به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۸۵۵۲۶

شناسایی ۹۳ بیمار جدید کرونا در کشور

شناسایی ۹۳ بیمار جدید کرونا در کشور
گروه جامعه: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۳ نفر از آنها بستری شدند.
 
بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۵۶ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۲۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۵۵ میلیون و ۶۷ هزار و ۶۸۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۶۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۲۲۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۳۱۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۹۳ دُز رسید.همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی وضعیت قرمز کرونا نیست، ۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها