به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۸۵۱۳۶

روحیه به اندازه تاکتیک و تکنیک مهم است

روحیه به اندازه تاکتیک و تکنیک مهم است
گروه ورزشی:مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که بازیکنان تیمش کم کم دوباره روحیه‌شان را به دست می‌آورند و این نکته مهمی برای این تیم است.به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این پیروزی اهمیت بسیاری برای آنها داشت، چرا که پس از کسر 15 امتیاز از این تیم در رقابت‌های لیگ ایتالیا به نظر می‌رسید که شرایط برای آنها بسیار دشوار پیش می‌رود و حالا صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی می‌تواند نقطه شروعی برای بازگشت دوباره این تیم به روزهای خوب باشد. آلگری پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« نمایش امشب یووه بسیار خوب بود، خصوصا در نیمه اول بسیار بهتر بودیم. مهم‌ترین نکته رفتار بازیکنانم در زمین بود که نشان داد شرایط نسبت به دیدار برابر مونزا فرق کرده است. ما گل‌های بدی در آن بازی خوردیم و همین باعث شد که این تیم به خودش بیاید.»

او با اشاره به شرایط سخت یووه اظهار داشت:« من بازیکنان بالغی دارم. آنها مسئولیت‌پذیر هستند و باید بدانیم که روحیه به اندازه تکنیک و تاکتیک مهم است. ما امروز کاملا سازماندهی شده کار کردیم، صبور بودیم و توانستیم لاتزیو را به خوبی پرس کنیم و اجازه بازی را به این تیم ندادیم.»این مربی ایتالیایی با تمجید از بازی لاتزیو اضافه کرد:« بازی برابر این تیم اصلا آسان نیست، خصوصا که آنها در به گردش در آوردن توپ بسیار خطرناک هستند. ما توانستیم سرعت آنها را در نیمه دوم کم کنیم و راه‌های پاسکاری این تیم را بستیم. تنها بازیکن قدرتمندی که آنها در هوا دارند میلینکوویچ ساویچ بود و ما به خوبی روی سانترهای ارسالی برای او هم دفاع کردیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها