کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هرآنچه که باید در مورد خرید لباس کودک بدانید!

13 بهمن 1401 ساعت 13:27

گروه کسب و کار:خرید لباس کودک یکی از کارهای بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است که در عین حال سختی‌های خاص خودش را دارد. افرادی که برای اولین بار قرار است صاحب فرزند شوند و تجربه کافی در این زمینه ندارند، قبل از هر گونه اقدامی برای خرید لباس‌های مورد نیاز فرزند خود باید اطلاعاتشان را درباره خرید لباس بچه افزایش دهند و با دانش و آگاهی کافی مناسب‌ترین لباس‌ها را با توجه به جنسیت، سن، قد و سایز فرزند خود انتخاب و خریداری کنند.


خرید لباس نوزادی نسبت به خرید لباس برای کودکانی که قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب دارند، کار فوق‌العاده راحتی است؛ زیرا هر چه کودکان بزرگ‌تر می‌شوند، به پوشیدن لباس‌هایی مطابق با سلیقه خود علاقه بیشتری نشان می‌دهند. اگر قصد دارید بهترین، باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین لباس را برای فرزند خود خریداری کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.‌ در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی درباره نکات مهم خرید لباس کودک را در اختیار شما قرار دهیم.
 
اولین و مهم‌ترین اصل در زمان خرید لباس کودک چیست؟
اولین و مهم‌ترین اصل در زمان خرید لباس کودک آگاهی از سایز و اندازه لباس کودک است. والدین باید در انتخاب سایز و اندازه لباس کودک خود دقت زیادی به خرج دهند. سایز لباس کودکان نیز درست مانند لباس افراد بزرگسال در هر یک از برندهای تولیدکننده لباس با برند دیگر متفاوت است. به همین دلیل باید قبل از خرید جدول مخصوص سایز لباس‌های فروشگاه مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید. برای نوزادان تازه متولدشده‌ای که وزن آن‌ها بین 2.2 کیلوگرم تا 3.6 کیلوگرم و قد آن‌ها 53 سانتی‌متر است، سایز لباس NB یا 1M سایز مناسبی خواهد بود.
اگر نوزاد تازه متولدشده وزن بالای 4 کیلوگرم داشته باشد، برای خرید لباس نوزادی به سراغ لباس‌هایی با سایز 3M بروید؛ زیرا برای این نوزادان لباس‌های 1M تنگ خواهد شد. اگر وزن نوزاد کمتر از 2 کیلوگرم و قد او کمتر از 48 سانتی‌متر باشد، سایز لباس باید OM باشد. سایر سایزهای لباس کودک شامل موارد زیر هستند که در زمان خرید لباس کودک آن‌ها را به یاد داشته باشید.

•    مناسب‌ترین سایز برای نوزادان سه تا شش ماهه با قد 53 سانتی‌متر و وزن 5.5 کیلوگرم سایز 3M است.
•    مناسب‌ترین سایز برای نوزادان شش تا نه ماهه با قد 63 سانتی‌متر و وزن 7.2 کیلوگرم سایز 6M است.
•    مناسب‌ترین سایز برای نوزادان نه ماهه تا یک ساله با قد 66 سانتی‌متر و وزن 9.5 کیلوگرم سایز 9M است.
•    مناسب‌ترین سایز برای کودکان یک ساله با قد 71 سانتی‌متر و وزن 10.8 کیلوگرم سایز 12M است‌.
•    مناسب‌ترین سایز برای کودکان 18 ماهه با قد 76 سانتی‌متر و وزن 12.2 کیلوگرم سایز 18M است‌.
•    مناسب‌ترین سایز برای کودکان دو ساله قد 81 سانتی‌متر و وزن 13.6 کیلوگرم سایز 24M است. به این سایز لباس کودکان 2T و 2Y هم گفته می‌شود‌.

برای افرادی که از وزن و سایز نوزاد خود مطمئن نیستند، در زمان خرید لباس کودک چه راهکاری وجود دارد؟
تا زمانی که کودکان در حال رشد هستند، والدین باید قبل از خرید لباس کودک قد و وزن فرزند خود را اندازه‌گیری کنند تا از سایز مناسب او به خوبی مطمئن باشند. زمانی که در خرید لباس نوزادی و لباس بچه‌گانه به جای توجه به سن به سایز او توجه داشته باشید، لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید‌ درست به اندازه بدن نوزاد و کودک خواهند بود. به بسیاری از والدین در زمان تهیه سیسمونی توصیه می‌شود که از خرید لباس‌ کودک برای بعد از شش ماهگی قبل از به دنیا آمدن نوزاد خودداری کنند؛ زیرا هنوز مشخص نیست که قد و وزن نوزادی که قرار است به زودی متولد شود، بعد از شش ماهگی چقدر خواهد بود. اکثر خانواده‌ها در زمان تهیه سیسمونی فقط لباس‌های نوزادی را تا سن شش ماهگی نوزاد خریداری می‌کنند.

هیچ سایز لباسی وجود ندارد که به طور کامل و دقیق درست به اندازه بدن نوزاد باشد. به همین دلیل بعضی از برندهای تولیدکننده لباس نوزاد لباس‌هایی را وارد بازار کرده‌اند که می‌توان سایز آن‌ها را تغییر داد. این لباس‌ها هم دارای قابلیت تنگ شدن هستند و هم می‌توان آن‌ها را گشادتر کرد. برای خرید لباس‌هایی با این ویژگی تنها چیزی که اهمیت دارد، قد نوزاد است. اندازه‌گیری قد نوزادان به مراتب راحت‌تر از اندازه‌گیری وزن و اندازه اندام‌های نوزاد است. والدین برای خرید لباس کودک برای کودکانی که سن آن‌ها از سه سال بیشتر است، کار سختی در پیش ندارند؛ زیرا به راحتی در زمان خرید حضوری لباس می‌توانند کودک را به همراه خود به فروشگاه‌های لباس کودک ببرند و کودک لباس مورد نظر را پرو کند تا از مناسب بودن سایز لباس اطمینان حاصل شود.

images_1675152398.png

خرید لباس کودک خوب و باکیفیت چه اهمیتی دارد؟
بچه‌ها در طول روز فعالیت‌های بسیار زیادی دارند و خرید لباس بچه باکیفیت برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از اینکه توضیحات این بخش از مقاله را شروع کنیم، این ضرب‌المثل "هر چه قدر پول بیشتری بدهید، آش بیشتری خواهید خورد" را از ذهن خود به طور کامل خارج کنید؛ چون تجربه ثابت کرده است که همه لباس‌های برندی که مارک‌دار هستند و از قیمت بسیار بالاتری برخوردارند، لزوما کیفیت زیادی ندارند. با توجه به این نکته در زمان خرید لباس کودک همواره باید به سراغ لباس‌هایی بروید که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار باشند. توجه به ضخامت پارچه در زمان خرید لباس بچه هرگز نباید فراموش شود. پارچه‌هایی که از ضخامت کافی برخوردار نباشند، بعد از چند بار شستشو کیفیت خود را از دست می‌دهند.

میزان نرمی و لطافت لباس کودک نیز در زمان خرید اهمیت بسیار زیادی دارد و نشان‌دهنده کیفیت لباس است. لباس‌های خیلی ضخیم و زبر پوست حساس کودکان را آزرده می‌کنند. پارچه‌های نخی و پنبه‌ای جزو لطیف‌ترین پارچه‌های مناسب برای دوخت لباس کودکان به ویژه نوزادان به شمار می‌رود. لباس‌های نخی برای فصل تابستان و لباس‌های پنبه‌ای برای فصل زمستان گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. هیچ یک از لباس‌های نخی و پنبه‌ای باکیفیت به هیچ وجه کرک نمی‌دهند. نکته دیگری که نشان‌دهنده کیفیت یک لباس مناسب برای کودکان است و در زمان خرید لباس بچه حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد، توجه به درزها و نوع دوخت لباس است. دوخت و درز لباس کودک باید بسیار محکم باشد تا ماندگاری و طول عمر آن افزایش پیدا کند. لباس‌هایی که دوخت و درز مستحکمی ندارند، بعد از چند بار شستشو کیفیت خود را از دست می‌دهند.
 
در زمان خرید لباس نوزادی رعایت چه نکاتی لازم است؟
توجه به ترکیب رنگی لباس‌ها در زمان خرید لباس نوزادی بسیار مهم است. فرقی نمی‌کند که جنسیت نوزاد شما دختر باشد یا پسر، مهم این است که لباس نوزادی باید رنگ‌های براق، شاد و درخشانی داشته باشد تا کثیفی‌ها و آلودگی‌های موجود در آن‌ها به راحتی قابل مشاهده باشد. حفظ بهداشت لباس نوزادان و شستشوی به موقع آن‌ها تاثیر بسیار زیادی در سلامتی و نظافت نوزادان دارد. خرید لباس کودک فانتزی برای نوزادان اصلا گزینه مناسبی نیست؛ زیرا لباس‌های فانتزی معمولا راحت نیستند و پوشاندن آن‌ها کار نسبتا سختی است.

لباس‌های نخی بهترین و مناسب‌ترین جنس برای خرید لباس نوزادی محسوب می‌شوند. انواع لباس‌های موجود در ست لباس نوزادی عبارت‌اند‌ از: لباس زیر، جوراب، کلاه، سرهمی نوزاد، تیشرت، ژاکت، بادی، شلوار، شلوارک، لباس روز و لباس خواب. در زمان خرید لباس نوزادی به سراغ لباس‌های دکمه‌دار بروید. پوشاندن لباس دکمه‌دار به نوزادان برای والدین کار راحت‌تری است. جوراب‌های کشی و پاپوش‌های بافتنی هم برای حفظ دمای پای نوزادان انتخاب‌های مناسبی هستند. هر نوزاد به شش الی ده عدد لباس خواب نیاز دارد. کلاه‌های مخصوص نوزاد از تنوع بالایی برخوردار هستند؛ اما دو عدد کلاه برای نوزاد کافی است‌‌. کلاه باید دقیقا به اندازه سر نوزاد باشد. ژاکت مخصوص نوزاد باید بافت سفتی داشته باشد و روی آن اشیاء زینتی به کار نرود؛ زیرا ممکن است نوزاد آن‌ها را بکند و در دهان خود بگذارد.

مهم‌ترین معیارهای خرید سرهمی نوزاد پسرانه و سرهمی نوزاد دخترانه
سرهمی نوعی لباس برای نوزادان است که قسمت بالاتنه و پایین‌تنه آن به یکدیگر متصل شده‌اند. این نوع لباس در مدل‌های متنوع جوراب‌دار و مچ‌دار، کلاه‌دار، بدون کلاه و بدون جوراب، مدل رامپر با آستین‌ها و پاچه‌های کوتاه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا پهلوهای نوزاد را پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد سرما به بدن نوزاد نفوذ پیدا کند. از طرفی بغل کردن نوزادی که سرهمی پوشیده کار بسیار راحت‌تر است.

سرهمی نوزاد دخترانه و سرهمی نوزاد پسرانه در مدل‌های جوراب‌دار برای فصول سرد سال مناسب هستند و دیگر نیازی به پوشاندن جوراب وجود ندارد. سرهمی‌های مچ‌دار بدون جوراب نیز برای فصول سرد سال طراحی و تولید شده‌اند.‌ در زمان خرید لباس کودک برای تهیه سیسمونی محال است در بین لباس‌هایی که خریداری می‌شوند، شاهد یک لباس سرهمی نباشیم‌. برای خرید سرهمی نوزاد پسرانه و سرهمی نوزاد دخترانه چند معیار مهم شامل معیارهای زیر را در نظر داشته باشید.
انتخاب مناسب‌ترن سایز برای سرهمی نوزاد
مدل‌های جورا‌ب‌دار و بدون جوراب سرهمی نوزاد سایزهای گوناگونی دارند. اگر برای خرید لباس بچه یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کرده‌اید، به جدول راهنمای سایز در سایت فروشگاه مراجعه کنید و مناسب‌ترین سایز را با توجه به وزن، قد نوزاد و همچنین اندازه فاق سرهمی خود انتخاب و خریداری کنید.

توجه به جنس پارچه سرهمی
در زمان خرید لباس بچه حتما باید به جنس لباس توجه شود‌. سرهمی نوزاد دخترانه و سرهمی نوزاد پسرانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و جنس پارچه آن‌ها مهم است. برای انتخاب جنس پارچه سرهمی به شرایط آب و هوایی منطقه سکونت خود توجه کنید. اگر هوا سرد است به سراغ خرید سرهمی‌های ضخیم و پشمی جوراب‌دار و کلاه‌دار بروید و اگر هوا گرم است، سرهمی‌های نوزاد از جنس نخی، بدون جوراب، بدون کلاه و سرهمی رامپر گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

کیفیت دوخت سرهمی
در زمان خرید سرهمی‌های نوزاد علاوه بر کیفیت و نوع پارچه باید به کیفیت دوخت هم توجه شود. سرهمی‌هایی که از کیفیت دوخت بالاتری برخوردارند، بعد از بارها شستشو با ماشین لباسشویی هم کیفیت خود را حفظ می‌کنند.
خرید سرهمی با در نظر گرفتن‌ جنسیت نوزاد
دخترها و پسرها در دوران نوزادی از نظر ظاهری درست شبیه هم هستند و تنها راهی که می‌توان از جنسیت آن‌ها مطلع شد، لباسی است که به تن نوزاد پوشانده شده است. سرهمی نوزاد دخترانه نسبت به سرهمی نوزاد پسرانه ظاهر جذاب‌تری دارند.

چرا توجه به نکات بهداشتی در خرید لباس کودک مهم است؟‌
سیستم ایمنی همه کودکان به ویژه نوزادان نسبت به بزرگسالان ضعیف‌تر است. به همین دلیل توجه به نکات بهداشتی در زمان خرید لباس کودک اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. لباسی که به تن کودک خود می‌پوشانید، حتما باید بهداشتی و ضدعفونی شده باشد. برندهای معتبر تولیدکننده لباس کودک همواره محصولات خود را در داخل بسته‌بندی‌های شیک و بهداشتی قرار می‌دهند.
لباس‌ها باید مقاومت کافی در مقابل شستشو با آب گرم و استفاده از انواع مواد شوینده ضدعفونی‌کننده را داشته باشند و با این مواد واکنش نشان ندهند. قبل از اینکه لباسی را به تن نوزاد خود بپوشانید، برای اطمینان از ضدعفونی بودن لباس‌ها آن‌ها را بشویید. همانطور که اشاره کردیم نوزادها سیستم ایمنی ضعیفی دارند و پوست آن‌ها فوق‌العاده حساس است. به همین دلیل امکان اینکه نوزاد به دلیل وجود برخی مواد حساسیت‌زا یا وجود پرزهای زیاد روی لباس دچار حساسیت‌های پوستی شود، وجود دارد. باشستن لباس‌ها قبل از استفاده خیال خود را بابت این موضوع راحت کنید.

برای خرید لباس کودک چه لباس‌هایی مناسب خرید نیستند؟
شاید در ذهن بسیاری از والدین این سوال پیش بیاید که در خرید لباس کودک کدام لباس‌ها را از لیست خرید حذف کنیم؟ یا چه لباس‌هایی برای کودکان مناسب نیستند؟ در پاسخ به این سوال‌ها باید بگوییم که لباس‌های فانتزی زرق و برق‌دار هرگز نمی‌توانند، گزینه‌های مناسبی برای خرید لباس کودک باشند. لباس‌های فانتزی پر زرق و برق که با استفاده از پارچه‌های براق و زیبا تولید شده‌اند از نظر ظاهری فوق‌العاده جذاب و زیبا به نظر می‌رسند؛ اما کودک با پوشیدن این نوع لباس هرگز احساس راحتی ندارد. پارچه‌های نامناسب پوست کودکان را تحریک می‌کنند.

یکی دیگر از لباس‌هایی که والدین حتما باید آن‌ها را از لیست خرید لباس کودک خود حذف کنند، لباس‌های بندی و ریش‌دار هستند. نوزادها گاهی بند یا ریش‌های این نوع لباس را در داخل دهان خود فرو می‌کنند و می‌جوند، حتی گاهی ممکن است بند لباس دور گردن آن‌ها پیچیده شود و خطرات جدی به بار بیاورد. بروز این مشکلات در نوزادان بیشتر است. خرید لباس‌ کودک با دکمه‌هایی خطرناک و زیپ‌های نامناسب را نیز از لیست خود حذف کنید. گاهی اوقات دکمه‌ لباس توسط نوزادان کنده می‌شود. همه نوزادان به صورت غریزی عادت دارند که هر چه به دست آن‌ها می‌رسد، در دهان خود فرو کنند که خدای نکرده دچار خفگی می‌شوند. بهترین نوع دکمه برای لباس‌های نوزادی دکمه‌های فشاری هستند. البته هر چه کودک بزرگتر می‌شود‌، احتمال بلعیدن دکمه توسط او کاهش پیدا می‌کند. سرزیپ‌های لباس کودک باید از جنس پارچه‌‌ای باشد تا در صورت برخورد با پوست نوزاد هیچ آسیبی به او وارد نکنند‌.
 
چرا در خرید لباس کودک همواره باید سادگی و راحت بودن لباس را به مد ترجیح داد؟
تاثیر صنعت مد روی تولید لباس‌های بچه‌گانه را هرگز نمی‌توان انکار کرد. هر ساله تولیدکنندگان فعال در عرصه پوشاک نوزادان و کودکان طرح‌های جدید و جذابی را تولید و وارد بازار می‌کنند؛ اما چیزی که در زمان خرید لباس کودک به هر موضوع دیگری اولویت دارد، سادگی، راحتی و استاندارد بودن لباس است. تا قبل از سه سالگی والدین هستند که به تنهایی لباس کودک خود را انتخاب و خریداری می‌کنند؛ اما بعد از سه سالگی که قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری در کودکان افزایش پیدا می‌کند، نظر آن‌ها نیز در زمان خرید لباس کودک اهمیت زیادی دارد.
به نظر خود کودکان در زمان انتخاب لباس ارزش قائل شوید. کودک نیز مانند افراد بزرگسال حق دارد که در رابطه با رنگ و طراحی ظاهری لباس خود نظر بدهد. متاسفانه بعضی از والدین با عدم توجه به راحتی و سادگی لباس به اجبار فرزندان خود را وادار به خرید لباس‌هایی می‌کنند که هیچ علاقه‌ای به پوشیدن آن‌ها ندارند و فقط چون لباس مد روز است این تصمیم را می‌گیرند. پدر و مادرها باید به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب لباس توسط خود کودک به رشد شخصیتی اون کمک بسیار زیادی می‌کند و باعث تقویت اعتماد به نفس او می‌شود.

images_1675152998.png

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای خرید لباس کودکان چه رنگ‌هایی هستند؟
انتخاب رنگ مناسب در هنگام خرید لباس کودک یکی دیگر از دغدغه‌های مهم والدین است. اولین نکته‌ای که برای انتخاب رنگ لباس کودک باید مورد توجه قرار بگیرد این است که هرگز نباید رنگ‌ها نسبت به جنسیت کودکان تفکیک یا محدود شوند. این موضوع دیگر قدیمی شده است که رنگ آبی مخصوص کودکان پسر یا رنگ صورتی مخصوص کودکان دختر باشد. همه کودکان با هر جنسیتی می‌توانند از لباس‌هایی با رنگ‌های صورتی، آبی، زرد، سبز، بنفش، نارنجی، سفید، کرمی و .... استفاده کنند.
رنگ‌های روشن و گرم همواره رنگ‌هایی هستند که در زمان خرید لباس کودک توجه والدین و کودکان را به سمت خود جلب می‌کنند. استفاده از لباس‌های تیره روحیه کودکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین افرادی که به شاد بودن و پر انرژی بودن روحیه فرزندان خود توجه بیشتری دارند به سراغ لباس‌هایی با رنگ‌های جذاب و شاد می‌روند. به کودکانی که خودشان قادر به انتخاب رنگ لباس هستند، اجازه دهید با دنیای رنگ‌ها آشنا شوند و لباسی را که سلیقه خودشان است، انتخاب کنند. هر رنگ لباس تاثیرات متفاوتی روی ذهن کودکان دارد و به همین دلیل توصیه می‌کنیم لباس‌های کودکان خود را از رنگ‌های متنوع انتخاب کنید و از خرید لباس‌هایی با رنگ تکراری بپرهیزید. یکی از نکات روانشناسی که در انتخاب رنگ لباس کودکان باید مد نظر قرار بگیرد این است که برخی از رنگ‌های تند و انرژی‌بخش برای کودکان بیش فعال گزینه مناسبی نیستند.
 
خرید لباس کودک از برندهای معتبر تولیدکننده لباس کودکان را فراموش نکنید
در حال حاضر تعداد زیادی برند تولیدکننده لباس کودک در جهان وجود دارند که محصولات خود را به تمام کشورهای دنیا صادر می‌کنند. در اکثر فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی معتبر لباس‌هایی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که توسط برندهای معروف خارجی و ایرانی با بهترین کیفیت تولید شده‌اند. برندهایی که محصولات آن‌ها از کیفیت و جنس بهتری برخوردار است معمولا معروف‌تر هستند‌؛ زیرا امتحان خود را از نظر کیفیت، دوام، ماندگاری و رعایت استانداردهای جهانی در تولید لباس کودک به اثبات رسانده‌اند. هر چه برند تولیدکننده لباس از شهرت بیشتری برخوردار باشد، محصولات خود را با قیمت بالاتری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها، دوخت لباس‌های نوزادی و بچه‌گانه با بهترین کیفیت دوخت، استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب برای تولید لباس‌های بچه‌گانه، توجه به مد و استایل، تولید لباس‌هایی متناسب با روحیه کودکان، ارائه لباس‌ها با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید لباس کودک از برندهای معروف و معتبر است. اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید، لباس کودک خود را از بین برندهای باکیفیت ایرانی انتخاب کنید؛ زیرا برخی از برندهای ایرانی با وجود قیمت ارزان‌تر، از نظر کیفیت چیزی کم از برندهای خارجی ندارند.

توجه به قیمت لباس در خرید لباس کودک چقدر اهمیت دارد؟
لباس‌های کودک موجود در بازار نسبت به لباس بزرگسالان قیمت گران‌تری دارند. با توجه به شرایط اقتصادی کشور همه مردم توانایی مالی خرید لباس کودک با قیمت‌های بسیار گران از برندهای خارجی و داخلی را ندارند. سرعت رشد کودکان بسیار زیاد است و هر لباسی که برای آن‌ها خریداری می‌شود با چشم بر هم زدنی کوچک خواهد شد؛ بنابراین لباس مورد نیاز فرزند خود را از فروشگاه‌هایی خریداری کنید که کمترین حاشیه سود را برای خود در نظر می‌گیرند و باکیفیت‌ترین لباس‌های بچه‌گانه را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این فروشگاه‌ها در مناسب‌های مختلف محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه با قیمتی ارزان به فروش می‌رسانند.
البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بیش از حدی بدون دلیل نیست؛ بنابراین هیچ وقت نباید کیفیت لباس کودک را فدای قیمت آن کنید. لباس‌های خیلی ارزان معمولا کیفیت بالایی ندارند و در دوخت آن‌ها از پارچه‌های مرغوبی استفاده نشده است.

جمع‌بندی
در این مقاله سعی کردیم به طور جامع و کامل تمام نکاتی را که در خرید لباس کودک حتما باید مورد توجه قرار بگیرند را معرفی کنیم تا والدین با در نظر گرفتن این نکات یک خرید خوب و مطمئن داشته باشند.با انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی لباس کودک می‌توانید باکیفیت‌ترین لباس‌های بچه‌گانه را با قیمت مناسب خریداری کنید و در مدت زمان بسیار کوتاهی در درب منزل خود تحویل بگیرید. امیدواریم این مقاله برای افزایش اطلاعات شما مفید بوده باشد.
 


کد مطلب: 384978

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/384978/هرآنچه-باید-مورد-خرید-لباس-کودک-بدانید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir