به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۸۵۱۳۷

خشم هواداران یونایتد: گرین‌وود نباید برگردد!

خشم هواداران یونایتد: گرین‌وود نباید برگردد!
گروه ورزشی:هواداران یونایتد معتقد هستند که میسون گرین‌وود، ستاره جوان این تیم، با وجود تبرئه شدن از تمامی اتهامات حق بازی برای این تیم را ندارد.به گزارش "ورزش سه"، گرین‌وود از چند ماه قبل از ترکیب یونایتد کنار گذاشته شد و اجازه حضور در تمرینات این تیم را هم نداشت تا مسائل مربوط به اتهاماتی که به او وارد شده بود مشخص شود. 

حالا دادستانی انگلیس اعلام کرده که این بازیکن جوان از تمامی اتهامات از جمله تجاوز یا تعرض جنسی و داشتن رفتار کنترل‌گرانه با نامزدش مبرا شده و هیچ حکمی برای او صادر نخواهد شد. او در این باره به خبرنگاران گفت:« واقعا خوشحالم که این مسئله تمام شد و دوست دارم از خانواده‌ام، عزیزانم و دوستانم که در این مدت از من حمایت کردند تشکر کنم.»

باشگاه یونایتد اعلام کرده که قصد دارد پیش از هر تصمیمی، درباره اتفاقات رخ داده تحقیق کند تا در نهایت بتواند بهترین تصمیم را درباره ادامه حضور یا قطع همکاری با این بازیکن بگیرد. هواداران یونایتد شب گذشته با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خواهان قطع همکاری با گرین‌وود شدند. یکی از آنها که اعضای انجمن هواداری این باشگاه نیز هست در صفحه توییترش نوشت:« هیچ راهی وجود ندارد که او بتواند دوباره برای یونایتد بازی کند.»
به نظر نمی‌رسد که گرین‌وود حتی با وجود تبرئه شدن از اتهاماتش دیگر فرصتی برای پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ داشته باشد و انتظار می‌رود که در پایان فصل از این باشگاه جدا شود. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها