کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هتل های ارزان یزد و قشم آشنا شوید

17 بهمن 1401 ساعت 13:42

گروه گردشگری:اگر شما هم به دنبال هتل ارزان‌قیمت درعین‌حال باکیفیت در یزد و قشم هستید، در ادامه به معرفی بهترین هتل های ارزان یزد و قشم پرداخته‌ایم.


جزیره قشم در جنوب و شهر یزد واقع در مرکز ایران دو مقصد گردشگری محبوب میان گردشگران است که با توجه به قدمت تاریخی‌شان، موردتوجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرارگرفته‌اند.
سفر به شهر یزد، اولین شهر خشتی، قطعاً شما را با به تاریخ ایران برمی‌گرداند، از همین رو این شهر هرساله پذیرای تعداد قابل‌توجهی از گردشگران است؛ به همین دلیل در یزد هتل ها و اقامتگاه‌های متنوعی دیده شود و شاید این موضوع، انتخاب هتل در یزد را برای مسافران کمی سخت کند؛ اگر شما هم به دنبال هتل ارزان‌قیمت درعین‌حال باکیفیت در یزد هستید، در ادامه به معرفی بهترین هتل های ارزان یزد پرداخته‌ایم.
 
هتل خوان دوحد یزد
هتل خوان دوحد یزد، از بهترین هتل های ارزان یزد بشمار می‌رود که در بافت قدیمی شهر قرارگرفته است؛ این هتل سنتی از 5 خانه تاریخی تشکیل‌شده است که درمجموع 38 واحد اقامتی مجهز و راحت برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
هتل خوان دوحد یزد دارای دو حیاط باصفا است که یکی از حیاط‌ها متعلق به دوره صفویه و دیگری به دوران قاجار برمی‌گردد. فضای سنتی و نوستالژی این مجموعه احساس خوشایندی برای مسافران به وجود می‌آورد؛ از زیبایی منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به حوضچه وسط حیاط و اتاق‌های سنتی که با شیشه‎های رنگی تزئین شده‌اند، اشاره کرد.
تمامی واحدهای اقامتی هتل خوان دوحد یزد، به امکاناتی همچون، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، کمد دیواری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلیت و... مجهز هستند؛ همچنین در اتاق‌های این هتل علاوه بر تختخواب، تعدادی سرویس کف‌خواب برای نفرات اضافه وجود دارد.

خدمات و امکانات هتل خوان دوحد
از بهترین خدمات و امکانات این هتل می‌توان، مواردی را چون رستوران، اجرای موسیقی زنده، سالن صبحانه خوری، سالن همایش، سالن کنفرانس، اینترنت، پارکینگ رایگان و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه نام برد.
موقعیت مکانی هتل
این هتل در بافت قدیمی هتل واقع‌شده است و مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، تنها با پیمودن مسیری کوتاه به جاذبه‌های تاریخی یزد همچون بازار خان، آب‌انبار شش بادگیر، بادگیرها و مسجد امیر چخماق خواهند رسید.
آدرس هتل: یزد، چهارراه بسیج، بلوار شهید عاصی زاده، کوچه سنگ‌ریزه
 
هتل سنتی جاده ابریشم یزد، از هتل های ارزان یزد
هتل سنتی جاده ابریشم، امکان اقامت در یکی از بناهای تاریخی یزد را فراهم نموده است درواقع بنای هتل به 250 سال قبل، دوره صفویان و شاه اسماعیل برمی‌گردد که در سال 1375 پس از بازسازی به‌عنوان اقامتگاه سنتی در اختیار عموم افراد قرار گرفت. در بدو ورود به هتل، هنگامی‌که از دالان باریک این هتل می‌گذرید، حیاط زیبا و سرسبز و حوض پر از ماهی اولین چیزی است که توجه شما را جلب می‌کند، البته شگفتی‌های هتل جاده ابریشم به همین موارد ختم نمی‌شود بلکه اتاق‌های طراحی‌شده به سبک ایرانی بخش دیگری از زیبایی‌های این هتل است.
در اتاق‌های هتل سنتی جاده ابریشم امکاناتی چون تختخواب، مبل راحتی، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، تلفن، تلویزیون دیده می‌شود.

خدمات و امکانات هتل
این هتل 3 ستاره برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی مهیا کرده است ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، نمازخانه، کتابخانه، خشک‌شویی، خدمات خانه‌داری، اینترنت و... اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل
هتل سنتی جاده ابریشم، صد متری مسجد جامع یزد و در نزدیکی خانه‌های خشتی و برج‌های بادگیر یزد واقع‌شده است به‌طوری‌که شما در پشت‌بام هتل، منظره‌ای از خانه‌های خشتی و بادگیرها را خواهید دید.
از جاذبه‎های نزدیک به هتل سنتی جاده ابریشم می‌توان به زندان اسکندر، میدان امیر چخماق، خانه لاری‌ها موزه آب و بازار خان اشاره کرد.
آدرس هتل: یزد، خیابان مسجد جامع، کوچه تل خاکستری، پلاک 5
 
هتل الزهرا ، از هتل های ارزان یزد
اگر در سفر به یزد به دنبال یک هتل اقتصادی هستید، هتل الزهرا از هتل های ارزان یزد، از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود که خدمات خوب در کنار هزینه مناسب، باعث رضایت‌بخشی مسافران از هتل الزهرا شده است.
این هتل نوساز فعالیت خود را در سال 1396 آغاز نمود و در همین مدت کوتاه توانست جایگاه ویژه‌ای را در میان، هتل های ارزان یزد کسب کند. اتاق‌های الزهرا با خدمات و امکاناتی چون یخچال، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، کمد لباس، مبلمان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، روم سرویس و... اقامت راحتی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات و خدمات هتل الزهرا
آسانسور، اتاق چمدان، خشک‌شویی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، سیستم اعلام حریق، اینترنت و... ازجمله خدمات و امکانات هتل الزهرا یزد می‌باشد؛ همچنین این هتل با وعده صبحانه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند
موقعیت مکانی هتل
هتل الزهرا در مرکز شهر واقع‌شده است از همین رو دسترسی به امکان مهم و دیدنی یزد مثل مجتمع تجاری و تفریحی ستاره، باغ دولت‌آباد، مجموعه خان، بازار خان، آتشکده زرتشتیان و آب‌انبار شش بادگیر را آسان می‌کند.
آدرس هتل: یزد، چهارراه فرهنگیان، جنب بانک توسعه تعاون
 
هتل رویای قدیم یزد، از بهترین هتل های ارزان یزد
یکی دیگر از هتل های ارزان یزد، هتل رویای قدیم است؛ این هتل تاریخی، یادگاری از دوران قاجار است که قدمت آن به بیش از 200 سال قبل برمی‌گردد؛ این بنا، پس از مرمت و بازسازی اساسی، به هتل سنتی تبدیل‌شده است. فضای اندرونی و بیرونی تزئین شده با گچ کاری و کاربندی، پنج‌دری و سه‌دری تالار، معماری ایرانی را به رخ می‌کشد.
از امکانات اتاق‌های هتل رویای قدیم می‎توان مواردی چون صبحانه رایگان، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، تلفن، تلویزیون، لوازم بهداشتی، روم سرویس، کمد لباس و... نام برد.

امکانات و خدمات هتل رویای قدیم
بااینکه این هتل، از هتل های ارزان یزد محسوب می‌شود، اما امکانات و خدمات رفاهی خوبی را در اختیار مسافران قرار داده است؛ از بهترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران بام، پارکینگ، نمازخانه، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی و... اشاره کرد.
موقعیت مکانی هتل
هتل رویای قدیم در بخش تاریخی یزد واقع‌شده است از همین رو از موقعیت مکانی بسیاری برخوردار است؛ چراکه دسترسی به جاذبه‌های تاریخی یزد مثل مسجد جامع فهرج، مسجد جامع، میدان امیر چخماق، خانه لاری‌ها و بازار خان را میسر می‌کند.
آدرس هتل: یزد، خیابان سلمان فارسی، کوچه شهید کاردی، پارکینگ ۲، هتل رویای قدیم
 
هتل سنتی مظفر یزد
هتل سنتی مظفر یکی از قدیمی‌ترین هتل های یزد بشمار می‌رود که در سال 1266 توسط مظفر از تاجران مشهور یزد در دوران قاجار ساخته شد که در آن زمان یکی از خاص‌ترین منازل بوده. این خانه قدیمی پس از مرمت و بازسازی در سال 1389 به‌عنوان اقامتگاه سنتی در یزد فعالیت خود را آغاز نمود.
معماری شگفت‌انگیز این هتل که از خشت و گل ساخته‌شده با حیاط سنتی و حوضچه وسط حیاط قطعاً اقامت فراموش‌نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.
هتل مظفر یزد باآنکه یک هتل سنتی است اما امکانات مدرنی همچون مبلمان، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی و... در اتاق‎ها فراهم کرده است.

امکانات و خدمات هتل سنتی مظفر
از بهترین خدمات و امکانات هتل سنتی مظفر یزد می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارک کودک، کتابخانه، نمازخانه، اینترنت، پارکینگ و فضای سبز اشاره کرد.
موقعیت مکانی هتل
موقعیت مکانی عالی هتل سنتی مظفری از ویژگی‌های خوب این هتل دانست، زیرا مسافران می‌توانند تنها با طی کردن مسافت کوتاه به جاذبه‌های مهم شهر همچون مجتمع تجاری تفریحی ستاره، بادگیرها، آب‌انبار شش بادگیر، مسجد امیر چخماق و آتشکده زرتشتیان یزد را آسان می‌سازد.
آدرس هتل: یزد، میدان آزادی، خیابان مطهری شمالی، کوچه شهید بوکایی
 
هتل والی یزد
هتل والی تنها آثار به‌جامانده از دوران صفویه در شهر یزد است که قدمت آن به 400 سال قبل برمی‌گردد؛ این بنای ارزشمند تاریخی به خاطر فضای سنتی بسیار زیبا و معماری فوق‌العاده‌اش، جایگاه ویژه‌ای را در میان مسافران کسب کرده است. بااینکه هتل سنتی والی ازجمله هتل های ارزان یزد بشمار می‌رود، اما با بهترین خدمات و امکانات از مسافران پذیرایی می‌کند.
اتاق‌های دل‌باز و مجهز به مبلمان، تختخواب، تلفن، تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، اینترنت، حمام، لوازم بهداشتی اقامت آسوده‌ای را برای مسافران فراهم می‌نماید. همچنین مسافرانی که هتل والی را برای اقامت در یزد انتخاب کردند، با وعده صبحانه رایگان از آن‌ها پذیرایی می‌شود.



خدمات و امکانات هتل والی
هتل 3 ستاره والی یزد بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است، ازجمله آن‌ها می‌توان به چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، رستوران، صندوق امانات، خشک‌شویی، خدمات CIP، خدمات پزشکی، نمازخانه، فضای سبز، خدمات خانه‌داری، خدمات ویژه معلولین و... اشاره کرد.
اگر با ماشین شخصی به یزد سفرکرده‌اید، با خیال راحت هتل سنتی والی را رزرو کنید چراکه در جنب هتل، پارکینگ برای پارک خودرو مسافران وجود دارد.
موقعیت مکانی هتل
اگر هدفتان از سفر به یزد تفریح و بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر است، بهتر است هتل والی را برای اقامت انتخاب کنید، زیرا شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی به مکان‌های تاریخی همچون مسجد امیر چخماق، بازار خان و مجموعه خان برسید.
آدرس هتل: یزد، خیابان امام خمینی، روبروی شاهزاده فاضل
 
معرفی بهترین هتل های ارزان قشم
جزیره زیبای قشم واقع در جنوب و در چند کیلومتری ساحل خلیج‌فارس یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. قدمت تاریخی جزیره، طبیعت بکر و دست‌نخورده و بازارهای متنوع ارزان، همه و همه بهانه‌ای شده تا سفر به این جزیره زیبا، در اولویت باشد. در هر گوشه‌کنار قشم که نگاه بیندازید، اقامتگاه‌های متنوعی خواهید دید و همین تنوع زیاد باعث شده با هر بودجه‌ای بتوانید، اقامتگاه مناسبی را رزرو کنید. هتل های ارزان قشم کم نیستند، اما ما در ادامه به معرفی بهترین هتل های ارزان قشم از دیدگاه مسافران، پرداخته‌ایم.
 
هتل رخسار قشم
هتل رخسار، یکی از هتل های لوکس و تازه تأسیس جزیره قشم می‌باشد که در سال 1397 با 12 واحد اقامتی تمیز و مجهز فعالیت خود را آغاز نمود؛ خدمات عالی در کنار هزینه مناسب دو دلیل اصلی انتخاب این هتل برای مسافران است. هتل رخسار در نزدیکی ساحل دریای نیلگون خلیج‌فارس واقع‌شده است که آرامش و چشم‌انداز بی‌نظیری را برای مسافران به ارمغان بیاورد.
تمامی اتاق‌های هتل رخسار قشم به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، کمد لباس، چای‌ساز، سرویس بهداشتی، حمام، لوازم بهداشتی و... مجهز هستند.

خدمات و امکانات هتل رخسار
این هتل با توجه به ارزان بودنش، خدمات و امکانات قابل قبولی را برای مسافران فراهم کرده است؛ ازجمله آن‌ها می‌توان به کافی‌شاپ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، خشک‌شویی، اینترنت، پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد.
در نظر داشته باشید این هتل فاقد پارکینگ می‎باشد پس اگر با ماشین شخصی به جزیره قشم سفرکرده‌اید، به فکر اقامت در دیگر هتل های قشم باشید.
موقعیت مکانی هتل
موقعیت مکانی عالی هتل ازنظر دسترسی به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی قشم همچون بازار سنتی قشم، غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها، بازار بزرگ ستاره و مجتمع تجاری سیتی سنتر را آسان می‌سازد.
آدرس هتل: قشم، بلوار شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت، نبش کوچه شهید بازماندگان
 
هتل پارک قشم
اگر دلتان می‌خواهد در کنار ساحل و دریا اقامت داشته باشید و از آرامش صدای موج بهره‌مند شوید، هتل پارک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید، آرامش حاکم بر هتل، سبب محبوبیت این هتل در میان گردشگران است. این هتل در سال 1380 فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و چند سال پس از تأسیس جهت ارتقا امکانات، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.
هتل پارک دارای 34 واحد اقامتی است که همه آن‌ها از امکانات مطلوبی همچون یخچال، تلویزیون، کمد لباس، تلفن داخل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه هوا، حمام، لوازم بهداشتی و... برخوردارند.

خدمات و امکانات هتل پارک
هتل دوستاره پارک، ازجمله هتل های ارزان قشم محسوب می‌شود، پس نباید انتظار زیادی از آن داشت، بااین‌حال امکانات مناسب این هتل توانسته رضایت مسافران را جلب کند. از بهترین خدمات و امکانات رفاهی هتل پارک قشم می‌توان مواردی چون پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، اینترنت و... نام برد.
شایان‌ذکر است که در این هتل رستوران وجود ندارد، اما جایی برای نگرانی نیست چراکه در نزدیکی هتل چندین رستوران به چشم می‌خورد که با بهترین غذاهای ایرانی و دریایی از مسافران پذیرایی می‌کنند.
موقعیت مکانی هتل
موقعیت مکانی ازنظر دسترسی به مراکز مهم شهر و جاذبه‌های دیدنی قشم، از ویژگی‌های خوب این هتل است؛ مسافرانی که در هتل پارک قشم اقامت دارند، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودشان به جاذبه‌های تاریخی مثل بازار سنتی قشم، غار نمکدان و قلعه پرتغالی‌ها برسانند.
آدرس هتل: قشم، بلوار آزادگان، جنب هلال‌احمر
 
هتل ریحان قشم
هتل ریحان یکی دیگر از هتل های ارزان قشم است که ساختمان لوکس و دکوراسیون مدرن این هتل در نگاه اول، مسافران را به خود جلب می‌کند. این هتل در فاصله کوتاهی از ساحل خلیج‌فارس واقع‌شده است و همچنین چشم‌انداز زیبای دریا در اتاق‌های هتل ریحان ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اقامتگاه می‌باشد.
هتل ریحان در 5 طبقه و 26 باب اتاق امکانات خوبی را برای اقامت آسوده مسافران مهیا کرده است، از امکانات اتاق‌های هتل ریحان می‌توان مواردی همچون حمام اختصاصی، یخچال، کمد لباس، چای‌ساز، تلویزیون، صندوق امانات داخل اتاق، لوازم بهداشتی و... نام برد، همچنین در نظر داشته باشید در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

امکانات و خدمات هتل ریحان
کافی‌شاپ، نمازخانه، گشت نیم روزی، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، خدمات ویژه معلولین و اینترنت از بهترین خدمات و امکانات هتل ریحان قشم می‎باشد.
موقعیت مکانی هتل
هتل ریحان در یکی از بهترین نقاط جزیره قشم قرارگرفته است و مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند به‌راحتی به ساحل دریای خلیج‎فارس بروند یا با پیمودن مسیری کوتاه، به جاذبه‌های دیدنی قشم مانند غار نمکدان، بازار سنتی قشم و قلعه پرتغالی‌ها برسند.
آدرس هتل: قشم، چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا ۵
 
مهمان‌پذیر آبان قشم
مهمان‌پذیر آبان ازجمله هتل های ارزان قشم می‌‌باشد؛ این هتل در سال 1390 با 11 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1398 جهت ارتقای امکانات و خدمات رفاهی به نوسازی تجهیزات پرداخت. بهتر است بدانید مهمان‌پذیر آبان، تنها مهمان‌پذیر درجه ممتاز در جزیره قشم می‌باشد.
از امکانات موجود در اتاق‌های مهمان‌پذیر آبان، می‌توان به حمام، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و سیستم تهویه هوا اشاره کرد.
خدمات و امکانات مهمان‌پذیر آبان
این مهمانسرا خدمات و امکانات قابل قبولی را برای مسافران فراهم کرده است، ازجمله آن‌ها اینترنت، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته و... می‌باشد. توجه داشته باشید این اقامتگاه فاقد رستوران و پارکینگ است.
موقعیت مکانی هتل
مهمان‌پذیر آبان، در 100 متری اسکله شهید ذاکری واقع‌شده و از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است چراکه مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند تنها با کمی پیاده‌روی به جاذبه‌های قدیمی قشم مثل غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها و بازار سنتی قدیم قشم برسند.
آدرس هتل: شم خیابان امام، بازار قدیم قشم، داخل بازار، لاین گلستان (تجارت 6)
 
هتل مریم قشم، از هتل های ارزان قشم
هتل مریم یا همان دیپلمات سابق، یکی از بهترین هتل های ارزان قشم می‌باشد که در سال 1379، در نزدیکی ساحل افتتاح شد و چندین سال بعد جهت ارتقاء کیفیت بازسازی شد. خدمات باکیفیت و قیمت مناسب هتل، باعث شده این هتل موردتوجه گردشگران قرار بگیرد.
هتل مریم قشم دارای 25 واحد اقامتی می‌باشد که همه اتاق‌ها به حمام، یخچال، تلویزیون، تلفن داخلی، مبلمان، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... مجهز هستند؛ همچنین در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.
خدمات و امکانات هتل مریم
این هتل با توجه به یک ستاره بودنش خدمات و امکانات بسیار خوبی ارائه می‌دهد ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران، پارکینگ، نمازخانه، فضای سبز، صندوق امانات، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، خشک‌شویی، اینترنت و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.
موقعیت مکانی هتل
هتل مریم در نزدیکی ساحل جزیره قشم واقع‌شده و موقعیت مکانی خوب ازلحاظ دسترسی مسافران به مراکز مهم شهر، از ویژگی‌های این هتل است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید با چند دقیقه رانندگی خودتان را به بازار سنتی قدیم قشم، غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها و بازار بزرگ بین‌المللی ستاره برسانید.
آدرس هتل: قشم، بلوار آزادگان، جنب هلال‌احمر، مقابل فرمانداری
 
هتل مروارید قشم
هتل مروارید یکی از هتل های عالی و اقتصادی جزیره زیبای قشم بشمار می‌رود که با ارائه خدمات و امکانات بالاتر از هزینه اقامت، توانسته به‌عنوان یکی از هتل های ارزان قشم، محبوبیت ویژه‌ای میان مسافران کسب کند. اگر شما هم در سفر به قشم به دنبال اقامتگاهی مقرون‌به‌صرفه درعین‌حال با خدمات باکیفیت هستید، قطعاً هتل مروارید از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.
این هتل درمجموع دارای 9 واحد اقامتی است، واحدهایی که علاوه بر دکوراسیون شیک ازنظر امکانات کامل هستند؛ امکانات درون اتاق‌های هتل مروارید قشم شامل: مبلمان، تختخواب، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... می‌باشد.



خدمات و امکانات هتل مروارید
هتل مروارید با خدمات و امکانات رفاهی مناسب، اقامت راحتی را برای مسافران رقم می‌زند از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، اینترنت رایگان، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، تاکسی‌سرویس و... اشاره کرد.
موقعیت مکانی هتل
موقعیت هتل از مهم‌ترین مواردی است که مسافران می‌بایست به آن توجه داشته باشند چراکه نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ها و مدیریت زمان دارد. خوشبختانه هتل مروارید از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و مسافران می‌توانند با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشند. از جاذبه‌های نزدیک به هتل مروارید قشم می‌توان ساحل دریای خلیج‌فارس، مجتمع تجاری سیتی سنتر، بازار سنتی قدیم قشم، غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها و غارهای خربس را معرفی نمود.
آدرس هتل: قشم، خیابان شهید رجایی، جنب سازمان تبلیغات اسلامی
 
هتل آرمان درگهان قشم
درگهان یکی از شهرهای قشم که به بازار و اجناس ارزان‌قیمتش معروف است؛ اغلب مسافرانی که به جزیره قشم سفر می‌کنند برای بازار گردی در درگهان برنامه‌ریزی می‌کنند. بازارها و مراکز خرید درگهان آن‌قدر زیاد است که قطعاً نمی‌توانید از همه آن‌ها در یک روز دیدن کنید، پس بهتراست در درگهان اقامت داشته باشید و باحوصله به خرید و گشت‌وگذار در بازارهای متنوع درگهان بپردازید.
این شهر با استقبال بسیار خوب مسافران رو‌به‌رو شده و همین موضوع باعث وجود اقامتگاه‌های متنوعی در درگهان شده است. هتل آرمان، یکی از هتل های ارزان قشم در شهر درگهان است که بسیاری از مسافران به دلیل موقعیت عالی و هزینه مناسب این هتل، آن را برای اقامت در درگهان انتخاب می‌نمایند.
تمام اتاق‎های هتل آرمان قشم به امکاناتی همچون تختخواب، مبلمان، تلفن، تلویزیون LCD، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی روم سرویس، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... مجهز هستند.

امکانات و خدمات هتل آرمان
هتل 2 ستاره آرمان درگهان با خدمات و امکانات رفاهی مناسب توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند، از بهترین خدمات و امکانات هتل آرمان می‌توان به کافی‌شاپ، آسانسور، کافی‌شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، خشک‌شویی، اینترنت، خدمات خانه‌داری، مینی بار با هزینه، گشت نیم روزی و... اشاره کرد.
موقعیت مکانی هتل
موقعیت مکانی عالی هتل آرمان از امتیازات ویژه این هتل می‎باشد چراکه هم به دریا و هم به مراکز خرید درگهان نزدیک است و لازم نیست مسافران برای قدم زدن کنار دریا یا گشت‌وگذار در بازار، مسافت زیادی را طی کنند.
آدرس هتل: قشم درگهان (16.5 کیلومتری قشم)، بلوار ساحلی وحدت
 


کد مطلب: 385731

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/385731/هتل-های-ارزان-یزد-قشم-آشنا-شوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir