کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بدون تغییر خاصی نسبت به بازی قبل

ترکیب استقلال برابر نفت مسجدسلیمان اعلام شد

18 بهمن 1401 ساعت 14:51


گروه ورزشی: استقلال به خوبی توانست اختلاف هشت امتیازی با صدر جدول را به سه امتیاز کاهش دهد و امروز این فرصت را دارد تا حتی این اختلاف را به صفر برساند و ساعتی قبل از دیدار سپاهان و یک روز پیش از جدال پرسپولیس، به نوعی یک بار روانی را روی رقبای خود ایجاد کند.
ریکاردو ساپینتو دیدار امروز تیمش را به دلیل محرومیت از دست داده است و از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش خواهد بود. او زبیر نیک نفس را در این مسابقه در اختیار ندارد و حسینی که از روز گذشته به تمرینات گروهی اضافه شده نیز این بازی را از دست خواهد داد.
* رضایی دو اشتباه کابوس‌وار را فراموش می‌کند؟
علیرضا رضایی که برابر سپاهان و مس کرمان مرتکب 2 اشتباه بزرگ شده بود، امروز قصد دارد این موضوع را تلافی کند. گلر جوان آبی‌ها که با مصدومیت سیدحسین حسینی فرصت بازی را به دست آورد، امروز آخرین فرصت او برای نشان دادن توانایی هایش خواهد بود.
* خبری از تغییر در خط دفاعی نیست
حسین مرادمند به بهبودی کامل رسیده و در تمرینات گروهی نیز حضور دارد، اما ساپینتو می‌خواهد امروز نیز از زوج عارف غلامی و رافائل سیلوا استفاده کند. این دو بازیکن، در بازی با مس کرمان و پس از گذشت 7 دیدار، یک بار دیگر در کنار هم به میدان رفتند که البته نتوانستند دروازه تیمشان را بسته نگه دارند و امروز قصد دارند در ثبت کلین شیت، به رضایی کمک کنند.
* سلمانی جایش را تثبیت کرد
جعفر سلمانی با گلی که در دیدار قبل وارد دروازه مس کرد، جایگاهش را در ترکیب تیم تثبیت کرد. او امروز در سمت چپ بازی می‌کند و کوین یامگا نیز به مانند دیدارهای قبل، در سمت راست انجام وظیفه می‌کند و خبری از صالح حردانی در ترکیب اصلی نیست.
* خط میانی، بدون تغییر
ساپینتو از عملکرد هافبک‌هایش در بازی قبل رضایت دارد. روزبه چشمی در کنار سعید مهری به یک هماهنگی خوبی رسیده‌اند و رضاوند نیز در چند بازی اخیر بسیار خوب ظاهر شده است. آن‌ها امروز نیز در کنار هم به میدان می‌روند.
* استقلال با بوشهری‌ها استارت می‌زند
مهدی قایدی و محمد محبی که به مهره‌های کلیدی استقلال در ترکیب اصلی تبدیل شده‌اند، امروز نیز از ابتدا پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت. باشوی کوچک ستاره تیمش در کرمان بود و حالا محبی در پی درخشش برابر نفت مسجدسلیمان است.
* مطهری همچنان مورد اعتماد ساپینتو
پس از گلزنی در دو دیدار متوالی برابر سپاهان و ملوان، مطهری نتوانست در کرمان برای سومین بازی متوالی دروازه رقبا را باز کند. با این وجود، او همچنان مهره مورد اعتماد ساپینتو در خط حمله است و امروز نیز کار را از ابتدا آغاز می‌کند.
ترکیب استقلال برابر نفت مسجدسلیمان:
علیرضا رضایی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری


کد مطلب: 385869

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/385869/ترکیب-استقلال-برابر-نفت-مسجدسلیمان-اعلام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir