کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شخصیت شرور فیلم «آواتار ۳» مشخص شد

سینما گیمفا , 16 بهمن 1401 ساعت 14:12


گروه فرهنگی:پس از موفقیت نخستین دنباله از فیلم آواتار، روند توسعه فیلم Avatar ۳ با قدرت در حال تکمیل می‌باشد و شخصیت شرور آن نیز مشخص شده است.پس از گذشت بیش از ۱ دهه سرانجام شاهد اکران فیلم Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) به کارگردانی جیمز کامرون بودیم که در کمال شگفتی، تمامی رکوردهای سینمایی چند سال اخیر سینما را جابجا کرد و فعلاً جایگاه ۴مین فیلم پرفروش تاریخ را به تصاحب خود درآورده است. مسئله‌ای که راه را برای ساخت ۳ فیلم دیگر این فرنچایز هموار خواهد کرد.


در حالی که طی خبری شوکه‌کننده اعلام شد که فیلم آواتار ۵ در سیاره زمین جریان خواهد داشت، تهیه‌کننده مشهور این فرنچایز یعنی جان لاندو اطلاعات جالبی را درباره آواتار ۳ با مخاطبین به اشتراک گذاشته است.در حالی که شخصیت سرهنگ مایلز کواریچ با هنرنمایی استیون لانگ همچنان یک تهدید بالقوه برای ساکنین سیاره پاندورا به شمار می‌رود اما جان لاندو فاش کرده که در آواتار ۳ شاهد قبیله جدیدی خواهیم بود که تعریف جدیدی از خباثت را در این فرنچایز ارائه خواهند کرد. اونا چاپلین در فیلم آواتار ۳ ایفای نقش شخصیتی به نام وارانگ را بر عهده خواهد داشت که برای نخستین‌بار در این فرنچایز مسبب رویارویی ناوی‌ها بر علیه یکدیگر می‌باشد.

فیلم Avatar: The Way of Water اولین و آخرین پروژه از این فرنچایز بود که اقیانوس پاندورا به معرض نمایش گذاشت. در دنباله‌های بعدی ما شاهد نقاط جدیدی از این سیاره می‌باشیم که در نهایت با فیلم پنجم، نبرد بین انسان‌ها و ناوی‌ها به سیاره زمین کشیده خواهد شد.با توجه به این که روند تولید فیلم Avatar 3 از مدت‌ها قبل آغاز شده است، باید دید که جیمز کامرون و باقی اعضای تیم او این مجموعه را به چه سمتی هدایت خواهند کرد.


کد مطلب: 385519

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/385519/شخصیت-شرور-فیلم-آواتار-۳-مشخص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir