به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۸۵۰۸۸

هواداران پورتو مهدی طارمی را به صدر بردند

هواداران پورتو  مهدی طارمی را به صدر بردند
گروه ورزشی:پورتو در چارچوب هفته نوزدهم لیگ پرتغال در روز یکشنبه میزبان ویزلا است. در جدول رقابت‌های لیگ پرتغال، اکنون بنفیکا با ۵۰ امتیاز در صدر قرار دارد و پورتو با یک بازی کمتر و ۴۲ امتیاز دوم است. در صورت پیروزی پورتو مقابل ویزلا به این اختلاف می‌تواند به ۵ امتیاز کاهش پیدا کند.با اینکه پورتو در این فصل مثل بنفیکا کار را آغاز نکرد ولی در ادامه توانست با تداوم پیروزی‌های خود به روزهای قدرتمند گذشته بازگردد.
 
برای رسیدن پورتو به ثبات نقش مهدی طارمی انکارناشدنی است. ستاره ایران مثل فصول گذشته به اسلحه بزرگ کونسیسائو نام گرفت و توانست بار گلزنی و گلسازی تیمش را به دوش کشد.طارمی با اختلاف در تمامی متر و معیارها بهترین بازیکن پورتو است. صفحه هواداری پورتو که در ابتدای فصل تمام اتفاقات بازی را زیر نظر گرفته با دادن امتیازها در هر بازی مدعی شد که ستاره ایران با اختلاف ۲۷ امتیاز در صدر قرار دارد.

این صفحه هواداری طارمی را با ۷۸ امتیاز بهترین بازیکن کنونی پورتو دانست و در ادامه استاکیو با ۵۱ امتیاز، اوتاویو ۴۷ امتیاز، گالنو ۴۵ امتیاز، دیگو کاستا ۳۸ امتیاز و ژوائو ماریو ۲۹ امتیاز را در مقام‌های دوم تا ششم قرار داد.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها