به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۸۵۵۰۸

دانلود سریال سقوط قسمت ششم نسخه کامل با لینک مستقیم

گروه فیلم و سریال: قسمت 6 سریال سقوط با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت ششم سقوط به ادامه مطلب مراجعه کنید.
دانلود سریال سقوط قسمت ششم نسخه کامل با لینک مستقیم
لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت جدید سقوط، قسمت 16 پوست شیر، قسمت سوم سریال آکتور، قسمت چهارم سریال سرگیجه و قسمت 46 جیران نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می‌دهیم که شما می‌توانید همگی این آثار نام برده شده را به همراه فیلم‌های جدید انفرادی، علفزار و سگبند از سایت کول دانلود، دریافت کنید.
 
-    قسمت 3 سریال آکتور
سریال آکتور – Actor محصول سال 1400 که از 6 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مجید مطلبی ، نویسندگی و کارگردانی: نیما جاویدی تولید و ساخته شده است. در ادامه شما می‌توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت تماشا و یا دانلود این سریال اقدام کنید.
این سریال بنا بر گفته منتقدین و صاحب نظران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال‌های امسال خواهد بود. تا جایی که برخی از منتقدین، آکتور را در قد و قواره‌های سریال یاغی و یا نهایت یک لول پایین تر از آن معرفی کرده اند. باید ببینیم که آیا سریال آکتور تا چه اندازه در جذب مخاطب و استقبال آن‌ها موفق ظاهر خواهد شد.


 
•    شما می‌توانید قسمت 3 سریال آکتور و همچنین سایر قسمت‌های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

•    دانلود قانونی: قسمت سوم سریال آکتور


چه بازیگرانی در آکتور حضور دارند؟
احمد مهران فر , نوید محمدزاده ,‌هانیه توسلی , هستی مهدوی فر , هومن برق نورد , گلاره عباسی , مهراوه شریفی نیا
 
موضوع و خط داستانی سریال آکتور درباره چه چیزی ست؟
داستان «آکتور» درباره زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود و …
 
سریال آکتور چه روزی و در چه سایتی پخش می‌شود؟
سریال آکتور ساعت 08:00 پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می‌شود که شما می‌توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!
 
 -    قسمت 16 سریال پوست شیر!
سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال‌های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می‌شود. شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می‌توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می‌کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.



•    شما می‌توانید قسمت 16 و همچنین سایر قسمت‌های سریال جذاب و بسیار تماشایی پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

•    لینک دانلود: قسمت 16 سریال پوست شیر

 
هنرپیشه‌های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟
شهاب حسینی، پردیس احمدیه،‌هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!
 
داستان و موضوع پوست شیر حول چه محوری است؟
نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می‌کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.
 
سریال پوست شیر چندشنبه‌ها و در چه سایتی پخش می‌شود؟
سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می‌شود که شما می‌توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!
 
-    قسمت 6 سریال سقوط!
سریال سقوط – Soghot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می‌باشد.


 
•    شما می‌توانید قسمت 6 سریال سقوط و همچنین سایر قسمت‌های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

•    دریافت لینک: قسمت ششم سریال سقوط

 
 چه بازیگرانی در سقوط حضور دارند؟
الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد, وحید آقاپور و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.
 
موضوع و خط داستانی سریال سقوط درباره چه چیزی ست؟
داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش‌هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش‌هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می‌شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی‌ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.
 
در قسمت‌های پیشین سقوط چه گذشت؟
در قسمت چهارم از سریال جذاب سقوط، نیروهای اطلاعات ایران برای بازرسی و تفتیش وارد منزل ژاکان و آیسان در سنندج شده اند، خانه ای پر از مهمات و سلاح جنگی جاسازی شده در دیوار و تشک و حیاط خانه، از اسلحه تا نارنجک،پر از اسناد و مدارک و پول و پاسپورت و ….
قسمت پنجم سقوط ولی با رویدادهای دیگری سپری می‌شود. سرگرد دیاکو یک بار دیگر تلاش می‌کند تا با آیسان تماس بگیرد. تماس او پس از تلاش فراوان برقرار می‌شود ولی راضی کردن آیسان ناامید به همکاری کار سخت تری نسبت به قبل شده است و آیسان اعتماد چندانی به او ندارد. دیاکو (حمید فرخ نژاد) تلاش می‌کند تا اعتماد آیسان را جلب کند و با طرح ریزی یک نقشه هم موجبات آزادی وی را فراهم کند و هم این که به مواضع داعش در شهر موصل حمله کنند و فیلم دوربین‌ها را به دست بیاورند. در تلاش دیگری که نیروهای امنیتی انجام می‌دهند، سرگرد دیاکو بالاخره موفق می‌شود تا کاک اردلان (عباس جمشیدی فر) را راضی به انجام عملیات شناسایی در منطقه فوق امنیتی موصل کند. درون کاپوت و سمت چراغ‌های ماشین او دوربین کار گذاشته می‌شود تا به فیلمبرداری و شناسایی مناطق تحت فرماندهی داعش بپردازد و از سویی با تک تیراندازهایی از پیش هماهنگ شده و مستقر شده در محل به تامین امنیت او اقدام کنند. کاک اردلان سرانجام دل به دریا زده و به مناطق امنیتی موصل می‌رود ولی در یک ایست بازرسی که در خیابان‌های شهر برقرار بود و پس از تفتیش ماشین، لو می‌رود. در همین هنگام افراد داعشی قصد دستگیری و احتمالا جان او را دارند که به یک باره تک تیراندازها به کمک او می‌آیند و موفق به فراری دادن وی می‌شوند. کاک به منزل شخصی خود در کردستان می‌آید ولی متوجه حضور فردی در خانه اش می‌شود. در آغاز گمان می‌کند که عمه اش است که به خانه او آمده و برایش شام درست کرده است ولی در ادامه متوجه می‌شود که این دیاکو است که بدون اطلاع قبلی و بدون اجازه وارد منزل او شده است. کاری که به شدت تا اعتراض او روبرو می‌شود. در ادامه صحبت‌های این دو، قرار همکاری بعدی و البته آخری در جهت طرح ریزی نقشه نهایی گذاشته می‌شود! ولی اردلان به هیچ وجه زیر بار این قضیه نمی رود که باری دیگر به موصل برود. ولی در نهایت سرگرد با بازگو کردن سرنوشت خواهر اردلان و این نکته که اگر در آن زمان شخصی بود که به کمک وی می‌شتافت وی هنوز زنده بود توانست رضایت وی را جلب کند. در سمت دیگر داستان آیسان حضور دارد. آیسانی که با عذر و بهانه‌های گوناگون تا جایی که توانسته است، قرار عقد با ابوخالد را عقب انداخته و در آخرین این تلاش‌ها فقط دو روز وقت دارد وگرنه به عقد این داعشی در می‌آید و باید زندگی سخت و خفتباری را تحمل کند. کاری که به نظر نمی رسد به هیچ وجه از او ساخته باشد و او ترجیح می‌دهد که دست به خودکشی بزند تا سرنوشت نخست. از این زمان به بعد این خود آیسان است که سعی می‌کند تا با سرگرد تماس بگیرد. وی موفق می‌شود. سرگرد از انجام طرح و عملیاتی پیش رو و در کمتر از دو سه روز آینده می‌گوید. وی همچنین ابراز می‌کند که آیسان باید با آوردن بهانه ای جدید (دندان درد) خود را به دندانپزشکی بیمارستان نزدیک شهر برساند تا افراد او بتوانند وی را نجات دهند. نقشه به خوبی پیش می‌رفت تا این که دقیقا در شب قبل از عملیات و درست در زمانی که حتی توافق ورود به بیمارستان مشهور شهر را هم به دست آورده بود، موبایل او لو می‌رود و همه چیز را خراب می‌کند! حال باید دید که در قسمت ششم 6 از سریال سقوط چه اتفاقاتی در انتظار آیسان است!
 
سریال سقوط چندشنبه‌ها و در چه سایتی پخش می‌شود؟
سریال سقوط ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می‌شود که شما می‌توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!
 
 -    قسمت 4 سریال سرگیجه
سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می‌توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک‌هایی که در ادامه می‌آید، مراجعه کنید.



•    شما می‌توانید قسمت 4 سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت‌های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

•    دریافت لینک: قسمت چهارم سریال سرگیجه

 
چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟
رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا ,‌هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ‌هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.
 
موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟
پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می‌شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می‌برد که بی بازگشت است. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.
 
در قسمت‌های پیشین سرگیجه چه گذشت؟
در قسمت دوم سریال سرگیجه با فلش بک به گذشته آغاز می‌شود. در جایی که بیننده شاهد این ماجرا است که کامران از فریبا به خاطر حل مشکل بزرگ حقوقی شرکت تشکر و او را رسما به عنوان مشاور حقوقی معرفی می‌کند. پیمان بخاطر ضربه ای که به کامران وارد کرده است مات و مبهوت و پریشان صحنه را ترک و سراسیمه از پارکینگ خارج می‌شود. فریبا مدام با گوشی پیمان تماس می‌گیرد اما با عدم پاسخگویی او مواجه می‌شود بنابراين با منزل تماس می‌گیرد، بچه‌ها آرتین را بخاطر لو نرفتن سورپرایز سالگرد ازدواج وادار می‌کنند که از حضور پیمان اظهار بی اطلاعی کند.
 
در قسمت سوم سریال سرگیجه با نحوه آشنایی فریبا و پیمان در سال‌ها پیش روبرو می‌شویم. در جایی که فریبا ظاهرا تازه به تهران آمده بود و نیاز به فراهم کردن یک خانه اجاره ای بود و چون فردی مجرد بود، با همکاری یک دوست مشترک (همسر کامران) که او نیز، پیمان را معرفی کرده بود، مشکل را حل می‌کند. به این ترتیب فریبا و پیمان به اتفاق هم جهت بازدید از خانه ای به محل مورد نظر می‌روند و این گونه وانمود می‌کنند که هر دو نامزد هم هستند. گرچه فرد مشاور املاک، باور نمی کند و در نهایت حاضر به اجاره دادن این واحد مسکونی می‌شود. در ادامه دیدیم که چگونه ناپدید شدن کامران از سویی و همچنین سرقت اموال و بیت کوین‌های شرکت باعت به وجود آوردن یک بحران و معضل دیگر می‌شود. تا جایی که مردمی که با شرکت همکاری و احیانا در طرح‌های آن سرمایه گذاری کرده بودند و همینک مالباخته شده اند، در ضلع وروردی شرکت تجمع کرده و باعث ایجاد اختلال در نظم شرکت می‌شوند. همچنان از سرنوشت و وضعیت کامران خبری در دست نیست. همسرش به همراه فریبا به کلانتری مراجعه می‌کنند و اعلام مفقودی می‌کنند. در همین حال فردی ناشناس بر روی واتس اپ فریبا، فیلم درگیری پیمان و کامران را می‌فرستد. موضوعی عجیب و معما گونه، چرا که در شب درگیری، مامورین حراست هتل به دلیل عدم ضبط دوربین‌ها و وجود خرابی در آن، مورد مواخذه قرار گرفتند و ظاهرا اصلا فیلمی در کار نبوده است. به این ترتیب دلهره و نگرانی‌های فریبا بیش از پیش می‌شود. مشاجرات و اختلافات فریبا و پیمان بیشتر و بیشتر از قبل می‌شود. پیمان همچنان بر سر این موضع ایستاده است که فریبا به او خیانت کرده است. پیام‌های ناشناس و فیلم‌هایی که افراد مجهول برای هر دو می‌فرستند، پیمان را به این نتیجه می‌رساند که این اتفاقات ارتباطی به پوشه ای که در شب درگیری بین کامران و فریبا رد و بدل شده است، دارد. در انتهای این اپیزود است که سر و کله هومن سیدی پیدا می‌شود. فردی که در ظاهر به اسم یکی از طلبکار‌ها و سرمایه گذارها به شرکت آمده است ولی به نظر نمی رسد که او واقعا یک طلبکار ساده باشد حداقل. چرا که از اطلاعات بسیاری باخبر است. مثلا از ناپدید شدن کامران و... . به نظر می‌رسد که وی نیز به نوعی در معماهای این داستان درگیر و دخیل است. ولی این که چه ارتباطی بین این فرد و کامران وجود دارد، بر ما پوشیده است. خانم سپهری (مهراه شریفی نیا) مشاور حقوقی شرکت مسوول مذاکره با وی می‌شود تا بتواند به این قضیه پی ببرد که او از کجا آمده است و خواهان چه چیزی است؟ در جریان صحبت‌های این دو مشخص می‌شود وی اصلا سرمایه گذار نیست و در واقع یک افسر بلند پایه اداره آگاهی است که در حال تکیمل پرونده مفقودی کامران زاهدی می‌باشد. هنوز مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی افتاده است! آیا کامران دزد واقعی بیت کوین‌ها است؟ و در شب حادثه خودش یا با افراد نزدیکش، آن فیلم را ضبط کرده و حال با مفقود شدن می‌خواهد این گونه وانمود کند که به وسیله پیمان کشته شده است. تا با این کار هم از دسترس طلبکارها در امان باشد و هم این که از پیمان بتواند باج بگیرد!؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها، شما را دعوت به تماشای قسمت چهارم سرگیجه می‌کنیم. توصیه اکید داریم که حتما و قطعا قسمت 4 سریال سرگیجه را از دست ندهید.
حال باید دید که در قسمت چهارم سرگیجه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. شما را دعوت به تماشای اپیزود 4 سرگیجه از سایت کول دانلود و از طریق لینکی که در بالاتر ذکر شد، می‌کنیم.
 
سریال سرگیجه چندشنبه‌ها و در چه سایتی پخش می‌شود؟
سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می‌شود که شما می‌توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!
 
-    قسمت 46 سریال جیران
سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه‌های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می‌شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال‌های امسال باشد. تا این جا واکنش‌ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.



•    شما می‌توانید قسمت 46 و همچنین سایر قسمت‌های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

•    دانلود کنید: قسمت 46 سریال جیران


موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟
زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.
 
چه هنرپیشه‌هایی در جیران حضور دارند؟
امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها