به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۳۸۵۶۰۵
شکست غیرمنتظره در جزیره

مایورکا 1-0 رئال: پیشکش قهرمانی به بارسا

مایورکا 1-0 رئال: پیشکش قهرمانی به بارسا
گروه ورزشی: رئال مادرید پس از پیروزی روحیه بخش 2-0 برابر والنسیا و درحالی‌که کریم بنزما و ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، برابر مایورکا قرار گرفت. قبل از شروع بازی نیز تیبو کورتوا هنگام گرم کردن مصدوم شد و به جای او آندری لونین در ترکیب قرار گرفت. کارلو آنچلوتی در این بازی تونی کروس و لوکا مودریچ را در ترکیب ثابت قرار نداده بود و فده والورده و دنی سبایوس زوج خط میانی رئال بودند.
1798638
1798635
رئال بازی را خیلی زود در اختیار گرفت، ولی قادر به خلق موقعیت گلزنی نبود. هواداران حاضر در ورزشگاه مایورکا نیز هر بار وینیسیوس پا به توپ می‌شد، علیه او سوت می‌زدند. 13 دقیقه از بازی گذشته بود که مایورکا به گل رسید. روی ارسال دنی رودریگز این ناچو بود که با ضربه سر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. او برای زدن ضربه همراه با موریقی به هوا پریده بود که مرتکب اشتباه بزرگی شد.
1798636
رئال برای جبران گل خورده جلو کشید، اما در تمام نیمه نخست حتی یک شانس گلزنی نیز خلق نکرد. دو شوت از راه دور فده والورده و رودیگر تنها موقعیت‌های رئال برای جبران گل بودند، اما در نهایت نیمه اول را میزبان برنده به رختکن رفت.

1798665
رئال نیمه دوم را هجومی‌تر شروع کرد و در دقیقه 57 بهترین بخت را برای به تساوی کشاندن بازی پیدا کرد اما مارکو آسنسیو این فرصت را به هدر داد.
1798659
به دلیل خطای رایکوویچ، گلر مایورکا، روی وینیسیوس، داور برای رئال اعلام پنالتی کرد. در غیاب بنزما، این مارکو آسنسیو بود که پشت توپ ایستاد و پس از کمی مکث به بدترین شکل ممکن نیز پنالتی را زد. گلر مایورکا به خوبی جهت توپ را تشخیص داد و توانست توپ را مهار کند. پس از جرمن بورگوس در سال 1999، رایکوویچ اولین گلر مایورکاست که توانسته در لالیگا یک پنالتی رئال را مهار کند. آسنسیو در دقیقه 69 تعویض شد و جای خود را به ماریانو دیاز داد.
1798668
رئال در دقیقه 88 تا یک‌قدمی گل تساوی هم رفت، ولی ضربه ماریانو روی سانتر آلابا با اختلافی کم به بیرون رفت. در وقت‌های اضافه بازی نیز با وجود حملات گسترده رئال، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و رئال بازنده بازی شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها