به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۸۵۴۹۳

تصمیم جدید و باورنکردنی ایلان ماسک

تصمیم جدید و باورنکردنی ایلان ماسک
گروه فناوری: بر‌اساس اسناد فاش‌شده، توییتر در ازای اعطای تیک طلایی به کسب‌و‌کارها قصد دارد ماهانه ۱٬۰۰۰ دلار از آن‌ها حق اشتراک دریافت کند.توییتر قصد دارد با دریافت پول از کسب‌و‌کارها، وابستگی درآمدش را به تبلیغات کمتر کند. بر‌اساس اسناد فاش‌شده، توییتر قصد دارد در ازای اعطای تیک طلایی، ماهانه ۱٬۰۰۰ دلار از کسب‌و‌کارها دریافت کند. برندهایی که این مبلغ را ماهانه به توییتر نپردازند، تیک طلایی را از دست خواهند داد. مشخص نیست که حذف تیک طلایی در چه زمانی انجام می‌گیرد.

طبق گزارش نشریه‌ی اینفورمیشن، توییتر قصد دارد ماهانه ۵۰ دلار نیز بابت اضافه‌کردن نشان‌هایی ویژه به حساب‌های وابسته به کسب‌و‌کارها دریافت کند. اسکرین‌شات ایمیل ردوبدل‌شده بین مدیر محصول توییتر و نماینده‌ی کسب‌و‌کاری ناشناس، این موضوع را تأیید می‌کند.توییتر پیش از بازطراحی سرویس Blue for Bisiness و تغییر‌دادن نام آن به Verification for Organizations، میزبان تیک طلایی‌رنگ شد. این سرویس به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهد نشان‌های ویژه‌ای که نسخه‌ی کوچک تصویر پروفایل آن‌ها است، به حساب مدیران و کارمندان خود در این شبکه‌ی اجتماعی اضافه کنند.

توییتر هنوز قیمت سرویس Verification for Organizations را اعلام نکرده است. ماه گذشته‌ی میلادی، دسترسی به این سرویس به‌صورت محدود ممکن شد.اشتراک ۱٬۰۰۰ دلاری توییتر، تنها یکی از تغییراتی به‌شمار می‌رود که ایلان ماسک از زمان خرید این شبکه‌ی اجتماعی در این پلتفرم متن‌محور اعمال کرده است. ماسک افزون‌بر تعدیل گسترده‌ی نیروها، دریافت تیک آبی را به پرداخت ماهانه ۸ دلار مشروط کرد و به‌زودی قصد دارد دسترسی به API توییتر را نیز پولی کند.
مرجع : زومیت
برچسب ها: ایلان ماسک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها