به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۳۸۵۸۳۸

ترقی: دغدغه مردم، «دهه فجر» است

ترقی: دغدغه مردم، «دهه فجر» است
گروه سیاسی: یک عضو حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: در حال حاضر فقط ۲ درصد از مردم با اینترنت کار می‌کنند، تمام اقتصاد کشور از طریق اینترنت انجام نمی‌شود و ۹۸ درصد در جای دیگری است. فقط برای ۲ درصد به مساله اصلی کشور آن را بدل می‌کنید؟
به گزارش انتخاب، حمیدرضا ترقی در رابطه با وعده‌ای که دولتمردان دولت رییسی و نمایندگان مجلس برای اصلاحات بعد از ناآرامی‌ها داده بودند، اظهار کرد: دغدغه امروز مردم در حال حاضر مساله دهه فجر است و سالگرد پیروزی انقلاب است.
وی در رابطه با اینکه محدودیت‌های اینترنت کسب و کارهارا دچار مشکل کرده و هزینه‌های هنگفت برای بی اثر کردن وی پی ان‌ها توجیه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: مگر چند درصد مردم با اینترنت کار می‌کنند؟ در حال حاضر فقط ۲ درصد از مردم با اینترنت کار می‌کنند، تمام اقتصاد کشور از طریق اینترنت انجام نمی‌شود و ۹۸ درصد در جای دیگری است. فقط برای ۲ درصد به مساله اصلی کشور آن را بدل می‌کنید؟
ترقی تاکید کرد: این همه مجلس وقت برای بودجه سال ۱۴۰۲ می‌گذارد، در تمام این جلسات کمک‌های مجلس و افزایش اعتبارات برای مردم و قشرهای مختلف مردم آمده است تمام این مسائل را نمی‌بینید و فقط طرحی که ده نماینده در مورد حجاب و اینترنت امضا کردند را می‌بینید؟! یک نفر در مجلس فقط این حرف‌ها را گفته، مگر تمام وقت مجلس صرف حرف ایشان شده؟!
این چهره سیاسی اصولگرا در رابطه با دستاوردهای انقلاب پس از گذشت ۴۳ سال گفت: تمام دستاوردها که قرار نیست در ظرف یک سالی که دولت جدید بر روی کار آمده است به دست بیاید. دولت‌های قبلی که کاری انجام نداده اند و هیچ کدام از دستاوردهایی که باید را نداشتند. حالا تمام دستاوردهایی که باید ظرف چهل سال تحقق پیدا می‌کرده است باید در این دولت تحقق یابد؟! ما دستاوردهایی که از ابتدا برای انقلاب اسلامی پیش بینی کرده بودیم قطعا در درجه اول استقلال و یک نظام اسلامی در کشور بوده و پیاده کردن قوانین اسلامی در کشور است. این دستاورد مهم در طی این ۴۰ سال بخش قابل توجه آن تحقق پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در بخشی از دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی به علت عدم توجه مجریان به سیاست‌های کلان نظام و قوانین اسلامی و عدم پایبندی آن‌ها به تعهداتی که داشتند و ترک فعل کردند عقب افتاده است و به آن اهداف نرسیده ایم، اما در کل به استقلال اقتصادی و استقلال سیاسی و استقلال نظامی رسیدیم در حالی که در قبل از انقلاب در تمام این عرصه‌ها وابسته بودیم و بدون تکیه به بیگانگان نمی‌توانستیم در این عرصه‌ها فعالیتی داشته باشیم.
عضو حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب که به آن رسیده ایم حاکمیت ارزش‌های دینی درجامعه و رسیدن به نظام مردم سالار بوده است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف انقلاب تحقق پیدا کرده اضافه کرد: ما در رشد معنویت توفیق بسیار بالایی داشتیم. امروز شما می‌بینید که تعداد جوانانی که در مراسم اعتکاف در کشور شرکت می‌کنند و در مراسمات مذهبی حضور پیدا می‌کنند قطعا قابل مقایسه با اوایل انقلاب نمی‌باشد و صدها برابر جمعیت در این حوزه‌ها افزایش یافته است و گرایش مردم قابل توجه به سمت معنویت افزایش یافته است و همین گرایش در کشورهای منطقه و در جهان اسلام هم تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران افزایش چشم گیری پیدا کرده است.
وی در پایان گفت: دستاورد مهم دیگر انقلاب خوداتکایی ملت ایران است؛ مردم ما قبل از انقلاب آن قدر تحقیر می‌شدند که می‌گفتند شما در حد ساختن یک آفتابه بیشتر توانایی و عرضه ندارید، اما امروز این خود باوری در ملت و نسل جوان ما به سمتی رفته است که ما در تمام عرصه‌های علم و تکنولوژی در دنیا به رده‌های بالا دست می‌یابیم.
برچسب ها: اینترنت

۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۰:۰۸
خاک تو سرت با این آمار دادنت (418316)
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۰:۵۲
آقای ترقی!ترقی دغدغه مردم است ...صرفا جهت اطلاع! (418320)
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۱:۵۱
میرسلیم هم موتلفه هست
اینها در کدام ایران زندگی می کنند (418321)
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۲:۱۵
ایشون واقعا جایی غیر از ایران زندگی میکنند،فقط 2 درصد مردم از اینترنت استفاده می کنند؟ (418325)
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۲:۱۷
میدونید کدوم بخش این جریان ناراحت کننده تر هست،که اینا توی مجلس به اسم نماینده مردم حضور دارن (418326)
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۲:۴۳
برخلاف اسمت خیلی عقب مانده ای (418328)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۴:۱۰
بخدا دغدغه من سیر کزدن شکم زن و بچه و پر کردن جیب صاحب خانه هست (418334)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها