18:09


گروه ورزشی: تیم فوتبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم گل گهر را با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ شکست بدهد.
در این مسابقه که از ساعت ۱۵ به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد، شهریار مغانلو (۸ و ۶۷)، فرشاد احمدزاده (۴۵) و رامین رضاییان (۷۷) برای سپاهان گلزنی کردند. تیم گل گهر هم توسط یونس شاکری (۸۲) یکی از گل های خورده را جبران کرد.
تیم سپاهان که در سه بازی گذشته خود در لیگ برتر هم صاحب برد شده بود، در دقیقه ۴۸ با اخراج امید نورافکن توسط سعاد وفاپیشه داور مسابقه ۱۰ نفره شد اما یک بازیکن کمتر هم از زهر خط حمله این تیم کم نکرد؛ تا جایی که سپاهان دو گل خود را در نیمه دوم وارد دروازه گل گهر کرد.
گل گهری ها البته نسبت به گل نخست تیم سپاهان معترض بودند. پیش از این گل، یکی از بازیکنان گل گهر به خاطر مصدومیت روی زمین افتاده بود که بازیکنان سپاهان به جای بیرون زدن توپ ترجیح دادند به بازی ادامه بدهند. همان توپ لحظاتی بعد توسط مغانلو به گل تبدیل شد. باشگاه گل گهر با انتشار فیلم این گل نوشت: «خطای مسلم را که داور نگرفت، اما شرافت را هم باید در این صحنه معنا کرد».
گل گهر با سرمربیگری امیر قلعه نویی در این فصل سنگین ترین شکست خود را تجربه کرد تا ۳۰ امتیازی باقی بماند و جایگاه خود در رده سوم جدول را هم در خطر ببیند.
سپاهان هم با این برد ضمن کسب چهارمین پیروزی متوالی، ۳۶ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد تا منتظر نتیجه دیدار پرسپولیس با آلومینیوم اراک بماند.


کد مطلب: 384907

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/384907/سپاهان-گل-گهر-هم-کوبید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir