به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۸۵۱۴۰

مصدومیت کریم بنزما در آستانه سه هفته حساس

مصدومیت کریم بنزما در آستانه سه هفته حساس
گروه ورزشی:کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به دلیل مصدومیت در دقیقه 60 دیدار  تیمش مقابل والنسیا از بازی بیرون رفت.به گزارش "ورزش سه"، بنزما که در هفته های ابتدایی این فصل در دیدار مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان دچار آسیب دیدگی شده بود، در بازگشت به میادین رفته رفته فرم خوبش را پیدا کرد و در دیدار امشب مقابل والنسیا هم دو پاس گل داد اما در دقیقه 60 از زمین بیرون رفت و حتی روی نیمکت هم ننشست و مستقیما به رختکن رفت.

به نظر میرسید که او روی شوتی که به سمت دروازه والنسیا زده است، دچار مشکل شده و لنگ‌لنگان جای خود را به رودریگو داد. آنطور که مشخص است او از ناحیه ران پای راست دچار آسیب دیدگی شده است اما برای فهمیدن میزان مصدومیت او باید تا فردا و انجام معاینات بیشتر صبر کرد.

البته بنزما تنها مصدوم رئال در این دیدار نبود و در نیمه اول هم ادر میلیتائو به دلیل آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد.این آسیب دیدگی‌ها در حالی رخ داده است که رئال هفته آینده باید در جام باشگاه‌های جهان به میدان برود و دو هفته پس از آن هم در لیگ قهرمانان مقابل لیورپول قرار بگیرد. ضمن اینکه غیبت بنزما در لالیگا هم می‌تواند برای رئالی‌ها مشکل ساز شود. آنها در حال حاضر 5 امتیاز از بارسا عقب هستند و لغزش دوباره می‌تواند امید آنها از جبران این فاصله را از بین ببرد.

 
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها