به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۸۵۵۲۴

ترجمه لحظه‌ای پیام‌ها به تلگرام اضافه شد

ترجمه لحظه‌ای پیام‌ها به تلگرام اضافه شد
گروه فناوری: در نخستین به‌روزرسانی بزرگ تلگرام برای سال ۲۰۲۳، امکان ترجمه فوری کل مکالمات برای کاربران این پیام رسان محبوب فراهم شد.به گزارش ایسنا، تلگرام اعلام کرد جدیدترین به‌روزرسانی که برای نسخه iOS این اپلیکیشن موجود است، ۱۰ قابلیت جدید اضافه می‌کند. یکی از این قابلیت‌های جدید که برای همه موجود است، سازنده تصویر پروفایل (Profile Picture Maker) است که به کاربران امکان می‌دهد هر استیکر یا ایموجی متحرکی را به تصویر پروفایل یک حساب کاربری یا گروه یا کانال تبدیل کنند. همچنین استیکرها و ایموجی بر اساس رده و گروه، سازماندهی شده‌اند.
 
بخش "استفاده از شبکه" (Network Usage) کاملا بازطراحی شده است تا کاربران به راحتی بتوانند مشاهده کنند چه میزان دیتا توسط تلگرام استفاده شده است. حتی امکان تمایز بین استفاده از دیتای شبکه موبایل و وای فای وجود دارد.مدیران گروه می‌توانند اکنون انتخاب کنند که اعضای گروه چه نوع رسانه‌ای را می‌توانند ارسال کنند. این قابلیت شامل گزینه‌هایی نظیر عکس، ویدئو، تصویر متحرک، پیام صوتی و فایل‌ها است. اما یکی از جالب‌ترین قابلیت‌ها، مطمئنا امکان ترجمه کل مکالمات (چت) است.

مشترکان سرویس تلگرام پریمیوم می‌توانند علاوه بر ترجمه چت خصوصی، ترجمه پیام‌ها در گروه یا کانال را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند. کاربران سرویس پریمیوم اکنون می‌توانند با زدن نوار ترجمه در بالای صفحه، کل چت‌ها و پیام‌های گروه‌ها و کانال‌ها را ترجمه کنند.

منوی گزینه‌ها، به شما اجازه می‌دهد نوار را مخفی کنید و مشخص کنید چه زبان‌هایی ترجمه شوند. همه کاربران می‌توانند با انتخاب آنها و زدن گزینه "ترجمه" (Translate)، پیام‌های شخصی را ترجمه کنند.بر اساس گزارش وب سایت to۵mac۹، قابلیت‌های دیگر شامل ایموجی‌های تعاملی‌تر، انتخاب چت برای ربات‌ها، ورود مجدد با اسم کاربری اپل و گوگل و گزینه اشتراک سالانه برای تلگرام پریمیوم با تخفیف ۴۰ درصد است. تلگرام پریمیوم، سرویس اشتراک پولی تلگرام است که کاربران آن به قابلیتهای بیشتری دسترسی دارند و اشتراک آن در اپلیکیشن iOS‌ تلگرام، گران‌تر است.
برچسب ها: تلگرام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها