به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۸۵۴۹۴

5 تا از بهترین باغ تالارهای گرمدره

گروه کسب و کار: این روزها باغ تالارها به عنوان مکان‌هایی که داری فضای باز و سرسبز و زیبا هستند، از محبوبیت زیادی بین زوج‌ها برخوردارند. خیلی از زوج‌های تازه به هم پیوسته دوست دارند مراسم عروسی خود را به جای یک تالار سرپوشیده معمولی در باغ تالار برگزار کنند.
5 تا از بهترین باغ تالارهای گرمدره
باغ تالارها با در اختیار داشتن فضای طبیعی و امکانات جذاب و متعدد توانسته‌اند توجه همگان را جلب کرده و شب‌هایی رویایی و فراموش‌نشدنی برای میهمانان و عروس  دامادها رقم بزنند. 
مناطقی مثل کرج و شهریار و گرمدره در اطراف تهران به خاطر شرایط آب و هوایی مناسبی که دارند، تعداد زیادی از این باغ تالارها را در خود جای داده‌اند. منطقه گرمدره واقع در جاده کرج، یکی از مناطقی است که درصد زیادی از این مکان‌ها در آن قرار دارند. 
به دلیل تعداد زیاد باغ تالارهای این منطقه شاید انتخاب باغ تالار مناسب برای زوج‌ها کمی سخت باشد. در ادامه این نوشته سعی کرده‌ایم پنج تا از بهترین باغ تالارهای گرمدره را به شما معرفی کنیم. 
 


 باغ تالار میرزایی
باغ تالار میرزایی یکی از باغ تالارهای زیبا و شناخته‌شده در گرمدره با سابقه‌ای طولانی در میزبانی از مراسم عروسی و عقد و جشن‌های دیگر است. این باغ تالار بیش از شش هزار متر مربع مساحت دارد و پوشیده از درختان سرسبز است و همچنین از برکه آب و چمن برخوردار است. 
این باغ تالار در گرمدره دارای دو سالن مجزا است و به اندازه 450 نفر ظرفیت دارد. این مکان به مدیریت آقای رضا میرزایی، دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است. این باغ تالار همچنین از تجهیزات نورپردازی حرفه‌ای بهره می‌گیرد که مراسم را زیباتر می‌کنند. 
از دیگر امکانات این باغ تالار می‌توان به اتاق عقد با ظرفیت 150 نفر، کافی‌شاپ، سفره‌خانه، آتش‌بازی، مشعل‌آرایی و امکانات عکسبرداری و فلیمبرداری اشاره کرد. 
اما جالب توجه‌ترین و مهم‌ترین ویژگی باغ تالار میرزایی برگزاری مراسم عقد آریایی روی برکه‌ای زیبا همراه با ابر مصنوعی است. 
برای آشنایی بیشتر با باغ تالار میرزایی می توانی از سایت آن دیدن کنید .( https://mirzaeegarden.com/ )


 
 باغ تالار عمارت دانیال
یکی دیگر از باغ تالارهای گرمدره باغ تالار عمارت دانیال است. عمارتی باشکوه و مجلل که دارای محوطه‌ای با باغ وسیع همراه با چندین استخر و آبراهه و آب نما است و  چشم اندازی سرسبز و فوق‌العاده به این عمارت بخشیده است. این عمارت با ارائه منوهای متعدد و خدمات متنوع میزبان جشن‌ها و مراسم عروسی است. 
این باغ تالار مساحتی حدود هزار و پانصد متر و پنج طبقه دارد و از لحاظ زیبایی معماری بنا معروف است. این عمارت به مدیریت اقای دانیال زمانی، ظرفیتی حدود 1500 نفر دارد و همچنین اتاق عقدی با ظرفیت 200 نفر. 
از دیگر امکانات عمارت دانیال می‌توان به کافی‌شاپ، سفره‌خانه، نورپردازی، فیلمبرداری و محل بازی کودکان اشاره کرد. 
 
 باغ تالار سعادت
باغ تالار سعادت جزو اولین و قدیمی‌ترین باغ تالارهای گرمدره است. فضای باز این باغ تالار شامل درختان قدیمی و نمایی چشم‌نواز است. همچنین دارای سالن‌های سقف‌دار بدون ستون همراه با سیستم تهویه هوا است. 
این باغ تالار، با مدیریت آقای دانیال بیگی، ظرفیتی حدود 400 نفر دارد و همچنین دارای اتاق عقدی جدا با ظرفیت 100 نفر است. از دیگر خصوصیات این باغ تالار قدیمی می‌توان به منوهای متنوع، نورپردازی حرفه‌ای، پیانیست در فضای باز و فضای سرپوشیده و همچنین کافی‌شاپ اشاره کرد. 
 

 
 باغ تالار عمارت بیست و یک
عمارت بیست و یک یکی از باغ تالارهای بزرگ و سرسبز و زیبا در منطقه گرمدره است. عمارت بیست و یک، به مدیریت آقای مجید تقی‌زاده،  با معماری زیبا و خاص و فضای سرسبز میزبان مراسم مختلف است. این عمارت ظرفیتی تا حدود 600 نفر و سالن پذیرایی با ظرفیت 300 نفر دارد. همچنین سالن پذیرایی مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی است. فضای بزرگ و منظره چشمگیر این عمارت مناسب کسانی است که به برگزاری جشن در مکانی باشکوه علاقه دارند. 
از دیگر امکانات این عمارت می‌شود به کافی‌شاپ و سفره‌خانه، محل بازی کودکان، نورپردازی و فیلمبرداری و عکسبرداری اشاره کرد. 
 
 باغ تالار هانا
یکی دیگر از باغ تالارهای خوب گرمدره، باغ تالار هانا است. این باغ تالار شامل دو سالن مجزای 800 متری و 600 متری و همچنین سالن اختصاصی برای صرف شام است. این باغ تالار میزبان مراسم مختلف عقد، عروسی، نامزدی، حنابندان و غیره است. همچنین می‌توانید برای تزئین سفره عقد به سلیقه خود اقدام کنید و درخواست دهید. 
این باغ تالار ظرفیتی حدود 600 نفر و اتاق عقد مجزا دارد و دیزاینی زیبا و دلنشین. طاق‌های باشکوه و ورودی دریاچه و سفره عقد روی دریاچه از خصوصیاتی است که این باغ تالار را محبوب کرده است. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این باغ تالار می‌توان به نورپردازی، عکاسی و فیلمبرداری، سیستم صوتی، آتش‌بازی و تزئینات زیبا اشاره کرد. 
 
 سخن آخر
طبیعی است که هنگام مواجهه با تعداد زیادی باغ تالار که اکثرا شیک و لوکس و مجلل هستند و هر یک امکانات ویژه خود را دارند، گیج شوید و ندانید باید چه انتخابی کنید. البته که این انتخاب به عوامل زیادی وابسته است که مهم‌ترین آنها بودجه شماست. انتظارات و اولویت‌های زوج‌ها متفاوت هستند و بستگی به نوع مراسم و سلیقه آنها دارند. 
اما نکته مهم این است که بدون عجله و با منطق و آگاهی انتخاب کنید. در رزرو باغ تالار اصلا عجله نکنید. مکان‌های زیادی را ببینید و امکانات و ویژگی‌های آنها را با انتظارات و بودجه خود بسنجید. گاهی یک باغ تالار کوچک‌تر می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند و شاید واقعا نیازی به برگزاری مراسم در عمارتی وسیع نداشته باشید. تعداد مهمانان را حتما در نظر بگیرید. 
وجود امکانات رفاهی، مثل پارکینگ و سیستم گرمایشی و سرمایشی یا غذای با کیفیت، گاهی از بزرگی فضا مهم‌تر است. اما اگر تعداد میهمانان شما زیاد است یا علاقه به برگزاری جشن در فضایی مجلل و با شکوه دارید، باز هم علاوه بر وسعت فضا، ویژگی‌های دیگر را در نظر بگیرید. 
فاکتورهای متعددی مثل فصل مراسم، بودجه، تعداد مهمانان، و سلیقه شما در انتخاب موثر است و همه چیز بستگی به اولویت‌ها دارد. اما یک نکته مهم دیگر که باید در نظر گرفت این است که باغ تالاری را انتخاب کنید که با قیمت‌های مصوب و معقول خدمات شایسته را به شما ارائه دهد. در میان باغ تالارهای گرمدره هستند مکان‌هایی که با مدیریت فردی شریف و برخورداری از کادری باتجربه، می‌توانند با هزینه معقول انتظارات شما را برآورده کنند. 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها