به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۸۵۱۳۹
آنچلوتی:

آمادگی بدنی وینیسیوس سرنوشت‌ساز شد

آمادگی بدنی وینیسیوس سرنوشت‌ساز شد
گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که سطح آمادگی وینیسیوس جونیور نقش مهمی در پیروزی تیمش مقابل والنسیا داشت.به گزارش "ورزش سه"، رئال موفق شد با گل های مارکو آسنسیو و وینیسیوس جونیور، 2-0 والنسیا را شکست بدهد و ستاره برزیلی باعث اخراج گابریل پائولیستا، مدافع والنسیا، هم شد. آنچلوتی در پایان بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:
 
یک نیمه سخت، یک نیمه راحت
نیمه دوم راحت تر بود. در نیمه اول وینیسیوس به مشکل خورد اما در نیمه دوم سطح آمادگی او سرنوشت ساز شد. تیم ما منسجم است. سه بازی است که کلین شیت می کنیم و این خیلی مهم است. بازی خوبی بود. ما روند خوبی را پشت سر می‌گذاریم. حریف ضرباهنگ بازی را در نیمه دوم کاهش داد و این به سود ما بود.

بازی کاماوینگا در دفاع چپ
او ما را در دفاع چپ غافلگیر کرد. او خیلی کم در این پست بازی کرده بود اما خطر زیادی در زمین حریف ایجاد می کند و در کارهای دفاعی هم کمک می کند. او بازی در این پست را دوست ندارد اما ما دوست داریم.
 
مصدومیت بنزما و میلیتائو
آسیب دیدگی بنزما جزئی به نظر می رسید اما میلیتائو به بازی روز یکشنبه نمی رسد.

حمایت هواداران از سبایوس
او خیلی خوب کار می کند و همه ما این را تشخیص می‌دهیم. در مورد او یک مشکل قراردادی وجود دارد که باشگاه باید آن را بررسی کند. اگر او به همین ترتیب به بازی کردن ادامه بدهد، مشکل چندان مهمی نخواهد بود.

وینیسیوس
شرایط فیزیکی او فوق العاده است. مدافعان کناری حریف خسته شدند چون او متوقف نمی شود. عصبانیت گابریل پائولیستا از روی ناتوانی اش بود. پائولیستا همیشه بازیکن بسیار دقیقی است و این حرکت او فقط از روی ناتوانی در متوقف کردن وینیسیوس بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها