به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۸۵۱۱۳

رفاقت ام‌باپه و مسی از زبان قهرمان جهان

رفاقت ام‌باپه و مسی از زبان قهرمان جهان
گروه ورزشی:لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مدعی شده است که هیچ مشکلی بین او و کیلیان امباپه نیست.
درگیری بین مسی و امباپه از فصل گذشته و اتفاقاتی که در زمین و در تمرینات پاری سن ژرمن رخ داد و در جام جهانی 2022 قطر به اوج خودش رسید.

به گزارش ورزش سه، این دو بازیکن در دیدار فینال روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این آرژانتین بود که با درخشش مسی موفق شد جام قهرمانی را از آن خودش کند و فرانسه نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.تنش در روابط بین این دو بازیکن در این بازی بالا گرفت و بسیاری حتی مدعی شده بودند که این ستاره فرانسوی به حدی ناراحت بوده که تمرینات پی اس جی را ترک کرده تا در زمان بازگشت مسی به تمرینات حاضر نباشد.

حالا مسی در گفتگو با اوله مدعی شده که این موارد درست نیست و او رابطه خوبی با امباپه دارد. این بازیکن در این باره اظهار داشت:« ما درباره بازی، درباره جشنی که مردم در آرژانتین گرفته بودند و اتفاقاتی که اینجا رخ داده بود با امباپه حرف زدیم. هیچ چیزی پیش نیامد و ما رابطه بسیار بسیار خوب و نزدیکی داریم.»این ستاره پی اس جی با اشاره به این که احساس امباپه را درک می‌کند اضافه کرد:« من هم در آن سوی ماجرا قرار داشتم. من هم دیدار فینالی را در جام جهانی شکست خوردم و می‌دانم چه احساسی دارد. واقعیت این است که ما هیچ مشکلی با هم نداریم و اتفاقا کاملا برعکس رابطه خوب و نزدیکی داریم.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها