به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۸۵۸۵۹

اجاره ون برای مسافرت عید

گروه کسب و کار: تعطیلات عید نوروز برای مردم ایران فرصت مناسبی است که با مسافرت‌ به شهرهای زیبا خستگی یک سال کار و تلاش را از جسم و ذهن خود بیرون کنند.
اجاره ون برای مسافرت عید
برای خانواده‌های پرجمعیت و کسانی که علاقه زیادی به مسافرت گروهی دارند، کرایه ون بهترین، مناسب‌ترین و مقرون‌‌به‌صرفه‌ترین راهکار است. سفر گروهی با یک ون اجاره‌ای تجربه بسیار شیرین و به یادماندنی برای تک تک اعضای گروه به یادگار خواهد گذاشت. در بسیاری از سفرهای نوروزی که با خودروی شخصی انجام می‌شود، فضای کافی برای قرار دادن وسایل سفر وجود ندارد، اما این مشکل در ون وجود ندارد؛ زیرا ون‌ها خودروهای جاداری هستند و در آن‌ها فضای کافی برای قرار دادن تمام وسایل ضروری سفر وجود دارد. در این مقاله قصد داریم درباره نکات مهم و مزایای اجاره ون برای سفرهای نوروزی صحبت کنیم.

چرا اجاره ون در تعطیلات نوروزی طرفداران زیادی دارد؟‌
با شروع تعطیلات نوروزی تعداد افراد متقاضی اجاره ون که به شرکت‌های معروف و معتبر اجاره خودرو مراجعه می‌کنند، به شدت افزایش می‌یابد. با اجاره ون دربستی دیگر هیچ نگرانی بابت کمبود فضای کافی برای قرار دادن لوازم و وسایل ضروری سفر یا نشستن در داخل ون وجود ندارد‌.‌ افرادی که تمایل به سفر گروهی دارند در اکثر موارد اجاره ون را به سفر با دو یا چند خودروی شخصی در کنار هم ترجیح می‌دهند. در داخل ون هم می‌توان از مناظر دیدنی و جذاب مسیر لذت برد و هم در هر مکان دیدنی که مسافران دوست داشتند، توقف کرد. در ون‌هایی که ظرفیت بالایی دارند تقریبا به اندازه شانزده مسافر جا وجود دارد.

برای اجاره ون دربستی از بین ون‌هایی مانند ون هیوندای H350 با سیزده نظر ظرفیت، ون دلیکا با یازده نفر ظرفیت، ون تویوتا هایس با چهارده نفر ظرفیت، ون فیات دوکاتو با شانزده نفر ظرفیت و ون مکسوس با چهارده نفر ظرفیت می‌توان یک ون را متناسب با تعداد اعضای مسافران سفر گروهی انتخاب و اجاره کرد. اجاره ون در تعطیلات عید نوروز نسبت به هر زمان دیگری رایج‌تر است؛ زیرا تعداد زیادی از مردم ایران برای سفر در تعطیلات عید نوروز از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌کنند و به جای سفر با خودروی شخصی ترجیح می‌دهند که با یک ون اجاره‌ای سفر جذاب و راحتی برای خود و اعضای خانواده‌شان رقم بزنند.

سفر با ون اجاره‌ای دربستی چه مزایایی به همراه دارد؟
سفر با ون اجاره‌ای مزایای زیادی به همراه دارد که مهم‌ترین مزایا شامل موارد زیر است:
کمک به صرفه‌جویی در هزینه‌های ناشی از استهلاک خودروهای شخصی
یکی از مهم‌ترین دلایلی که مردم اجاره ون را به سفر با خودروی شخصی ترجیح می‌دهند، این است که در سفر با ون اجاره‌ای دیگر هیچ نگرانی در مورد خراب شدن و ایجاد مشکلات فنی متعدد در خودروی شخصی خود نیستند و تمام مسیر را با خیال راحت تا مقصد لذت می‌برند. هزینه‌ای که بابت اجاره یک ون می‌پردازیم معمولا از هزینه‌ استهلاک خودروی شخصی و اتفاق‌های پیش‌بینی نشده برای خودرو در حین سفر بسیار کم‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. البته برخی از افراد نیز هستند که توانایی مالی برای خرید خودروی شخصی و هزینه‌های جانبی آن را ندارند. برای این افراد هم اجاره یک ون بهترین گزینه برای سفرهای نوروزی محسوب می‌شود.‌
 
بالا بودن سطح ایمنی و امنیت مسافران در ون‌های اجاره‌ای
بسیاری از خانواده‌ها تصمیم می‌گیرند که در تعطیلات عید نوروز به یکی از مناطق زیبای ایران که با محل سکونت آن‌ها فاصله زیادی دارد، سفر کنند؛ اما چون از ایمنی خودروی شخصی خود مطمئن نیستند، از تصمیم خود منصرف می‌شوند. با اجاره ون دیگر خیال همه از ایمنی ون و امنیت جانی مسافران داخل آن راحت خواهد بود. شرکت‌های معتبر اجاره خودرو تمام ون‌های خود را قبل از اجاره دادن مورد بررسی قرار می‌دهند و از سالم بودن تمام قطعات آن‌ها مطمئن می‌شوند.

 
 
آزادی بیشتر و عدم محدودیت در گشت و گذارهای سفر
اگر دقت کرده باشید، در سفر با اتوبوس یا تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل عمومی مسافران دارای محدودیت هستند و نمی‌توانند به هر نقطه‌ای از شهر مقصد که دوست دارند، بروند. اما در سفر با ون اجاره‌ای چنین مشکلی وجود ندارد و به راحتی می‌توان بدون هیچ محدودیت در هر نقطه از ایران توقف کرد و به گشت و گذار و سیاحت پرداخت‌.‌

خاطره‌سازی از یک سفر لذت‌بخش با دوستان و اعضای خانواده
تمام افرادی که با اجاره ون به همراه خانواده و دوستان خود به یک سفر گروهی می‌روند، به لذت‌بخش بودن این نوع سفر اعتراف می‌کنند. در طول مسیر سفر در داخل ون می‌توان با شوخی و گفتگو خاطرات جذاب و شیرینی را برای خود و همسفران خود رقم زد. علاوه بر این زمانی که هزینه اجاره ون بین چندین نفر تقسیم می‌شود، مبلغ ناچیزی از هر یک از مسافران داخل ون دریافت می‌شود. این موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شود. همچنین نگران پرداخت بیمه، عوارض و بازرسی فنی خودروی شخصی خود نیز نخواهند بود.

قبل از اجاره ون به چه نکاتی باید توجه کرد؟
•    انجام برنامه‌ریزی‌های لازم درباره مدت سفر، مسیر سفر، بودجه مورد نیاز سفر، هوای شهر مقصد، رزرو هتل و ... قبل از اجاره ون
•    خودداری از به همراه بردن وسایل اضافی در هنگام سفر با ون
•    تعیین تعداد مسافران و بودجه مورد نیاز برای سفر و اجاره کردن ون مورد نظر
•    کسب اطلاعات مورد نیاز درباره نحوه اجاره انواع خودرو، مدارک مورد نیاز و هزینه‌های مربوط به اجاره
•    انتخاب یک شرکت معتبر، باسابقه و فعال در زمینه اجاره انواع خودرو
 
آشنایی با فواید اجاره ون برای رفتن به سفرهای نوروزی
•    استحکام بسیار بالای ون به عنوان یک خودروی کاملا ایمن
•    استفاده از رانندگان باتجربه و حرفه‌ای برای رانندگی با ون
•    بیمه کردن تمام مسافران داخل
•    تقسیم هزینه اجاره کردن ون بین تمام مسافران
•    امکان توقف در تمام مسیر سفر
•    کاهش هزینه‌های سفر نسبت به سفر با خودروهای شخصی
•    جلوگیری از استهلاک‌ خودروهای شخصی
•    مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های ون اجاره‌ای
•    امکان اجاره دربست ون
•    امکان اجار ون با راننده یا بدون راننده

 

جمع‌بندی
در این مقاله راجع به اهمیت استفاده از ون اجاره‌ای برای سفرهای نوروزی، مزایا و فواید سفر با ون و نکاتی که قبل از اجاره هر خودرویی از جمله ون باید مورد توجه قرار بگیرد، توضیح دادیم. تعداد زیادی از شرکت‌ در زمینه رنت یا اجاره انواع خودرو مشغول فعالیت هستند‌. برای اجاره هر خودرویی سعی کنید به دنبال یک شرکت معتبر رنت خودرو باشید تا از خدمات و خودروهای اجاره‌ای باکیفیتی بهره‌مند شوید‌. امیدواریم از مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید‌.‌
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها