به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۸۵۷۰۹

پرافتخارترین هنرمند تاریخ «گرمی» معرفی شد

پرافتخارترین هنرمند تاریخ «گرمی» معرفی شد
گروه فرهنگی: بیانسه اکنون با ۳۲ جایزه، پرافتخارترین برنده گرمی در تاریخ این جوایز است. او حتی قبل از اعلام چهار گروه بزرگ جوایز، با دریافت جایزه بهترین آلبوم رقص/الکترونیک برای آلبوم «رنسانس»، رکورد قبلی پرافتخارترین هنرمند گرمی را که پیش از این با ۳۱ جایزه متعلق به گئورگ سولتی بود، شکست.
 
بیانسه، خواننده، ترانه‌سرا و رقصنده ۴۱ ساله آمریکایی، در شصت‌وپنجمین دوره جوایز گرمی، در ۹ بخش نامزد دریافت جایزه بود که در چهار بخش، برنده شد.بیانسه در این شب پر افتخار، جایزه بهترین آلبوم رقص/الکترونیک برای آلبوم «رنسانس»، بهترین کیفیت اجرا برای همین آلبوم، بهترین اجرای آر اند بی (R&B) سنتی برای قطعه «Plastic Off the Sofa» و بهترین آهنگ آر اند بی برای قطعه «Cuff It» را برنده شد.

او که هنگام دریافت جایزه خود از جیمز کوردون، مجری تلویزیونی، لباس نقره‌ای متالیکی از گوچی به تن داشت، گفت: «سعی می‌کنم زیاد احساساتی نباشم و فقط امشب را دریابم».او در ادامه از عموی فقیدش جانی، پدر، مادر ، همسر و فرزندانش تشکر کرد.بیانسه اولین جایزه گرمی خود را در سال ۲۰۰۱ برای اجرای گروهی آر اند بی و بهترین آهنگ آر اند بی برای قطعه «Say My Name» دریافت کرد.
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: بیانسه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها