به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۳۸۴۹۱۵

۴ فریم به‌یادماندنی از «استقلال» - «مس»

۴ فریم به‌یادماندنی از «استقلال» - «مس»
گروه ورزشی: استقلال در این هفته میهمان مس کرمان است. شهر و تیمی که آبی‌ها خاطرات تلخ و شیرین زیادی در آن دارند. اولین میزبانی مس در تاریخ لیگ برتر، از همین استقلال بود؛ دیداری که مهدی رحمتی با مهار پنالتی و ریباند ضربه، خاطره خوشی را برای آبی‌ها به‌جای گذاشت. دو سال بعد اما، این بار مسی‌ها بودند که استقلال را شکست دادند و مشت‌های گره‌کرده امیر قلعه‌نویی، در خاطره‌ها باقی ماند. فریم‌هایی که در میزبانی‌های استقلال هم تکرار شد. یک‌بار با خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال اشک ریختند و یک مرتبه هم جشن ورود زنان به ورزشگاه را گرفتند.
عدالتی که بالاخره برقرار شد!
۴ فریم به‌یادماندنی از «استقلال» - «مس»
در بازی رفت دو تیم، شاید مهم‌ترین اتفاق فصل رخ داد. جایی که در ورزشگاه آزادی بالاخره به روی زنان هم باز شد و برای اولین‌بار در لیگ برتر، خانم‌ها هم به ورزشگاه رفتند. اتفاقی که هر چند در ادامه، باز هم بارها با بهانه‌های مختلف لغو و کمتر تکرار شد.
مشت‌های گره کرده امیر
۴ فریم به‌یادماندنی از «استقلال» - «مس»
امیر قلعه‌نویی پس از جدایی از نیمکت تیم‌ ملی، در نیم‌فصل‌ دوم لیگ هفتم روی نیمکت مس کرمان نشست. مشت‌های گره کرده او پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال، توسط دوربین‌های کنار زمین شکار شد. تصویری که در آن زمان سر‌وصدای زیاد بلند کرده بود. تک گل آن بازی را مرتضی ابراهیمی به شاگردان فیروز کریمی زده بود.
خداحافظی فرهاد
۴ فریم به‌یادماندنی از «استقلال» - «مس»
از تقابل سال92، هیچ کدام خاطره خوشی ندارند. فرهاد مجیدی در آن بازی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. او پس از تعویض با نیکبخت واحدی، به سمت امیر قلعه‌نویی، سرمربی وقت استقلال و پرویز مظلومی سرمربی مس رفت. سپس هم 4 گوشه زمین را بوسید و برای همیشه کفش‌هایش را آویخت. مس کرمان هم در پایان آن فصل به لیگ یک سقوط کرد.
دابل سیو مهدی رحمتی در پنالتی‌
۴ فریم به‌یادماندنی از «استقلال» - «مس»
مهدی رحمتی در شهریور سال ۸۵ پنالتی و ریباند ضربه را از آلوزِ برزیلی، بازیکن مس مهار کرد. رحمتی در مورد این اتفاق گفته بود: «علی انصاریان به من گفت تو پنالتی من را مهار کردی، پس این را هم میتونی بگیری!». در آن مسابقه انصاریان از روی نقطه پنالتی برای استقلال گل زده بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها