به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۳۸۵۳۳۱

کتانی سفید، کلید حل ماجرای رسوایی دنی آلوز

کتانی سفید، کلید حل ماجرای رسوایی دنی آلوز
گروه ورزشی: دو هفته از بازداشت دنی آلوز به اتهام تعرض جنسی به یک زن جوان در باشگاهی شبانه در شهر بارسلونا می‌گذرد. ستاره برزیلی سابق بارسلونا پس از تفهیم اتهام روانه زندان شد و فعلا قاضی حاضر نشده با وثیقه نیز او را آزاد کند. کریستوبال مارتِی، وکیل آلوز، این روزها سخت در تلاش است تا حداقل بتواند آلوز را از زندان برایانز 2 بیرون بیاورد و او در آپارتمانش در بارسلونا حبس خانگی شود. اقدامی که هنوز نتیجه نداده است.
1797515
اخیرا مارتِی ویدیویی در اختیار قاضی قرار داده که نشان می‌دهد دنی آلوز از در بخش VIP باشگاه خارج می‌شود و دو دقیقه بعد از آن شاکی در کنار در خروجی دیده می‌شود بدون اینکه مورد مزاحمت آلوز قرار داشته باشد. شاکی معتقد است آلوز در نقطه کور دوربین‌ها قرار داشته و به همین دلیل تصویر او ثبت نشده است.
طبق ادعای لاونگواردیا، وکیل شاکی ویدیویی جدید در اختیار قاضی قرار داده که در آن کتانی سفید آلوز در آینه مشخص است و نشان می‌دهد او همراه با زن جوان از بخش VIP خارج شده است. همین کتانی می‌تواند در تعیین سرنوشت آلوز کلیدی باشد. لاونگواردیا نوشته است که آلوز در دفاع از خود گفته آن کتانی متعلق به یک شخص دیگر بوده است که همزمان با او در VIP حضور داشت.
همچنین روز گذشته در دادگاه، دو شخصی که 30 دسامبر در باشگاه شبانه شاکی را همراهی می‌کردند، شهادت دادند که زن جوان پس از اصرار آلوز و همزمان با او از در خارج شده است. 
برچسب ها: دنی آلوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها