به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۸۵۱۵۵

لیونل مسی در فکر حضور در جام جهانی ۲۰۲۶؟

لیونل مسی در فکر حضور در جام جهانی ۲۰۲۶؟
گروه ورزشی: لیونل مسی فعلا به خداحافظی از تیم ملی کشورش فکر نمی‌کند.به گزارش ایسنا ، لیونل مسی قهرمان جهان آینده ورزشی خود را در تیم ملی آرژانتین باز گذاشت. هر چند حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ در سن ۳۹ سالگی بعید است.
 
این بازیکن در مصاحبه ای با روزنامه ورزشی آرژانتینی اوله در پاسخ به این سوال که امیدی برای شرکت در کوپا آمریکا و جام جهانی ۲۰۲۶ دارد گفت: نمی‌دانم. جام جهانی بعدی در ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک چند سال دیگر است و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.او در ادامه افزود: من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و تا زمانی که خوب باشم، تناسب اندام داشته باشم و همچنان لذت ببرم این کار را انجام خواهم داد. این بستگی به این دارد که حرفه من چگونه پیش برود و در کل به خیلی چیزها بستگی دارد.

این بازیکن ۳۵ ساله در دسامبر گذشته با قهرمانی در جام جهانی قطر به بزرگترین جام دوران فوتبال خود رسید. میلیون ها هوادار تیم آلبی سلسته خواهان ادامه حضور او در تیم ملی هستند.مسی در عین حال امیدوار است که لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی که در حال حاضر در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال آرژانتین است به کار خود ادامه دهد. مسی در پایان گفت: او فرد بسیار مهمی برای تیم ملی است و ادامه این روند با او ممکن است.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها