به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۸۵۰۰۷

اعتراض معقول را قبول داریم

اعتراض معقول را قبول داریم
گروه سیاسی: وزیر کشور گفت: بین «اغتشاش» و اعتراض تفاوت وجود دارد و ما اعتراض معقول را قبول داریم.
سردار احمد وحیدی در دومین روز همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری‌ها که در وزارت کشور برگزار شد،  با گرامیداشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، ایام و دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، وزیر کشور با بیان اینکه دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر از گذشته بدرخشد، از معاونان و مدیران سیاسی استانداری ها خواست تا اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند. وحیدی همچنین به شناخت و مدیریت فضای سیاسی در استان‌ها و شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: باید با فعالان سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند، تعامل سازنده داشته باشیم.
وی برگزاری گفت‌وگوی سیاسی را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در فضایی که عده‌ای به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در دل مردم هستند، این گفتمان‌ها با گروه های سیاسی، علما، متنفذین و اقشار مختلف مردم می‌تواند به مدیریت فضا کمک کند.
رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد، گفت: ما اعتراض معقول را قبول داریم.وحیدی افزود: مشارکت سیاسی بحث کلیدی است که باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود. در سطح استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشارکت حداکثری محقق شود.
وی همچنین به لزوم هوشیاری در برابر توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: همه گروه های سیاسی و مذهبی باید در این زمینه حساسیت داشته باشند و علیه فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و همچنین جنایات رژیم صهیونیستی به روشنی موضع‌گیری کنند.
برچسب ها: احمد وحیدی

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۱:۳۲
لطفا مشخصات اعتراص معقول را اعلام نمایید (417900)
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۲:۰۳
چرا ایشان تعریفی از اعتراض معقول ارائه نمیدهند!!؟ چرا بد از اعتراضات به فکر تصویب هزاران جور قانون و تبصره ... هستند ولی هیچ کدام به فکر ارائه تعریفی از اعتراضات معقول نیست!!؟ نکنه میدونند که اکثریت مردم با اقدامات و تفکرات آقایان مخالفند و اعتراض دارند. (417905)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها