به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۸۴۹۶۳
در صورت شکست در کمیته تعیین وضعیت

استقلال باید 20 میلیارد به رضایی بپردازد!

استقلال باید 20 میلیارد به رضایی بپردازد!
گروه ورزشی: یکی از اتفاقات عجیب در پرونده رضایی، تفاهم‌نامه او با باشگاه استقلال است. پس از اینکه در ابتدای فصل و به دلیل پر بودن لیست تیم، آبی‌ها نتوانستند کاوه را به خدمت بگیرند، تفاهم‌نامه‌ای را با او به امضا رساندند تا این بازیکن راهی تراکتور شده و در نیم فصل بازگردد.
در این تفاهم‌نامه، قید شده که اگر هر کدام از طرفین نتواند به تعهداتش عمل کند، باید خسارت سنگینی را پرداخت کند. یعنی چنانچه استقلال نتواند رضایی را به خدمت بگیرد، باید به این بازیکن غرامت بپردازد و در صورتی که کاوه نتواند آبی‌پوش شود، او باید این مبلغ را به حساب تیم سابقش واریز کند.
حالا رضایی که قراردادش را با تراکتور فسخ کرده، در انتظار اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت است، اما از آنجایی که استقلال قصد دارد یک هافبک خارجی را به خدمت بگیرد و نام او را به عنوان آخرین بازیکن وارد لیست بزرگسالان کند، عملا پروژه جذب کاوه شکست خورده تلقی می‌شود.
حالا علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال درخصوص این تفاهم‌نامه صحبت‌هایی را بیان کرده که باعث نگرانی هواداران شده است. او در برنامه شب‌های فوتبالی گفت: آقای کاوه رضایی قراردادی با ما منعقد نکرده، ولی در تفاهم‌نامه‌ای که مدیریت قبلی نوشته، آمده است که اگر باشگاه استقلال کاوه رضایی را جذب نکند، باید 20 میلیارد به این بازیکن غرامت پرداخت کند.
حالا همه در انتظار اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت هستند و اگر این رأی به سود کاوه اعلام شود و استقلالی‌ها نیز محکوم شوند، آنگاه یک پرونده سنگین مالی جدید در انتظار آبی‌ها خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها