به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۸۵۱۳۵

سرخابی‌ها از پرداخت هزینه VAR معاف شدند؟

سرخابی‌ها از پرداخت هزینه VAR معاف شدند؟
گروه ورزشی:نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال از مذاکره مجلس و دولت برای تجهیز ورزشگاه های دولتی به VAR خبر داد. منصور قنبرزاده در مورد آخرین وضعیت تجهیز ورزشگاه‌ها به VAR، اظهار داشت: ما ۲ نوع ورزشگاه یعنی دولتی و خصوصی داریم. درمورد ورزشگاه دولتی در مجلس جلسه‌ای داشتیم که متعاقب آن ریاست فراکسیون ورزش به من ماموریت داد تا ورزشگاه‌های دولتی مثل آزادی، غدیر اهواز، گیلان، مازندران، مشهد، کرج و .... را برآورد مالی کنیم. در این جلسه نیز مسئولان کمیسیون تلفیق نیز حضور داشتند.
 
وی اضافه کرد : مبالغ خیلی متعددی مطرح شده اما باید دقیق مبلغی را مشخص کنیم تا آن را فراکسیون ورزش به کمیسیون تلفیق بدهد. تلاش می‌کنند موافقت‌نامه ای را بگیرند تا در سر جمع بودجه وزارت ورزش به عنوان یک پیوست بودجه، ملزم به اجرای VAR در نظر بگیرند.نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا این مبلغ به ورزشگاه های تحت مالکیت بخش خصوصی پرداخت نمی‌شود، گفت:  دولت و مجلس فقط می‌توانند بودجه دولتی را مصوب کنند. از طرفی باشگاهی که می‌آید ورزشگاه دولتی را اجاره می‌کند، مالک ورزشگاه در صورت آمدن VAR، مبلغ بیشتری را بابت اجاره پرداخت خواهد کرد. غیر از این هم راهی نداریم زیرا معاملات دولتی تابع قوانینی است. این موضوع جزء بودجه‌های سرمایه‌ای محسوب می‌شود.

قنبرزاده در ادامه گفت و گو با برنامه ورزشگاه، گفت: مالک ورزشگاه، مالک VAR است و به تبعیت از آن پول خود را در بازه زمانی کوتاه مدتی درمی‌آورد. زیرا ورزشگاه را با این دستگاه اجاره می‌دهد. اکنون استقلال و پرسپولیس به شرکت توسعه و تجهیز اجاره می‌دهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها