به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۸۴۹۴۹

تیم ژاوی دور از دسترس می‌شود

تیم ژاوی دور از دسترس می‌شود
گروه ورزشی: تیم بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۲-۱ بتیس را از پیش رو بردارد.
به گزارش "ورزش سه"، آبی‌واناری‌ها که در صدر جدول لالیگا قرار دارند،  موفق شدند در دیداری جذاب مقابل بتیس به برتری برسند و با یک بازی بیشتر، فاصله‌شان با رئال مادرید را به ۸ امتیاز افزایش بدهند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 10، روی یک ضدحمله، بتیس صاحب موقعیت شد اما ضربه هنریکه بعد از برخورد به بالده از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.
در ادامه این بارسا بود که بیشتر صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه 18، حرکت انفرادی پدری او را صاحب یک موقعیت خوب کرد اما او نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی ارسال بالده، این پدری بود که پشت محوطه جریمه بتیس صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دروازه بان بتیس با یک واکنش به موقع دفع کرد.
در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 65 به گل رسیدند. این بار هم روی حرکت خوب بالده از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بود که رافینیا با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.
بعد از این گل باز هم این بازیکنان بارسا بودند که نمایش بهتری داشتند و علی رغم تعویض های بتیس که برای جبران نتیجه انجام شده بود، این آبی و اناری‌ها بودند که در دقیقه 80 به گل دوم رسیدند. روی ضربه کرنر رافینیا بود که توپ با دخالت آرائوخو به روبرت لواندوفسکی رسید و او هم در مقابل دروازه کار را تمام کرد.
تنها سه دقیقه بعد همه چیز برای گل سوم بارسا فراهم بود اما ضربه سر آنسو فاتی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 86 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی حرکت سابالی از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بارسا بود که ژول کُنده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد.
تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 2-1 بارسا به پایان رسید.
بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، ویلیام کاروالیو، هافبک پرتغالی بتیس، برای اعتراض به داور وارد زمین شد که داور او را با کارت قرمز جریمه کرد.


 
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها