کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجربه اقامت در دل جنگل با رزرو هتل شایان جواهرده

12 بهمن 1401 ساعت 19:10

گروه گردشگری: همه ما دوست داریم که در سفر به شهرهای شمالی ایران، لذت حضور در طبیعت سرسبز شمال را تجربه کنیم. اگر عاشق خانه‌های جنگلی هستید و دلتان می‌خواهد صبح‌ها با دیدن منظره درختان سبز بیدار شوید، رزرو هتل شایان جواهرده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


هتل شایان، در روستای جواهرده قرار دارد که از جمله جذاب ترین روستاهای تاریخی ایران است. فاصله هتل شایان جواهرده تا رامسر، تنها 25 کیلومتر است. اگر به رامسر سفر کرده اید و به دنبال مکانی آرام و فوق العاده برای اقامت خود هستید، رزرو هتل شایان جواهرده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
برای آشنایی با امکانات رفاهی هتل شایان جواهرده، از شما دعوت می‌کنیم در این نوشته با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل شایان جواهرده
هتل شایان جواهرده، هتلی دو ستاره و شیک است که در یکی از بهترین مناطق روستای جواهرده ساخته شده است. در این هتل 4 طبقه، 25 اتاق مختلف وجود دارد.
برای رزرو هتل شایان جواهرده، شما می‌توانید از میان انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید. چشم انداز اتاق‌های هتل شایان جواهرده، رو به جنگل و کوه‌های سرسبز است و منظره زیبایی دارد.
تصور کنید که با اقامت در هتل شایان، جنگل سرسبز، جاده‌های پرپیچ و پوشیده از مه را خواهید دید و لذت حضور در یکی از مناطق ییلاقی شمال را تجربه خواهید کرد.
آب و هوای روستای جواهرده، کوهستانی و خنک است و روح شما را تازه می‌کند. علاوه بر زیبایی‌های هتل شایان جواهرده، باید به امکانات رفاهی و خدمات ارائه شده در این هتل نیز اشاره کنیم.

امکانات و خدمات هتل شایان جواهرده
در تمام اتاق‌های هتل شایان جواهرده، امکاناتی مانند تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت، مبلمان، دستمال کاغذی، وسایل بهداشتی، میز آرایش، کمد لباس، یخچال، شوفاژ، حوله و... وجود دارد که مهمانان عزیز می‌توانند در طول اقامت در این هتل، از این امکانات استفاده کنند.
در هتل شایان جواهرده، خدمات مختلفی مانند خدمات خانه داری و نظافت، خدمات گردشگری، روم سرویس، پذیرش شبانه‌روزی، خشکشویی، خدمات بیدارباش، صرافی، خدمات چاپ و فتوکپی و... انجام می‌شود تا مهمانان عزیز اقامتی راحت را در این هتل تجربه کنند.
افرادی که با ماشین شخصی خود به رامسر سفر می‌کنند و قصد اقامت در هتل شایان جواهرده را دارند، می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل شایان جواهرده پارک کنند و با خیال راحت به استراحت بپردازند.



تمام افراد با رزرو هتل شایان جواهرده، از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند روزشان را با خوردن انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه آغاز کنند.
از دیگر امتیازات هتل شایان جواهرده، می‌توان به وجود سالن کنفرانس برای برگزاری همایش و سمینار، رستوران، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، میز فوتبال دستی و... اشاره کرد.
در نتیجه با اقامت در هتل شایان جواهرده، تمام نیازهای شما به سرعت برطرف می‌شود و اقامتی آرام و آسوده را در این هتل تجربه خواهید کرد.

موقعیت مکانی هتل شایان جواهرده
هتل شایان در منطقه ییلاقی جواهرده قرار دارد که از جمله روستاهای سرسبز و جذاب رامسر است. طبیعت جواهرده، بکر و خاص است و با ترکیب جنگل، کوهستان، ابر، مه، باران و خانه‌های ییلاقی حسابی دلبری می‌کند.
هتل شایان جواهرده، تنها هتل این روستا است که در یکی از مناطق خوب روستا ساخته شده و فاصله کمی تا دریاچه قو، آبشار و مسجد آدینه دارد.

مزایای اقامت در هتل شایان جواهرده
از جمله مزایای اقامتی در هتل شایان جواهرده، می‌توان به وجود چشم انداز زیبا، نزدیکی به جنگل، وجود پرسنل مودب و خوش برخورد، سرو غذاهای محلی در رستوران، موقعیت مکانی خوب با طبیعت بکر، نظافت کامل اتاق‌ها و قیمت مناسب اشاره کرد.
بنابراین اگر به فکر اقامتی آرام و به دور از شلوغی هستید، برای رزرو هتل شایان جواهرده، می‌توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق دلخواه خود را با بهترین قیمت در این هتل رزرو کنید.
 


کد مطلب: 384925

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/384925/تجربه-اقامت-دل-جنگل-رزرو-هتل-شایان-جواهرده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir