به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۸۵۹۲۵

پیام شهاب حسینی به بازیگرانِ زنِ سینمای ایران

پیام شهاب حسینی به بازیگرانِ زنِ سینمای ایران
گروه فرهنگی: در واکنش به توهین عجیب ابوالقاسم طالبی در برنامه هفتِ بهروز افخمی به بانوان سینماگر، شهاب حسینی پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.در بخش‌هایی از پیام شهاب حسینی آمده: پیامی به بانوان همکار گرانقدر و عزیز که خانواده ما در عرصه هنر سینما هستند و به یمن حضورشان به خصوص در عرصه بازیگری، تاریخ سینمای این مرز و بوم به وجودشان می‌بالد و بسیاری شاهد خلاقیت و عواطف بی‌نظیر ایشان بر پرده نقره‌ای و صفحه تلویزیون بوده‌ایم. به عنوان یک کار آموز بازیگری همواره هنر هنرمندان بانوی همکارم را در خلق و ارائه شخصیت، آن هم تنها به وسیله قرص ماه صورتشان و نه هیچ یک از ابزارهای مرسوم سینمای جهان برای بازیگران زن، ستوده‌ام و حیرت زده توان حسی و عاطفی آنان در خلق و ارائه شخصیت‌های ماندگار بوده‌ام.
 
بانوان همکار گرامی، مبادا باد ... عده‌ای معلوم الحالِ پوسیده مغز که بسترِ بی‌صاحب و بی‌اندیشه تلویزیون فعلی را جولانگاه عقده گشایی خود برای نجات از پرتگاه فراموشی و بی‌ارزشی کرده‌اند، بر دامان بلند شما خط و خشی از غم بیفکند.

تاریخچه ناچیزشان اظهر من الشمس است.این یکی چون دکتر فاستوس روح خود را به ... فروخته و آن دیگری چون ... مدام در کمین عزل ... بوده که جایگزین او شود و بر آثار ناتمام بی‌ثمرش بیفزاید. شکل کارتونی برنامه بی‌مغزشان چون داستان های کلیله و دمنه گفتگوی ... در باب آهوان بود.مادران و خواهران همکارم. آسمان هنر سینمای این سرزمین به خورشید وجودتان همواره روشن بوده، هست و به کوری چشم خفافیش، خواهد ماند.برادر، پسر، پدر، عمو، دایی و خلاصه همخون شما، سید شهاب الدین حسینی
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: شهاب حسینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها