به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۸۵۲۸۳

سرنوشت قهرمانی سپاهان در دستان فولادِ نکونام

سرنوشت قهرمانی سپاهان در دستان فولادِ نکونام
گروه ورزشی:شاگردان مورایس برای تثبیت صدرنشینی به پیروزی در حساس‌ترین دیدار هفته احتیاج مبرم دارند.
به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر روز سه شنبه در ورزشگاه فولادآرنا اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.دیداری که برای شاگردان مورایس جنبه انتقامی هم دارد و آنها می‌خواهند بعد از شکست در دور رفت، حریف چغر و سخت‌کوش خود را در خانه شکست دهند. اتفاقی که البته کار آسانی نخواهد بود و با وجود شکست فولاد در تبریز، تیم نکونام روی دور افتاده و به ثبات کیفی رسیده است.
 
نکته جالب بازی سپاهان برابر فولاد، تاثیرگذاری این مسابقه در مسیر قهرمانی این تیم خواهد بود. فولادِ نکو تا این جای فصل برابر دو مدعی دیگر قهرمانی تن به شکست نداده و استقلال و پرسپولیس را در مجموع از کسب هفت امتیاز محروم کرده و خود سپاهان را هم با گل سه امتیازی پاتوسی، مغلوب ساخته است.
 
به این ترتیب پیروزی سپاهان در این مسابقه می‌تواند طلایی‌پوشان را از این منظر در شرایط برتری نسبت به دو غول فوتبال پایتخت قرار داده و با توجه به تفاضل گل بهترش نسبت به حریفان، در صدر نگه دارد.هرچند مورایس برای این مسابقه دست چندان بازی ندارد و چهار بازیکن کلیدی و بدون جانشین خود یعنی محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن و سیدمحمد کریمی را در این بازی در اختیار نخواهد داشت. موضوعی که کار سپاهان برای جبران شکست در دور رفت را بی‌نهایت دشوار خواهد کرد اما آمادگی فوق‌العاده شهریار مغانلو در کنار شکل‌گیری قالب اصلی بازی این تیم، هواداران طلایی‌پوشان را برای مهم ناامید نگذاشته است.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها