به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۸۵۶۴۳
ژاوی:

رئال هم‌چنان شانس اصلی قهرمانی است

رئال هم‌چنان شانس اصلی قهرمانی است
گروه ورزشی:سرمربی آبی اناری‌ها باوجود اختلاف ۸ امتیازی با رئال مادرید همچنان تیم آنچلوتی را شانس اصلی قهرمانی در لالیگا می‌داند.به گزارش ایسنا، نتایج خوب بارسلونا در رقابت‌های لالیگا ادامه دارد و این بار شاگردان ژاوی با سه گل سویا را در هم کوبیدند تا اختلاف خود را با رئال مادرید به ۸ امتیاز افزایش دهند.
 
ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشبختانه گل نخست را به ثمر رساندیم و اجازه ندادیم که سویا به جبران فکر کند و بلافاصله گل دوم را هم زدیم. شب خاصی برای ما بود و بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند. رئال شکست خورده بود و ما سخت به دنبال افزایش اختلاف بودیم و خوشبختانه موفق شدیم. می‌خواهیم به صدرنشینی خود ادامه دهیم. همواره به بازیکنان می‌گویم که راه طولانی در پیش داریم. هم برابر بتیس و هم برابر سویا یک بازی کامل و بی‌نقص را به نمایش گذاشتیم. روزهای خوبی را تجربه می‌کنیم با این حال همه چیز گذرا است و اگر برابر ویارئال شکست خوریم دوباره مشکلات قبلی برمی‌گردد و به همین خاطر باید کاملا متواضع بود. 

او درباره اختلاف ۸ امتیازی با رئال مادرید گفت: رئال باید برای رویارویی با ما به نوکمپ بیاید. آن‌ها توانایی پیروزی برابر هر تیمی را دارند. هر بازی برای ما یک جنگ است. ۱۸ بازی دیگر باقی مانده است و هیچ چیزی قطعی نشده است. به عنوان بازیکن پیش از این برابر رئال مادرید اذیت شده‌ایم و به عنوان سرمربی نمی‌خواهم که این گونه اذیت شویم چرا که چنین شرایطی را به عنوان بازیکن تجربه کرده‌ام به طوری که رئال فاصله زیاد را جبران کرده و در نهایت قهرمان شده است اما نمی‌خواهم که این شرایط را به عنوان مربی برابر رئال تجربه کنم. ما گزینه قهرمانی هستیم اما نامزد اصلی نیستیم. به نظرم شانس رئال برای قهرمانی بیش‌تر است. آن‌ها مدافع قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند این درحالی است که ما تنها قهرمانی در سوپر جام را کسب کرده‌ایم و تیم هنوز تشنه قهرمانی است.
 
ژاوی در ادامه صحبت‌هایش گفت: تلاش ما ثمر داد و قهرمانی در سوپر جام اعتماد به نفس و روحیه لازم را به ما برگرداند. امیدوارم که این شرایط ادامه داشته باشد. ما هم‌چنان نیاز به دقت در زدن ضربات آخر داریم. آلبا نشان داد که چه بازیکن باکیفیتی است. امیدوارم که آسیب دیدگی بوسکتس هم جدی نباشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها