به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۸۵۴۵۳

“به نام پدر” پویشی مردمی و هدیه ای ماندگار برای قدردانی از پدران سرزمینمان

گروه : ولادت باسعادت حضرت علی(ع) به نام روز پدر و مرد نامگذاری شده است و طبق سنتی دیرینه در آن به مردان و پدران ایران زمین هدیه ای تقدیم خواهد شد.
“به نام پدر” پویشی مردمی و هدیه ای ماندگار برای قدردانی از پدران سرزمینمان
به گزارش صدانیوز در پویش “به نام پدر” که با مشارکت گروه جهادی نفس و درختیاری به مناسبت روز پدر و با هدف توانمند سازی خانواده های محروم و کم برخوردار از طریق اهدای نهال مثمر راه اندازی شده است،مردم عزیز میتوانند هدیه ای ارزشمند و ماندگار به نام قهرمان زندگیشان تهیه و اهدا نمایند.
در پویش به نام پدر ، همانند پویش “برای مادرم” که در روز مادر برگزار گردید،همه ی مردم میتوانند شرکت نمایند و با مشارکت خود نه تنها هدیه ای ارزشمند و ماندگار به نام پدر خود ثبت و کاشت نمایند بلکه با اهدای آن به خانواده های کم برخوردار و محروم به توانمند سازی آن عزیزان نیز کمک نمایند.
همه ی افراد میتواند با واریز مبلغ 110 هزارتومان به شماره کارت 6273817010179079 به نام گروه جهادی نفس و ارسال فیش آن به آیدی derakhtyari در پیام رسان های ایتا یا بله و یا ارسال آن به شماره 09362513527 در این پویش شرکت کرده و نهال مثمری را به نام پدر عزیز خود برای خانواده های محروم کاشت نماید.



همانند پویش قبل(برای مادرم) ،شناسه این نهال به نام پدر گرامیتان ثبت و شناسنامه آن به عنوان هدیه ای ارزشمند و ماندگار تقدیم شما خواهد شد.
با شرکت در این پویش علاوه بر هدیه ای ارزشمند و ماندگار به پدر خود در توانمند سازی خانواده های محروم نیز کمک بسزایی مینمایید.
این پویش که با هدف توانمند سازی خانواده های کم برخوردار و محروم سرتاسر کشور ایجاد شده است، با کاشت نهال های مثمر و مناسب شرایط آب و هوایی هر منطقه در طول زمان، منبع درآمدی برای این خانواده ها ایجاد میکند تا علاوه بر توانمندی مالی ، به ایجاد اشتغال پایدار نیز بیانجامد.
پویش به نام پدر کاملا بصورت مردمی اجرا و تمام مراحل آن در پیام رسان های درختیاری به نشانی زیر به اطلاع عموم خواهد رسید.
آدرس پیام رسان ایتا:https://eitaa.com/derakhtyar
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها